Cᴀᴘ.13

611 57 8
                                    


L-aș fii dat jos din pat, dar asta ar însemna că îl bag în seamă, ceea ce nu o voi mai face de acum în colo.

Mă ridic ușor din pat, îmi i-au perna și pătura, după mă mut pe canapeaua de lângă pat și încerc să adorm la loc.

Dimineața:

- Neața.

Nu-i răspund, continuând să mă uit pe telefon.

- Acum nu răspunzi?

Îi trag o privire după revin la telefon, mă amuză fața lui.

- Uite, îmi cer scuze pentru seara de marți, dar eram beat și...

- Și puteai să mă lași dracului să plec, erai conștient de ce făceai, dar tu tot ai continuat!

Îi răspund într-un final, pe un ton rece.

- Nu știam, îți jur!

- Să te cred? Când tu ai râs ieri de semnele mele pe care mi le-ai lăsat, de zici că sunt bătută?

- Și tu mi-ai lăsat, uite!

Își trage bluza, arătându-mi semnele pe care le avea și el.

- Nu, imposibil! Idiotule, ce curvă ți-a lăsat alea pe gât?!

- În primul rând, nu ridica tonul că nu sunt surd, în al doilea rând nu te mai face "curva" singură, și în al treilea rând, TU!

- Refuz! Cum poți minți în halul ăsta? Eu eram conștientă de ce făceam, tu nu!

- Aha, de aceea ai vrut să-mi desfaci cureaua, am înțeles.

- Am vrut să i-au cheia, nu gândi așa-

- Recunoaște!

- Ce ar trebui să recunosc? Că l-am înșelat pe Chan cu tine? L-am înșelat....?

- Mhm

- Regret, regret că te cunosc!

- Bun, altceva?

- REGRET! Mi-ai făcut viața greu de suportat, de când ai venit, mi-ai adus numai necazuri, jur că nu te mai suport! De ce nu mă lași în pace? Huh? Îți place să mă vezi suferind? Eu incerc să nu te mai bag în seamă, dar tot ce fac e să mă mint singură. Ce mi-ai făcut?

- Nu mai dramatiza, că nu mă impresionezi absolut deloc! Eu nu vin azi la liceu, du-te tu.

- Și de ce mă rog?

- Nu e treaba ta, plus că mi-ai stricat toată dispoziția cu dramatismul tău. Pa!

Pleacă din bucătărie nepăsător, lăsându-mă singură.
Câteva lacrimi îmi scapă, îmi trag nasul și mi le șterg imediat, nu vreau să mă vadă așa.

Eram la ultima oră de mate, aveam test, o așteaptam pe doamna în liniște, cu căștile în urechi.

Peste 5 minute, ușa se deschide, pe ea intrând doamna, îmi scot căștile din urechi și un pix din penar.

20 de minute mai târziu, termin testul înaintea colegiilor, îl predau, fiind ultima oră, m-a lăsat să plec, îmi i-au la revedere de la doamna și plec.

Strâmb din nas realizând cât drum am de mers până acasă, bodyguard-ul e în concediu.

- Nemaipomenit!

Ajung acasă într-un final, mă descalț și intru, îmi arunc ghiozdanul pe fotoliu și merg direct în sufragerie.

Doar o fantezie {M.Y.G}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum