Kırk Dokuz

19.1K 1.3K 1.4K
                                    

Bismillah, Zeyno ard arda iki gün bölüm attı noluyor? KXJLSMZLDMDLDMD

Valla gece bir ilham geldi, bir ilham aktı ben de kova tuttum ıfldkldnenfmd

Bunun şerefine bu bölümde bol bol yorum yapın, olur mu?

——————————

Uğur'dan

Rana ve Arda gizlice ağaç eve gittiğinde Uğur ve Hayat'ın Rana'nın odasında kalmak zorunda kaldıkları gece.

(Daha ne kadar açık bir tarih verebilirim bilmiyorum fksöndmdddmxn)

Kapının tıklanması ile kaşlarım havaya kalkarken elimdeki telefonu kapattım ve ters çevirip yatağımın üstüne koydum.

"Girin?"

Konuşmam ile kapı yavaşça aralanırken gördüğüm suret beni şaşırtmıştı.

"Hayat?"

Hafifçe gülümsedi. "Selam Uğur. Uyku tutmadı, Sedef ile Sırma da milyonuncu kez Friends izlediği için sıkıldım." dedikten sonra arkasında olan ellerini önüne getirdi ve elinde tuttuğu kartları bana doğru tutarak salladı.

"Uno oynayalım mı?"

Tek kaşım havaya kalktı. Hayat ile çok yakın değildik ama kafa kızdı. Hem artık aynı arkadaş grubunda olacağımız için yüz yüze bakacaktık. Yani... Birbirimizi tanımak için bir fırsat gibiydi.

Başımı onaylarcasına salladıktan sonra üzerimdeki yorganı kenara çektim ve ayağa kalktım. Odanın tam ortasındaki yuvarlak halının üzerine geçip bağdaş kurduğumda Hayat da karşıma geçti ve aynı şekilde bağdaş kurdu.

Hızlı bir şekilde kartlara uzandım ve alıp karıştırmaya başladım. Bir kaç saniye sonra bütün kartların iyice karıştığından emin olmuştum. Kafamı kaldırıp Hayat'a baktım.

"Yedili mi on dörtlü mü?"

"On dörtlü olsun, gece uzun."

Başımı onaylarcasına salladım. Tam kağıtları dağıtmaya başlıyordum ki bir anda desteyi tuttu ve beni durdurdu.

"Dur!"

"Ne oldu?"

"Bir şeyine oynamalıyız. Nesine oynayacağız?"

Kaşlarım çatıldı. "İki kişi oynuyoruz Hayat, bir şeyine oynamaya gerek yok."

Tek kaşı havaya kalktı. "Yüzde elli ihtimalin var işte. Kaybetmekten mi korkuyorsun yoksa? Üzülme canım, kumarda kaybeden aşkta kazanır." dedikten sonra elimdeki desteyi aldı ve bana bakarak kağıtları dağıtmaya başladı.

"Allah'a şükür benim aşkla işim yok. Paraseksüelim."

Göz devirdim. "Yine de parasına girmem. Başka bir şey."

"Ay boş ver, tamam. Öylesine oynarız biz de." dedikten sonra kalan kartları yanına koydu ve kendisi için dağıttı kartları eline aldı.

Rus Damat||TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin