Konusu bir tık değişik olan bir texting hikayesi ile gelmek istiyorum. Yazsam okur musunuz?
Bu arada aklıma bir şey geldi anlatayım hemen öhm
Bizim sınıfta bir çocuk vardı ve annesi ukraynalı diye sürekli çocukla dalga geçiyordum russun sen diye. Bu kitabı yazmak aklıma nereden ve nasıl geldi bilmiyorum ama şöyle bir düşündüğümde çocuğun Fatih ve Arda'nın karışımı olduğu aklıma geldi ŞCJSŞAKSŞSLSŞAMSŞSKSLSK Yeşil gözlü ve sarışındı yüz hatları da Arda'ya benziyordu
Neyse ama böyle sürekli sürekli dalga geçiyordum sen russun diye çocuk da sesini çıkartmıyordu aga başkası dediğinde laf ediyordu, ben dediğimde sadece gülüyordu. Bana karşı sabırlıymış evelallah
Peki ben bunu niye anlattım? Evet 29 bölüm oldu ve aynı bilinmeyen gibi çocukla sürekli uğraştığımı yeni fark ettim...
Bilinç altıma işlediyse demek ki
Neyse şimdi çocuk nerede acaba ben bir kankalarıma sorayım fksşcnösşsmxpsmdldmd
--------------------------
*Fatih*
Tavukları pişirmişem, havıyı da çarşıya göndemrişem. Tavukları pişirmişem, hacıyı da çarşıya göndermişem..ç
''Hoppaa!'' dedim ve durduk yere kıvırtmaya başladım. Arada böyle oynaklık geliyordu bana. Alıştınız siz de artık.
Acaba genlerimde bir yerlerde çingenelik mi vardı... Hayır Rusya'da da yaşadık beş yıl, oranın insanları çok soğuklar. Arda onlara çekmiş zaten. Acaba... anamlar Arda'yı Rusya'da yaptılar da beni Türkiye'de mi yaptılar? Yok lan, ikiziz biz sonuçta. Ama belki de Arda'nın temelini Rusya'da attılar, benimkini de bir çingene düğününün olduğu gece yaptılar.
Olabilir. Bence çok mantıklı. Çünkü bu oynaklığın başka bir açıklaması olamaz. Değil mi?
Evet deyin lan. Tek olmak istemiyorum...
''Sağ taraftan bir mikrofon sesinin gelmesi ile, kafamı o tarafa çevirdim. Ah... pek kıymetli Ahmet Hocacığımızdı. Evli miydi la bu hoca? Dur bakayım elinde yüzük var mı?
Gözlerimi kıstım ve sürekli hareket eden sol eline bakmaya çalıştım. Hocam bir durun Allah aşkına ya! Bir eliniz oynamasın. Şurada evli olup olmadığınızı kontrol etmeye çalışıyoruz.
Sonunda eli, mikrofonu tuttuğunda gördüğüm yüzük ile gülümsedim. Vay be! Üç yıldır hocam olana adam, meğer evliymiş. İnsan düğününe çağırır. Da... şimdi ben niye bunları düşünüyorum ki?
Sol kolumun dürtülmesi ile kafamı oraya çevirdim. Erkin, dudaklarını büzmüş bana bakıyordu. Kaşlarımı çattım.
''Noldu lan, göt?''
Kafasını omuzuma yasladı ve ağlar gibi bir ses çıkarttı.
''Aklıma Cedric'in Chen'e üzümlü kekim demesi, ama Cedric'in üzüme alerjisi olması geldi''
Aga be...
Sol elim ile omuzuna iki kere vurdum. ''Bu akşam da buna yakalım... Nasıl olsa Sedef yanında getirmiştir bir kaç paket. Ondan alırız'' dediğimde kafasını bana çevirdi. Kaşları çatıktı.
''Hani bırakacaktın lan?''
Güldüm ve başımı iki yana salladım. '' Bana ancak gerçek aşk, sigarayı bıraktırabilir'' dediğimde yüzü asıldı.
'' Hala unutamadın onu, değil mi?''
Yüzümde buruk bir tebessüm oluşurken, tekrardan omuzuna vurdum. ''Kendi işine bak götümcüğüm. En azından iki kız arasında kalmadım''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rus Damat||Texting
HumorBilinmeyen: Biz evlendiğimizde bir futbol takımı kurunca Rusya mı olacaz Türkiye mi? Bilinmeyen: Bence ortada buluşalım Karadeniz Milli takımı olsun Bu ismdeki ilk hikayedir. Tüm hakları saklıdır. En ufak bir (ç)alınma durumunda yasal haklarımı kull...