27

2.1K 120 50
                                    

Taehyung 15
Jeongguk 13

Kim Taehyung aşıktı.

Henüz 15 yaşındaydı. Belki de aşkın ne olduğunu bilmiyordu. Kimse de öğretmemişti ona. İçinde garip hisler vardı sadece.

Kendisini bir gecede büyümüş hissetmişti.

Çok büyük bir sorunu vardı.

Aşık olduğu kişi bir erkekti ama onun bununla bir sorunu yoktu. Hiç dert etmemişti. Annesi anlatmıştı ona gençliğinde sevdiği kızı. Bu yüzden bunun da normal olduğunu çok iyi biliyordu Taehyung.

Onun sorunu sevdiği kişiydi. Sevdiği kişi en yakın arkadaşı üstelik kendisinden iki yaş küçük henüz 13 yaşındaki Jeon Jeongguk'dan başkası değildi.

Taehyung kendini çok iğrenç hissediyordu. Bir kere Jeongguk daha çok küçüktü. Küçücüktü o. Üstelik doğumunda oradaydı ve doğumunu görmüş ve kardeş gibi büyümüşlerdi. Jeongguk ona hep abi diyordu.

Ağlamak istiyordu. Taehyung kesinlikle ağlamak istiyordu. Böyle bir şey olmamalıydı. Kalbini söküp atmak istiyordu.

Peki Jeongguk'u sevdiğini nasıl anlamıştı?

Her zaman buluştukları yere gitmişti. Jeongguk'u bekliyordu. Kendisi artık lisede olduğu için okulları ayrıydı ve aynı anda gidemiyorlardı. Çıkış saatleri farklıydı bir kere.

Uzun süre Jeongguk'u beklemişti. Buluşma saatleri iki saat geçmişti. Taehyung kendisine yeni alınan telefonu çıkarıp Jeongguk'un evini aramıştı. Telefonu Jeongguk'un annesi açmıştı.

"Alo?"

"Ah, Bayan Jeon benim Taehyung." demişti Taehyung.

"Oğlum, bir şey mi oldu?" dedi kadın merakla.

"Şey, biz bugün Jeongguk'la buluşacaktık ama gelmedi. Acaba ona bir şey mi oldu?" demişti endişeyle.

Bayan Jeon şaşkınca "Onlar Jimin'le birlikteler. Ben, sen de onlarla birliktesin sanıyordum. Sana söylemediler mi?" demişti.

Taehyung kırılsa da annesi gibi gördüğü kadını üzmemek için "Ah, evet Jeongguk bana söylemişti ama benim aklımdan çıkmış sanırım. Üzgünüm rahatsız ettim." deyip hemen telefonu kapatmıştı.

Orada bir saate yakın ağlamıştı Taehyung. Neden demişti sürekli. Neden bana böyle yapıyorlar? Ben onlara ne yaptım ki? Kalbi yine kırılmıştı. Her zaman kırılıyordu kalbi.

Jeongguk kalbini kırıyordu, Jimin kalbini kırıyordu, okuldakiler kalbini kırıyordu, abisi kalbini kırıyordu, babası kalbini kırıyordu.

Bir tek annesi ve Bayan Jeon kalbini kırmıyordu Taehyung'un.

Onu seven sadece ikisiydi.

Taehyung, Jeongguk'la ilgili tüm anlarını düşünmüştü. Onu kıracak, kendinden uzaklaştıracak bir şey yaptığını düşünmüyordu.

Bir de neden böyle yoğun hissettiğini düşündü Taehyung. Her şeyin ucu tek bir şeye çıkıyordu.

Jeongguk'a aşık olmuştu.

Taehyung burukça gülümseyip oturduğu yerden yavaşça kalktı. Artık eve dönmeliydi. Sınavları yaklaşıyordu ve onun ders çalışması gerekiyordu.

Arkasını döndüğü an ona doğru koşarak gelen Jeongguk'u gördü.

Kaşlarını çatıp durdu olduğu yerde. Ne işi vardı bu saatte?

"Hyung!" Jeongguk nefes nefese konuştu.

"Ne işin var burada?" dedi Taehyung çatık kaşlarını düzeltmeden.

Talking To The Moon ||Taekook||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin