Yandere! Uchiha Madara

3.8K 137 35
                                    

"Gerçekten tam bir baş belasısın! Seninle ilgilenmediğimi anlaman için ne sıklıkla 'HAYIR' demek zorundayım?", neredeyse gözlerinin önünde Uchiha'ya havlıyordun. ona alevler. "Ben o kadar güçlü değilim, o yüzden neden bana bu kadar bağlısın? Git, saf güç standartlarını karşılayan biriyle evlen! Bunun için zamanım yok!" Gerçekten yapmadın, burada bu adamla tartışmaktan daha önemli işlerin vardı.

Madara senin asık suratına biraz güldü, ondan kurtulma çabalarından belli ki eğlenmişti. Onun gibi bir adamla işe yaramazdı ve bunu biliyordun. Ne yazık ki klanınızın sayısı bu kadardı. Uchiha, tıpkı sizin gibi inatçıydı. Bu yüzden uzun bir atışla durmayacağı açıktı. Ama sen de istemezsin.

"Sende bir şey görmeseydim, bu konuşmayı yapmazdık, biliyor musun? Seni çok seviyorum. İnan bana, klanımın şimdiye kadar tanıştırdığı diğer gelinlerden çok daha uygunsun bana. "

Bunu duyunca yüzünü buruşturdun, tüm klanın şu anda ikiniz arasında neler olduğunu biliyordu. Madara başlangıçta sana kur yapmayı planlamıştı, ama bu isteği klanın en büyüğüne getirirken, bunu yapmasını yasaklamışlardı. Sebepleri bilinmiyordu, belki de anne babanızın daha basit insanlar olması, gösterişli bir üne sahip olmaması ya da diğerleri gibi yüksek rütbeli savaşçılar olmalarıydı.

Bunun yanında o kadar da olağanüstü değildin, Sharingan'a sahip olduğundan emindin. Ama bununla ilgiliydi, diğerlerinden daha ortalamaydın, belki de basit ve mutlu bir hayatın değerini ve takdirini ailenden miras aldığın için. Zayıf değildin, gerekirse kesinlikle birinin kıçını tekmeleyebilirdin. Ama asla bunun ötesine geçmeye çalışmadın, asla daha ileri gitmeye çalışmadın. Sen de istemedin. İlgi yok.

Bu yüzden klanınızın ünlü lideri Madara Uchiha'nın dikkatini nasıl çekmeyi başardığınız sizin için bir gizemdi. Sadece sana değil, klanın diğer tüm üyelerine de. Dediğin gibi, ortalama biriydin ve bunu herkes biliyordu. Ve en büyüklerin bakışları, Taijutsu, Ninjutsu ve Genjutsu gibi tüm noktalarda üstün olan gelinlere dikilmiş gibiydi. Nedeni açıktı, klan isimlerini onurlandırmaya devam edecek güçlü bir varis istiyorlardı. Ve sen de Madara'yı güce aç tip olarak kabul etmiştin.

Ama yine de senin peşinden gitmeye başladı, seni cezbetmeye ve flört etmeye başladı, niyeti çok açıktı. Ve bunu yapması yasaklandıktan sonra bile durmamıştı. Senin başarısız olduğunu görmesini engellemek için yaptığı her girişim, söylentilere göre Madara şiddetli bir tartışma sırasında neredeyse birkaç evi yıkmıştı. Ona yeni ve yaşlıların gözünde daha uygun gelinler sunma girişimleri de yanlış gitmişti. Herkes onun ne kadar sert ve aşağılayıcı olabileceğini biliyordu ve şimdiye kadar kendisine teklif edilen herkesin gözyaşları içinde ve benlik saygısı ile paramparça olduğunu duydunuz.

Yaklaşık 10 haftadır böyle devam ediyordu ve tüm klan artan bir gerginlikle izliyordu. Kimin kazanacağını söylemek zordu. Bir yanda en büyük, durdurulamaz güç, diğer yanda ise cennet ve cehennem onu ​​buna zorlasa bile boyun eğmeyen taşınmaz bir nesne olan Madara vardı.

Gizlice onunla evlenmek zorunda kalmayacağınızı umuyordunuz çünkü yavaş yavaş insanlar Madara'nın kendi yoluna gitmesine izin vermenin daha iyi olabileceğini mırıldanmaya başlamıştı, çoğu insan hala büyükleri dinlese ve seni düşünmese de iyi bir uyum olarak. Hatta bazıları, arkanızdan kötü konuşarak, devam eden tüm drama için sizi planlayacak kadar ileri gitti. Ve senin için reddettiği gelinlerden biriyle karşılaştığın bir kereden fazla olmuştu. Ve her biri, bir hiç olduğun için ve onlara kıyasla ortalamanın altında olduğun için senin için bu kadar özel olan şeyi öfkeyle hırlamadan önce seni kontrol etmişti. Sen de sessiz kalıp, reddedilen ve gözlerini kaçıran kişinin sen olmadığın konusunda karşılık vermemiştin.

Anime Yandere One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin