"(Y/N), ben geldim." Chuuya kapıdan içeri girdi ve arkasından kilitledi, "Neredesin tatlım?"
Miden ters takla attı. Chuuya tarafından fiziksel olarak itildin. Onunla karşılaşmadan önce genellikle Liman Mafyası'ndan tiksiniyordunuz, bırakın yasa dışı mal satan bir örgüt için çalışmak şöyle dursun, birinin neden insanları bu kadar vahşice öldürmek isteyebileceğini anlayamıyordunuz.
Tüm bunlar, Port Mafia hakkında bir hikaye yapmak istediğinizde başladı. Etrafınızdaki herkes bunun bir intihar görevi olduğunu söyledi ama siz dinlediniz mi? Hayır, yapmadın.
Dublör gazeteci olarak çalıştığınız için, karanlık yaşam tarzını tamamen benimseyerek kendinizi suç dünyasına attınız. Mafyanın alt üyelerinden biri olarak başladınız. Meslektaşlarınıza hayata ve onları bu hayata yönelten şeyin ne olduğuna dair birkaç masum soru sordunuz.
İnsanların bazılarının eğitimi yoktu ve katılma seçeneği yoktu, bazılarının aileleri vardı ve onlarla çok fazla zaman geçirdikleri için işlerini kaybettiler ve bazı insanlar sadece para için buradaydı. Sana sorduklarında, Koyunlarla bir ilişkin olduğu ve seni zayıflatan bir tıbbi durumun olduğu için çok hasta olduğun ve okula gidemediğin ve Koyunların arasında ikinci bir ev bulduğunla ilgili bazı arka plan hikayelerini saçmaladın.
Liman Mafyasından çıktığınızda Polise bazı isimler ulaştırmayı umarak Yöneticiler hakkında sorular sormuştunuz. Ancak sorduğunuz kişiler, soruyu cevaplamayı reddederek tamamen sessiz kaldılar. Bir gün, Chuuya Nakahara'yı geçerken manganızın Komutanına bazı belgeler teslim etmek için koridorda yürüyordunuz.
Görevinizi bitirmek için acele etmeden önce kısaca göz teması kurdunuz ve başınızı ona sertçe salladınız. Boyunun bu kadar kısa olmasına şaşırdın. Bir Port Mafia Yöneticisini düşündüğünüzde, üzerinizde beliren ve sizinle göz teması kuran herkese korku salan uzun boylu birini düşündünüz. Ama Chuuya sana öyle hissetmedi.
O tek etkileşimi unuttunuz ve gününüze devam ettiniz. Ancak sonraki iki veya üç gün içinde Yöneticiyi daha sık görmeye başladınız. Onunla tek kelime bile konuşmadın, gözlemledin ama başka biri sana konuşana kadar asla konuşmadın. Komutanınızın Chuuya'nın emri altına alındığı ve artık ekibin onun emri altında çalıştığı ortaya çıktı.
Komutanınızla ve kendinizle planları gözden geçirmeniz ve sizinle birlikte notlar almanız için sizi sık sık ofisine çağırırdı. Sizinle her zaman eğlenceli şakalar yapar, kibarca gülümser ve patronunuzu şımartırdı.
Chuuya ara sıra sadece arardı. Gün boyunca ona yardım etmeniz için, sadece. Bazı şeyleri yazmak veya onu takip etmek. O da son derece koruyucuydu. Seni de sık sık kenarda bırakıyor.
Chuuya bir dakika sana baktı, "Meslektaşların senin bir zamanlar Koyunların bir parçası olduğunu söylediler. Ben unvanlardan hoşlanmam ama bana 'Koyunların Kralı' derlerdi. grup öldü, ama sen hala buradasın." Chuuya sana küçük ama ciddi bir gülümseme verdi, "Birinizin hayatta kaldığını ve şimdi burada olduğunuzu bilmek güzel. Artık yalnız olmadığımı bilmek güzel."
İçten içe inledin, Port Mafyasına katılmadan önce yöneticiler hakkında gerçek bir araştırma yapmalıydın, nerede aptal?!
Ancak bunun sizin lehinize çalıştığı ortaya çıktı.
Chuuya'nın size bunu söylediği an, düşük konumunuzdan çıkarıldınız ve onun kişisel asistanı oldunuz, bu da tüm zamanınızı onun öngörüsünde harcamak anlamına geliyordu. Bu bir problem değildi, iyi tarafı, şu ana kadar yaşadıklarınızı yazmak için vaktiniz oldu ve artık Polis Teşkilatı'na da çok faydalı bilgiler verebilirsiniz. Görünüşe göre, bu sadece Koyunlarla olan "geçmişinizden" kaynaklanmıyordu, aynı zamanda Chuuya'nın zayıf sağlığınızdan haberdar olması ve sizi sahadan uzaklaştırmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Yandere One Shot
Short StoryHoşuma giden yandere one shotları çeviriyorum.Türkçe yandere one shot çok az bulunduğu için bu kitabı yapıyorum. İstediğiniz karakterleri bana dm olarak ya da yorumlar aracılığıyla söyleyebilirsiniz.