2.5

5.4K 713 380
                                    

Çok özledim bu fici 🥺

***

Sevgilim 💜: Seni özledim

Sevgilim 💜: Seni özledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

"Hayır, öyle değil bak böyle düştü!"

Jisung, sabah gerçekleşen Changbin'in düşüşünü ayağa kalkıp taklit ederken kafede oturan arkadaş grubu dahil hepsi artık gözlerinden yaşlar gelene kadar gülüyordu. Changbin de kendine gülerken "Oğlum ya," dedi kıkırdayarak. "Taşı görmedim, bir yapışmışım yere var ya!"

"Aptal!"

Minho tekrar bir kahkaha daha attığında Seungmin gözünden düşen yaşı silip masanın üstündeki kahvesini eline almıştı. Derslerden bıktıkları bir akşam hepsi Minho ve Jisung'dan gelen mesajla şu anda bulundukları kafeye gelip toplanmışlardı.

O konu bu konu derken saatlerdir burada oturuyorlardı ve hava kararmasına rağmen kimse daha gitmeyi düşünmüyordu.

Seungmin gülerek kahvesini içerken telefonundan gelen bildirim sesi ile hızla eline aldı. Bu Chan'ın bildirimiydi, merakla attığı mesajı açarken bir anda karşısına gelen resim ile öksürerek panikle kahveyi masanın üstüne baktı.

Bang Chan gerçek olamazdı.

Evet artık buna inanmıştı.

"Ya ben," dedi arkadaşları etrafına dolanırken. Telefonun ekranından açık resme baktı, midesindeki kramp gördüğü yüz ile kendini gösterirken "Çok aşığım ya," diye devam etti.

"Hasiktir! Chan hyung, amına koyim efsane olmuş!"

Hyunjin'den gelen tepki ile Felix "Ay ne yapmış abim?" diyerek yerinden kalktı ve koşarak Seungmin'in yanına geçti. Ekrandan gördüğü siyah saçlı abisi ile "Çok yakışıklı olmuş!" diye sırıttığında Seungmin onun yeni halini merak eden arkadaşlarına göstermiş sonra da hala gerçekliğini sorguladığı için direkt Chan'ı görüntülü aramıştı.

Kalbine iniyordu.

Siyah saç ne kadar güzeldi öyle.

Chan, kendine kahve yaparken duyduğu arama ile kıkırdayıp telefonunu eline aldı. Bunu tahmin etmişti. "Güzelim?" diyerek aramayı yanıtladığı gibi elinde kahvesi ile salona ilerlerken Seungmin iç çekerek ekrana yaklaştı.

"Sen, sen insanı delirtirsin." Hayranlıkla sevgilisine baktı. "Ya Chan çok güzel olmuşsun. Tanrım, o kadar güzelsin ki."

Chan kendini tutamadan gülerken Hyunjin ve Felix aynı anda hevesle başlarını ekrana uzattı. "Taş gibi olmuşsun hyung!" dediğinde Chan ona gülmüş Felix'i görünce de "Bebeğim," diyerek kardeşine bakmıştı.

"Nasılsın?"

"Aşkından delirmiş. Abi siyah saç çok yakışmış!"

"Beğenmene sevindim."

keep of something, seungchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin