1.5

6.4K 853 456
                                    

"Changbin."

"Güzelim?"

Felix ve Changbin yan yana yokuşu yürürlerken kendilerince muhabbet ediyorlardı. Changbin yolun ortasında aniden gelen bir güvenle Felix'in elini tutmuş, kendi birkaç adım önde onu yukarı doğru yürütüyordu.

Felix, Changbin'den her duyduğunda güldüğü hitap şekline güldüğünde diğer eli ile ona yetişip koluna sarıldı. "Çok hoşuma gidiyor bana öyle seslenmen."

"Çok mu?"

Kafasını salladı. "Evet! Böyle büüüsbüyük hoşuma gidiyor, sana özel galiba."

"E bir zahmet," dedi Changbin kendine gülerek. Felix'i kolunun altına alıp gövdesine yaklaştırdı. "Bugüne bugün Bang Chan'ın onayını almış insanım, seni de kendime aşık ettim."

Felix kendi içinde kabul etsene bunu Changbine karşı hiç dile getirmemişti. Kocaman sırıtırken, "Yaanii," deyip ona baktı. "Bir aşık olamasam da hoşlanıyorum diyelim."

"Ya seni var ya....!"

Changbin ne yapacağını bilemeden eğildi ve Felix'in yanağını ısırdı. "Yerim seni, yerim!"

Isırdığı yere bir sürü öpücük bıraktığında Felix onu itmiyor aksine hoşuna giden bu öpücüklerle etrafa neşeli gülücükler saçıyordu. "Sonunda ulan," deyip geri çekildi. "Kabul ettin! Tanrım, kabul etti!"

"Tamam, sus utandım!"

"Hayır, hayır. Bu anı kaçırmam. Dur," Changbin ilerleyip gözlerini etrafta gezdirdi ve karların arasındaki bitkiler gözüne çarptı. Hızla oradaki gülü koparıp geri geldiğinde Felix sonunda günlerdir hayal ettiği şeyin gerçekleşeceği ihtimali ile heyecanla elini kalbine koymuş, Changbin'in bunu görmesini umursamamıştı.

Gülüşü bastırmak için dudaklarını dişlerken Changbin karşısına dikilip yalandan boğazını temizledi. "Öhö, öhö. Başlıyorum o zaman."

Sırıttı. "Çok heyecanlıyım Changbin, hadi!"

Büyüğü buna gülerken, "Ben de," deyip onaylamış ve gülü sarışına doğru uzatmıştı. "O zaman sayın gelecekteki kocacığım, evliliğimizin ilk adımı atmak için bugün sana etmek üzere bulunduğum sevgililik teklifini kabul eder misin?"

Felix, Changbin'e güveniyordu. O belki saftı fakat Chris'in onayı varsa işte asıl o zaman güvenirdi insanlara. Ama Changbin... Farklıydı?

Ettiği garip teklif bile ona o an deli gibi romantik gelirken, "Evet!" deyip boynuna atladı. "Evet, evet, evet. Teklifini kabul ediyorum kocacığım!"

"İşte bu be!"

Changbin sıkıca sevgilisini kavrayıp kaldırırken Felix çocuk gibi boşlukta sallanan ayaklarını sallayıp onun yanağını öpmüş, kahkaha atarak mutluluğunu belli etmişti.

Zaten evin önünde oldukları için Felix gitmek üzereydi, Changbin'in kucağından inip ona son kez sarıldıktan sonra veda ederek anahtarla kapıyı açarak içeri girmişti.

Salona doğru parmak uçlarında ilerlerken gördüğü görüntü ile duraksadı. "Chris?" deyip inanamazca bakarken, "Changbin!" deyip hızla hala kapıda duran sevgilisini eve çağırmış ve fısıltı ile salondaki görüntüyü işaret etmişti.

"Baksana! Nasıl da güzeller, tanrım! Chris'in mutlu olmasını çok istiyorum!"

Seungmin ve Chan aynı koltukta yan yana uyuyorlardı.

Changbin gördüğü halde sorguladığı bu görüntü ile daha yakından uyuyan ikiliye bakmış sonra da gülüp Felix'i onaylamıştı. Felix onların üstünü örtüp açık kalan bilgisayarı kapattı ve sevgilisini geçirdikten sonra odasına geçti.

keep of something, seungchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin