Oylamayı oy çokluğuyla Dazai x Chuuya x Reader kazandı. Arkadaşlar ama bir sürprizim var ki saat 6 da Oikawa'yı da paylaşacağım. Iyi okumalarr.
uyarılar: aleyhte olmayan, şaplak atma, parmaklama, yüz sikişme, karışıklık yaratma, ima edilen adam kaçırma
"Oh? Peki nereye gittiğini sanıyorsun?"
Bu sefer gerçekten batırdın. Bu iki serseri evdeyken gizlice dışarı çıkmaya çalışmanın iyi bir fikir olduğuna inanman için bir şey seni ele geçirmiş olmalı. Elbette, evde oldukları zamanlarda sizi sınırsız bıraktılar, ancak bu gözetim altında olmadığınız anlamına gelmiyordu.
Bir anlamda, sokaklarda dolaşırken sahibinden kaçan serbest bırakılmış bir köpek gibiydin. Sizi geri almak için günlerini harcamak zor olsa da, onlar için önemli olduğunuz için bunu bir kalp atışı içinde yaparlar. Bu, yine de ceza gerektirmeyeceği anlamına gelmiyordu; Böyle olgunlaşmamış bir gösteri yaptıktan sonra seni öylece bırakamazlardı.
Ve en kötü yanı, suçüstü yakalanmanıza şaşırmamanızdı. Dazai'nin her yerde gözleri ve kulakları vardı. Küçük kaçış planını yakalayamayacağını düşünmek ne kadar aptalca olabilir? Lanet olsun, yolda ölmeden önce karşılama minderinin yanından geçmeyi bile başaramadın.
Bu konuda ne kadar kayıtsız göründüğü inanılmayacak kadar sinir bozucuydu, çünkü onun da ortağı Chuuya kadar öfkeli olduğunu çok iyi biliyordunuz. Tek fark, Chuuya'nın gözle görülür bir şekilde öfkeden için için yanıyor olmasıydı, oysa Dazai'nin her yerinde sıkıntı yazılı olan küçümseyici bir sırıtış vardı.
Merdivenin dibinde, kapının yanında durup, iki köpüren erkekten bir kedi gibi kaçtın ve tesadüfen kendini en yakın duvara çektin. İyi gidiyor. Hissettiğin tüm sinirlerle kalbin göğsünden fırlayacakmış gibi hissetti, çünkü asil bir şekilde sikildiğini biliyordun. Bu ikisi kesinlikle iyi oynamadılar, sevgili kız arkadaşlarıyla bile.
Figürünüzde delikler açan alevli bakışlarından kurtulmak zordu. Chuuya'nın seni canlı canlı yemeye mi yoksa parçalara ayırmaya mı hazır olduğunu anlayamadın. Her iki durumda da, en azından hareketlerinde hızlı olurdu; onu iki kötülükten daha azı yapan yaptı. Dazai muhtemelen tatlı zamanını seni parçalara ayırmak için harcayacak, yüzünüzün acıyla bükülmesinden zevk alacaktı. İnsanların bu adama mazoşist demeleri sizi gerçekten şaşırttı.
"B-ben özür dilerim! Lütfen, canımı yakma.." Fısıldadın, sanki bir et parçası gibi sana bakan iki erkekten korunmak için vücuduna sarıldın. İlk etapta bu pozisyonda sıkışıp kalman bile gerçekten berbattı. İki çocukla ilişkiniz oldukça masum bir şekilde başladı, ancak bir noktada, herhangi bir nedenle size olan güvenlerini kaybettiler. Güvensizlikleri, "kırılmaz" bağınızı zehirledi, onları sizi kilit altına almaya ve halkın gözünden uzak tutmaya sevk etti.
Dazai sinmiş figürünüze sakince yaklaşmadan önce, haylaz ikili birbirlerine bir bakış attılar. İnce parmaklarını bileklerinize doladı ve onları yanlarınızdaki noktalardan kuvvetle çekti. "Sevgili [y/n], sadece bileğine bir dokunuşla bu işin içinden çıkamazsın.." Dazai sustu, ortağına sonunda içeri girmesi için bir şans verdi. "Çok fazla hoşgörülü davrandık. Seninle. Yerini öğrenmenin zamanı geldi." Öfkeli erkek, sesin artmasıyla otomatik olarak irkilmenizi izleyerek havladı. Ancak, içgüdüsel olarak yüzünüzü ellerinizin arasına saklayabilecekmişsiniz gibi değildi. Dazai'nin her iki bileğindeki demir tutuşuyla onları zorla ayırmasıyla değil.
Sen misilleme yapamadan Dazai, peşinde Chuuya ile seni gelin stilini ortak yatak odana doğru taşıyordu. Evet, ortak yatak odası. Üçünüzle birlikte. Her gece ikisi arasında sıkışıp kalırdınız, Chuuya sizi bir oyuncak ayı gibi arkadan kucaklar ve Dazai uzun boylu koluyla yanınıza sarılır ve başı sizinkinin üstüne oturur. Herhangi bir teknik kısıtlama olmadan bile, size uyurken ellerinden kayma fırsatı vermediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Yandere One Shot
NouvellesHoşuma giden yandere one shotları çeviriyorum.Türkçe yandere one shot çok az bulunduğu için bu kitabı yapıyorum. İstediğiniz karakterleri bana dm olarak ya da yorumlar aracılığıyla söyleyebilirsiniz.