Esoknya, Dira bangun dari tidur and pakai ni..
Esok dia dah start kena pergi U. Lama dia cuti SEM akhirnya dah kena gi U. Semua kerja yang cikgu ii dia bagi semua dah siap kecuali yang sejarah. Dira tak suka sangat blajar sejarh so dia tak buat. Tak buat pun kena siapkan jugak. Dira bawak laptop dia pergi kat sofa and siapkan kerja dia.
Dah dua jam Dira kat sofa tu siapkan kerja tapi baru separuh dia siapkan. Otak dia dah kering, dah tk thu nak tulis apa lagi. Dia letak laptop dia kat tepi pastu pergi kat dapur buat kopi. Time ii tengah buat kopi, dia teringat Minho semalm. Dia terus keluarkan phone dia dari poket pastu masuk chat dia ngan Hyuna.
Kan Hyuna ada bagi nombor Minho. Dira pon klik nombor tu pastu save nombor Minho sebagai "mean hoe". Dira terus call Minho lepas saip save nombor. First call dia decline, second call decline lagi. Sampai ke third call baru Minho jwb.
"Haa jwab pon. Ingat kan dah mampos"
"Maaf ye. Cik salh nombor ni"
"Saya rasa saya tak salah. Kau Lee Minho kan?"
"Ye saya"
"Aku bakal isteri kau nk tnya something pasal kau ckap smalm"
"Bakal isteri? Aku makwe pon tak- NI DIRA KE?!"
"Yes.."
"M-mana kau dapt nobor aku?!"
"Hyuna. Dia dah bagi ama dah tapi aku tak save sbb x berminat"
"Ouhh.. Ni kau save sbb dah minat kat aku lah ni"
"Eiii.. Mmg taklah"
"Hahahahaha.. Yelah tu.. Nape kau call aku?"
"Nak tnya pasl ynag kau ckap semalm.. Kau nk jumpa aku ke?"
"Entah"
"Heh? Kau yang cakp smalm pastu-"
Dira berhenti lepas dia dengar ada orang bukak pintu rumah dia. Dia keluarlah tengok sapa. Nampak Minho tenagh strugle bukak kasut dia. Dira pon end lah call tadi.
"Kau buat apa kat sini?"
"Aku nk jumpa kau lah tak kan nk jumpa bear kesayanagn kau pulak"
"Macm mana kau thu aku ada bear?! Kau stalk aku ke?! Patut lah kau thu code rumah aku. Rupanya kau stalk aku"
"Aik?? So.. Betullah kau ada bear kesayanagn? Aku main cakp je tadi"
"Shut up you"
Muka Dira dah naik merah dah sbb malu. Dia mmg ada bear kesayangn pun. Mak dia bagi time birthday dia yang ke-6. Sampai sekarng dai simpan. Cantik lagi bear nya macm baru beli.
"Cepat la tukar baju.. Aku nk ajak kau gi jalan ii"
"Like, sekarang?"
"Ye lah.. Takkan semalm pulak"
YOU ARE READING
'love different religions [lmh] ✓
Фанфик[complete] mula: 03 sep 2021 tamat: 31 oct 2021 warning⚠: ayat merapu, typo, bahasa pasar tapi tulah, aku tak thu nak tulis decs apa.. ko baca jelah.. yang penting cite ni mengisahkan tentang Minho dilamun cinta buat pertama kali ngan sorang peremp...