Otuz Sekiz

34.6K 2.5K 3.4K
                                    

Gece gece hellöö

Bu arada şimdiki bölümde göreceksiniz Maça Kızı-8 ile ilgili şeyler var. Kitabı okumadım ama Tik Tok sağ olsun okumuş kadar benimsedim karakterleri. Sırf psikolojim bozulmasın diye finalinin yayımlanmasını bekliyorum İFMİSDGKLJGFŞLJSDŞLKFDJDSKŞL Kötü biterse okumadığım halde kötü olurum.

Şu anda okuyanları düşünemiyorum.

Ay inşallah Bora, finalde Anıl'a verdiği sözü falan tutmaz Allahım çok kötü yemin ediyorum ağlarım DÜŞÜNÜN DAHA OKUMADIM FGGNŞLDSFGJGLKKJŞFDJŞGMLDÖ

Neyse okuyanların mental sağlığına dua edelim azıcık gfşkgjlkdhjdgkhşljgdlkgdsjşf

---------------------

Yaklaşık iki saat süren uzun bir yolun ardından, arabamız devasa bir binanın önünde durmuştu. Adeta sarayı andıran bu yer karşısında küçük dilimi yutacaktım. 21. yüzyıldayız ve hala konaklarda yaşayanlar var... İlginç. Gerçi, neden yaşamasınlar ki? Önemli olan eskiden o konaklarda yaşattıkları adetleri yaşatmamaları.

Tekrar söylüyorum, 21. Yüzyıldayız. Tabii ki yaşatmayacaklar. Sizi evlendirecek değiller Arda, sakin ol. Ya da başkalarının düşündüğü gibi, kardeşim ile 'sevdiğim kız' olduğunu düşündüğüm kızı evlendirmeyeceklerdir.

Yani, eğer sevdiğim kız cidden Rana ise ve Rana ile Fatih'i, yani Rana ile yengesini evlendirmeye kalkarlarsa o zaman ortaya atılıp Rana ile kendim evlenirdim. Sonuç olarak yıllarca beni sevmiş, böyle sevenini bulmuşum kaçırır mıyım? Kaçırırsam mallık etmiş olurum.

''Evet Arda, sonunda anladığına sevindim.'' Kafamı hızla Fatih'e çevirdiğimde, bana sırıtarak bakıyordu. Kolunu omuzuma attı.

Kafasını yavaşça kulağıma yaklaştırdı. ''Evet götümcüğüm, anonim Rana'' diye fısıldadığında küçük çaplı bir şok geçirdim. Zihnimi mi okuyordu? Kaşlarım havaya kalkarken, bana sırıtarak bakan Fatih geri çekildi.

''İki sorum var''

''Gönder gelsin götümcüğüm. Ama sessiz olmamız lazım, anamlar duymasınlar''

Başımı onaylarcasına salladıktan sonra kafamı kulağına yaklaştırdım. ''İlk olarak, anonim gerçekten Rana mı? İkinci olarak, ne düşündüğümü nereden bildin?'' dedim ve geri çekildim.

Yüzüne baktığımda az önceki sırıtış, yerini koruyordu. Kafasını kulağıma yaklaştırdı ve fısıldadı. ''İlk olarak, evet yengem Rana. İkinci olarak... Düşünürken gözlerini Rana'ya dikmiştin'' dedi ve geriye çekilip kıkırdadı.

Ağzım hafifçe aralanırken ne yapacağımı bilemedim. Oha yani. Cidden, ciddi ciddi anonim Rana'ydı. Kafamı ona çevirdiğimde, arabaya yaslanmış bir şekilde, sol kolunda kardeşini tutarken sağ elindeki telefon ile ilgilendiğini fark ettim. İster istemez yüzümde bir gülümseme oluşmuştu.

*Fatih*

Şükür moment. Yemin ediyorum şükür moment. Allah'ım zemzem suyu falan getirin, kurban kesip Arda'nın alnına sürelim.

Arda'nın gülümseyerek baktığı yere doğru kafamı çevirdiğimde, Rana'ya baktığını fark etmem ile sırıttım. Bu bir gülümseme değildi, sırıtıştı. Hain bir sırıtış. Şu anda eğer anne ve babalarımız yanımızda olmasaydı, ellerimi ovuşturarak Cardi B gülüşü yapardım.

Tekrardan kafamı Arda'ya çevirdim. Allah'ım! Ne kadar da aptal bir aşık gibi bakıyor! Yavaşça Arda'ya yanaştım ve fısıldadım.

''Aşiret, yani ben, çocuk istiyor ağam. Acilen çocuk yapmalısınız.'' dedikten sonra ellerimi çırptım. ''Ay sizin çocuğunuz mükemmel olur!''

Rus Damat||TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin