+16‼️‼️- Mai ai biscuiți?
- Mai vrei?
- Da.
- Vin imediat!
Mă îndreptam spre bucătăria de la etaj după biscuiți, nici nu-mi dădusem seama că ușa părinților mei era deschisă.
Un mic țipat îmi scapă, imediat ce mă trezesc înăuntru împreună cu Yoongi care era beat mort. Închide ușa cu cheia, după și-o bagă în boxeri.
- Ce naiba...
Zâmbește pervers, mă trântește pe pat, mă ridic vrând să-l conving să-mi de-a cheia deoarece mă aștepta Jisoo, nu a funcționat și s-a urcat pe mine începând să mă sărute pe gât, îmi dau ochii peste cap din cauza senzației.
- Yoongi, nu iar-
Am încercat să mă ridic din nou dar nu am putut rezista tentației, așa că i-am răspuns sărutului pentru a nu știu câta oară, inima îmi dădea semne de alarmă, a ajuns să mă sărute pe piept până în jos spre sutien, lăsându-mi câteva semne și acolo.
- A mea, numai a mea!
Se ridică și se pune pe mine, îl priveam confuză, începe să-mi deschidă nasturii cămăși, și așa a făcut, cămașa o aruncă pe podea, acum eram doar în sutien și colanți, din cauza rușinii, îmi acopăr pieptul, îmi dă mâinile la o parte, și a început din nou să mă tachineze cu săruturile lui excitante, oare am făcut o greșeală că și eu am băut 2 pahare de vin?
Mâna mi se duce direct pe cureaua blugilor lui, mai mult după cheie nu altceva.
- Vrei să jucăm murdar, huh?
Îmi șoptește el suav la ureche.
- Tu ce crezi?
Râde, se plasează din nou în zona gâtului, de data asta sugându-mi din piele și trăgând ușor cu dinții.
- Ah!
Asta chiar a durut, încă încercam să-i desfac cureaua dar nu reușeam.
- Știu că vrei cheia.
- Dă-mi-o!
- Nu.
- Fie!
Cu toate puterile, reușesc să-l împing de pe mine, el cade pe podea. Zâmbesc zărind cheia chiar lângă mine.
O i-au repede de pe pat, mă îmbrac și fug. Ajung pe hol, mă simțeam rău, mă durea îngrozitor zona gâtului.
★
- Ce a durat atât?
- Am avut puțină treabă în camera părinților, nimic special.
- Aha, nu îți e cald cu hanoracul acela pe tine?
- Nu chiar.
- Jisoo, poți veni puțin?
Strigă Jisung după ea.
- Mmm, de ce?
- Haide măi, du-te!
Îi șoptesc entuziasmată.
- YA! Știi bine că suntem doar prieteni.
- Privirea lui zice altceva;)
- Ce-
- Haide, haide, du-te că te așteaptă!
- Offf, bine.
Îi priveam zâmbind, Jisoo se mai uita din când în când la mine, știu că o place, mereu îmi vorbește despre ea.
Și poate așa...Jisoo va uita de Max.Dimineața:
Mă trezesc după nici 2 ore de somn, soarele îmi bătea fix în față, uitasem să trag jaluzele, am adormit exact așa cum am fost îmbrăcată aseară.
Mă ridic din pat și plec jos, ajung în bucătărie, îmi fac o cafea și mă pun să stau pe telefon, în maxim 1 oră trebuie să ajung la liceu.
- Neața.
Îmi dau ochii peste cap continuând să nu-l bag în seamă.
Îmi i-a cana de cafea de pe masă și începe să bea din ea.- Nu vorbești?
- Mai ai tupeul sa mă întrebi?
- Huh, ai draci așa de dimineață?
- Wait! Nu-mi spune că nu ști!!
- Ce să știu? Că nu mi-am făcut tema la bio?
- Aseară Yoongi, ASEARĂ!
- Aseară.....?
Oftez și îmi desfac fermoarul, arătându-i semnele mov de pe gât.
- Te-ai julit?
- Știi ceva? Du-te dracu!
- Ce Doamne iartă-mă să știu? Ce vrei să știu, ă?
- Tu mi le-ai făcut idiotule!
Aproape că s-a încat cu cafeaua, continuând să tușească.
- Stai, stai, e imposibil!
- Nu, nu e!
- Stai puțin, eu ți-am făcut astea?
Mă întreabă cu zâmbetul pe buze de parcă i-ar părea bine în timp ce le analiza cu degetele.
- Ah! Mă doare.
- Eh, scuze atunci.
Spune el nepăsător continuând să bea din cafea.
- Ai zis că mă placi...
CITEȘTI
Doar o fantezie {M.Y.G}
Teen Fiction,,𝐇𝐞𝐲 𝐁𝐞𝐭𝐭𝐲!" ,,𝐓𝐞 𝐜𝐮𝐧𝐨𝐬𝐜?" Începută: 03.08.2021 Terminată: 16.02.2023