Chapter-26 Dil ke rishte

498 50 5
                                    

In night Manik, nandini, Rehan, megha and abhi go to the secret tunnel and start search veer and suhani .
They search tunnel and after some time they see two figures in very bad state .  Seeing them megha start crying . Abhi hug her and calm her down .
Nandini go to them and see them. They also see her .
Tum kaun ho - Veer asked.
Nandini see him very imotionally. Veer see all of them.
Veer - Tum log kaun ho .
Abhi go to him and sit beside him .
Apne humein nhi pehchana - Abhi asked .
Jin baccho ko maine sabse pehle apne hath mein liya tha unhe nhi pehchanunga -  Veer said.
Listen this Nandini, megha and abhi hug him.
Abhi go to suhani and touch his feet .
Suhani hug him and start crying.
Main janta tha ek din mere bacche zaroor aayenge aur dekha aaj mera vishwas jeet gya - Veer said.
Ha lekin ab bari uski hai jisne yeh sab kiya hai . Ab use humse koi nhi bacha sakta - Abhimanyu said .

Veer see manik and Rehan .
Ye kaun hai - Veer asked.
Ye Manik aur Rehan hai Vikrant ke bete - Abhi said .
Veer see them and come to them and hug Manik.
Manik feel very strange and confused. Veer see him and smile and said - Aise kya dekh rhe ho . Main janta hoon tum kya soch rhe ho lekin mujhe tumse koi pareshani nhi hai . Main janta hoon tum aur tumhara bhai apne pita jaise nhi ho .
Listen this Manik smile and said - To chaliye apki praza aur apka rajya apka intezar kar rha hai.
Listen this Manik smile. They come outside.

Vijay and Aditya tell everything to maharaj surya singh and listen this maharaj surya singh is shocked . Abhay, Siyali and pari also come vijay nagar.
Manik and nandini come outside with others and meet everyone.
Maharaj surya singh, vijay is getting imotional to see veer and suhani .
Maharaj surya singh hug veer .
Main aap dono ka  Dhanyawad kaise karun ap dono ne meri betiyon ka itna khyal rakha . Nandini aur Megha par humesha pehla hak aap dono ka hi hoga - Veer said .
Siyali come and hug suhani . Veer see abhay who was stand in there place .
Veer go to him and said - Naraj hai mujhse.
Ha - Abhay said .
Veer smile and said - Kyun
Kyunki tune wada kiya tha ki tu mujhe chod kar kabhi nhi jayega lekin tune apna wada rod diya - Abhay said .
Tu mujhe maaf nhi karega - Veer asked .
Nhi - Abhay said.
Sach main - Veer again asked.
Ha - Abhay said.
Thik hai maine socha tha tere liye apne hath se kheer banaunga lekin ab toh tu khayega nhi toh main bacchi ko khila dunga - Veer said .
Listen this every one smile.
Abhay turn and hug him tightly. Veer smile and hug him back .
Tu phir se kabhi mujhe chod kar nhi jayega na - Abhay said.
Bilkul nhi . Waise Siyali mujhe laga tha ki wakt ke sath abhay bada ho gya hoga lekin yeh toh aaj bhi waisa hi hai - Veer said .
Listen this Siyali smile and abhay make a pout.
Veer see pari and said - Ye teri beti hai .
Ha bilkul mere jaisi hai na - Abhay said .
Bilkul nhi Siyali par gyi hai isliye pyari hai - Veer said and abhay again make a pout.
Veer smile and hug him again . Seeing this Rehan also hug Manik and after a very long time they all laugh wholeheartedly.

Manan FF - Tum Dena Sath Mera Where stories live. Discover now