După 3 ore de lucrat la proiect, în sfârșit îl terminasem, exclud faptul că pe jos sunt numai hârtii, scoci, lipici etc.
Un fulger puternic ne-a atras atenția, m-am uitat pe geam, afară era un nor negru, semn că va începe o furtună.
Era ora 22:09.
Alerta începuse să facă zgomot în toată camera, am rămas îngrijorată pentru Hyunjin când am citit-o"Furtună puternică!! Frecvente, descărcări electrice, grindină, averse torențiale.
Evitați deplasările și luați măsuri de adăpostire și autoprotectie!"- Se pare că nu mai ajung acasă în seara asta...
- Așa e... *Am râs*
Ușa se auzi deschizându-se, pe ea intră mama cu telefonul în mână, îngrijorată.
- Hyunjin, dragule, am vorbit cu mama ta, în seara asta vei dormi la noi, vremea de afară se înrăutățește.
Ne uitam lung la mama, credeam că Hyunjin doar glumește dar se pare că am coleg de cameră în seara asta.
- Oh, da, așa este ... *Spun printre dinți*
Hyunjin se înroșise tot la față, i-am văzut reflexia în oglinda de lângă ușă.
- Vă este foame?
★
Era o liniște de mormânt, nimeni nu a scos nici un cuvânt cât timp eram la masă. Hyunjin mă lovește ușor cu genunchiul vrând să-mi zică ceva.
- De obicei atât de tăcuți sunteți la masă?
*Îmi șoptește la ureche*- Pff, mereu.
- Trist...
- Te-ai gândit unde dormi?
- Am altă obținute?
- Canapeaua din living, cel puțin...
"Liniștea" a fost întreruptă de vocea groasă a lui tata, părea că nu-i convine șoaptele noastre.
- Ce tot șoșotiți acolo?
- Amm...despre acel proiect, nu eram siguri dacă l-am strâns de pe pat.
*Spune Hyunjin cu o voce subțire*- Mai ușor cu șoaptele!
Îmi dau ochii peste cap încât să nu mă vadă și continui să mănânc în tăcere, din clasa a 4 a, nu mai suntem așa de apropiați, ba chiar deloc, notele mi-au scăzut, într-adevăr, și știu că din cauza asta nu o am bine cu el, dar nu-mi pot vindeca singură starea mintal, am nevoie de un psiholog, dar ideea e că bodyguard-ul meu știe tot ce fac și unde merg, și nu mi se pare o idee bună, omul acela nu știe să mintă și sigur îi va spune tatălui meu.
★
- Facem noapte albă?
- Vrei să adormim pe bancă și să ne trezim în detenție? no way.
- Haide, o să ne distrăm!
Dintr-o dată se ia curentul, încep să țip fără motiv încât îl sperii pe Hyunjin astfel țipând o dată cu mine.
- Ești nebună??!!
Se aud pașii pe hol semn că cineva vine la noi, era mama cu o lampă în mână.
- Cine a țipat așa?
Ne uităm unul la altul cu vinovăție.
- El a fost!
- Ea a fost!
Spunem amândoi în același timp încât mama devine confuză.
- Pff, luați lampa aceasta, dormiți devreme, nu este curent nici lumină, mâine aveți școală, eu vă las, noapte buna!
- Noaptea bună!
Mama iese din cameră și ne lasă singuri.
- Eu tot fac noapte albă!
*Spun direct*- Spor la a te uita toată noaptea la o lampă aprinsă.
Spune și pleacă la baie, nu știu cum își va face duș pe întunecul ăsta.
După 20 de minute, ușa de la baie se deschide, eu îmi făceam patul cu ajutorul luminii de la lampă. Până să așez pătura pe pat rămân nemișcată la marginea patului privindu-l pe Hyunjin doar în prosop, nu pot să mint că nu-mi place ce văd, mai ales părul lui blond și lung care nu prea era uscat cum trebuie, picaturile de apă căzându-i pe abdomenul lui plat, nu avea cine știe ce mușchii pe abdomen dar asta era și mai atractiv.
Îmi revin și îmi acopăr ochii, toată fața îmi ardea.- Yaaa! Hyunjin, îmbracă-te!
- Tu mă crezi Nostradamus să știu că voi dormi cu tine? Adică la tine să zic așa..
- Ce vrei să zici?.. Stai puțin..tu nu ai haine de schimb, oh la naiba!
- Pot dormi în prosop, nu mă-
- NU!
- Ne e nici lumină să mă vezi și nici nu cred că te-ar interesa ce îmi acoperă prosopul, fii serioasă!
- Fie! Dorm pe jos în seara asta!
Îmi iau o pătură și o pernă și le întind pe jos, i-am simțit privirea din instinct în tot acest timp.
- Mmm, bine, noapte bună!
Se pune în pat și își trage pătură mea preferată peste el, am încremenit când am văzut cum și-a aruncat prosopul pe jos. Nu pot să cred că este gol sub o pătură chiar în camera mea.
Încerc să ignor asta și plec la baie cu lampa să-mi fac un duș.
CITEȘTI
Doar o fantezie {M.Y.G}
Teen Fiction,,𝐇𝐞𝐲 𝐁𝐞𝐭𝐭𝐲!" ,,𝐓𝐞 𝐜𝐮𝐧𝐨𝐬𝐜?" Începută: 03.08.2021 Terminată: 16.02.2023