Yirmi Altı

39.9K 2.8K 2.1K
                                    

*Üç Saat Önce*

"Hocam ben cidden-"

"Tamam Arda. Sessiz ol yeter"

Ahmet Hoca'nın kesin bir dille söylediklerinden sonra sustum ve yatağıma geri oturdum.

Kapıyı azıcık, minnacık, ufacık hızlı çarptığım için Rana dengesini kaybedip merdivenlerden yuvarlanmıştı. He amk kesin azdı zaten. Bizon insan.

Allah'tan kanaması falan yoktu, sadece baygınlık geçirmişti. Yine de yaptığım hata yüzünden çok pişmandım ki olmalıydım da. Benim yüzümden kız baygındı sonuçta.

Ahmet Hoca yavaş bir şekilde, diz çöktüğü yerden yani Rana'nın baş ucundan kalktı. Arkasını dönüp bana baktığında, gözlerimi kaçırdım ve yere baktım. Hiç bir şey diyemezdim şu anda.

Bir anda omuzuma konan el ile kafamı kaldırdım. Ahmet Hoca bana bakıyordu.

"Oğlum, biliyorum isteyerek yapmadın. Fakat siz birbirinize, sonra da bize emanetsiniz. Biraz daha dikkatli olun, Rana uyanınca da beni çağırın." dedi ve doğruldu.

Ellerini cebine attığında onu başımla onayladım. Ardından başka bir şey demeden evden çıktı.

Bıkkın bir nefes verdim ve yatağıma yattım. Rana ile yataklarımız yan yanaydı ve aralarında sadece iki kol uzunluğu bir mesafe vardı. Bu yüzden bir şey oursa onu rahatlıkla görebilirdim.

Ayakkabılarımı çıkartıp yere koydum ve yattığım yerde iyice yayıldım. Ardından cebimden telefonumu çıkartıp bilinmeyen numaraya mesaj attım.

Arda: Evine yerleştin mi?

Bir kaç dakika beklememe rağmen bir cevap gelmemişti. Kaşlarımı çattım. Tam telefonumu kapatacaktım ki ekranıma düşen bildirimi kaydırdım.

Fatih: Göt

Fatih: Yengem iyi mi?

Arda: Geri zekalı mısın oğlum?

Fatih: Senden fazla olmasın, öyleyim

Fatih: Ama konumuz bu değil

Fatih: Futbol takımı kuracağınız

Fatih: Rusya- Türkiye karşılaşması yapacağımız çocukların Türkiye kısmını doğuracak olan

Fatih: Eşimin eltisi

Fatih: Çocuklarımın yengesi nasıl?

Arda: Baygın

Fatih: Net bir cevaptı tşk

Arda: Bşd

Fatih: Arda

Fatih: Ayza seninle bir şey konuşmak istiyormuş

Fatih: Gelebilir miyim diye soruyor

Arda: Neden bana değil de sana soruyor?

Fatih: Bilmiyorum, ama...

Fatih: Bak

Rus Damat||TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin