-->SAMBUNG YANG SEMALAM<--
"Dira" Hyuna
"Hmm?"
"Aku nk mintak maaf pasl oppa aku tadi"
"It's okay. Dia tak salh pon. Aku x bagitau dia benda yang betul. Kalau aku ckp yang aku muslim maybe dia x ckp macmtu"
"Kau ckp kau muslim, bukan dia thu apa ii pon pasl islam"
Jahat kan Hyuna. Dira pandang kat Hyuna pastu tanya..
"Oppa kau orangnya macm mane??"
"Nak test ke?"
"Tnya sikit ckp aku nk test. Hempuk muka kau satgi kang"
"Garang nya.. Tachod saye"
Diaorg dua ketawa kecik atau in English giggle.
"Oppa, dia senanye baik je. Dia jenis yang suka annoy kan orang and cling. Tapi kalau dia marah jagan gurau denagn dia sbb dia seram bila marah. And yang paling penting dia cat person. Kat rumah ade tiga kucing, Soongie, Doongie and Dori. Kau suka kucing kan. Amik lah dia"
"Uish baru ada minat sama dah nak jual abg sendiri. Jahat kau ni"
"Aku dah lama nk jual dia tapi tak laku. Muka macm arnab pon ade"
"Lah.. Arnab lah comel"
"Ko puji abang aku ke tu"
"Dah lah g tidur dalm bilik kau"
Dira amik bantal pastu pukul Hyuna. Start lah pillow fight kat situ. Tengah ii main fight tu, tetiba phone Dira berbunyi. Dia amik phone dia pastu tengok sape call.
Abg Aufa :)
answer | declineDia pon angkat lah call tu. Dia suruh Hyuna senyap sekejap.
"Hello?"
"Adira Sofea" abg Aufa.
"Nak apa call org malm ii ni?"
"Mama suruh tnya khabar. Kalau mama x paksa aku x call lah"
"Org okay jelah"
"Tak caye. Jap aku nk tukar jadi video call"
"Weyh-"
Tak habis lagi Dira cakp abg Aufa dah tukar. Dira bukan tkut tau tapi sbb Hyuna ade nagn dia sekarng. Dira ambik nafas dulu pastu tunjuk muka dia kat phone.
"As I said. I'm okay"
"Hmm yelah"
"Dira, tu siapa??"
Hyuna tetiba berckap. Dira pon dah macam 'aduhh' sbb abg Aufa ni dah lah buaya. Mals Dira nk jwab soalan ii abg dia.
"Siapa tu Dira? Mcam suare gegirl"
"Kwan je.. Dah lah"
"Tak nak kenalkan aku kat dia ke??"
"Kau makwe keliling pinggang, astu nk rembat kwan baru aku. Mmg x leh lah bro"
"Eleh kau. U kalau U dengar ni I bukan buaya. I ni org je. Manusia biasa seperti U"
Dira dah bagi muka disgusting dah. Hyuna pulak shy ii ton kat situ.
"Dah lah abg. Org nk tido babai!"
"Mintak nombor I nnt-"
Dira dah tutup call sbb x nk dengar abg dia punya ayat buaya. Dira pandang kat Hyuna. Dia still lagi Shy ii ton kat situ. Dira pon pukul dia lagi guna bantal.
YOU ARE READING
'love different religions [lmh] ✓
Fanfiction[complete] mula: 03 sep 2021 tamat: 31 oct 2021 warning⚠: ayat merapu, typo, bahasa pasar tapi tulah, aku tak thu nak tulis decs apa.. ko baca jelah.. yang penting cite ni mengisahkan tentang Minho dilamun cinta buat pertama kali ngan sorang peremp...