Cᴀᴘ.9

712 55 10
                                    


Aveam o stare nașpa, n-am ieșit afară deloc, chiar dacă Jisoo insista incontinuu, mă gândeam la ce e m-ai rău, anume să nu se afle în tot liceu ce fel de "rudă" sunt eu cu Suga sau și m-ai rău, că ne-am sărutat în baia școlii...

Faza proastă e că Jungkook a văzut totul, nu pare de încredere, cumva trebuie să-l conving să-și țină gura.

- Hai la sport!

Mă anunță un coleg de nicăieri.

- N-am chef.

- Aici e obligatoriu!

- Încă ești aici?

- Eu doar ți-am zis.

Ridică din umeri și pleacă.

Mă simțeam ciudat, foarte ciudat și rău...un gol mi se lasă în stomac, aveam stare de vomă chiar dacă nu-mi venea să vărs...ce naiba am?

- Trebuie să mă văd cu Chan!

Ies pe holul școlii, îmi văd minunați colegii pe geam cum erau alineați în rând, mă bucur că nu fac sport cu ei, m-ai ales că sunt și cei de la a-11 a C.

Mă uit la ceas, într-un minut se sună. Plec direct la a-12 D cu dorința de al vedea pe Chan. Îmi e dor de el...

- Oh, hey Felix!

- Îl cauți pe Chan?

- Da.

- Iubito?

- E nemâncat, dacă are reacții, foamea din el își face efectul!

Îmi șoptește Felix făcându-mi cu ochiul.
Încep să râd, Han mă observă și începe să râdă și el, privindu-l în spate pe Chan care cerșea mâncare de la I.N

- Eu ți-am zis.

- YA! Voi 3, de ce râdeți?

Întreabă Chan cu gura aproape plină privindu-ne urât.

- Nimic, nimic

Îi răspunde Felix după pleacă din clasă în fugă.

- Betty! Tu nu trebuia să fii la oră?

Mă întreabă el în timp ce se apropia de mine gata să mă îmbrățișeze.

- N-am chef de sport...

- Aș fii zis la fel, m-ai ales că acum ar fii trebuit să faci sport cu prăjiți ăia de afară.

- Exact, poți veni puțin?

- Sigur.

- Chan, să știi că îmi plătești cornul ăla!

Strigă I.N la el

- Visează în continuare, haide baby!

- Și? De ce m-ai chemat?

- Am o stare nașpa.

Doar o fantezie {M.Y.G}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum