Keep Of Something

5.9K 552 568
                                    

Special Chapter

"Emin ol her şey başından beri tuhaftı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Emin ol her şey başından beri tuhaftı."

Chan, kendine bir o kadar tanıdık gelen sesle kıkırdayıp "Cidden öyle," demiş ve onun ayaklanması ile beraber birkaç adımda kollarını ona sarmıştı.

"Kendine iyi bak."

"Sen de öyle." deyip gülümsedi. Bu durum hala ona tuhaf geliyordu ama yapacak bir şey yoktu. Bakışlarını gözlük takarak aralarına bir farklılık ekleyen bedenin yüzüne çıkardı.

"Her evrende," dedi iç çekerek. "Seungmin ile olmak Chan'ın kaderi."

"Kesinlikle."

Gelen cümle ile arkasında kalan eve bir bakış atmış duyduğu anahtar sesi ile de "Gitmem gerek," demişti. "Seungmin geldi. Bu aralar finalleri yüzünden gergin hiç karşısına çıkma."

Minik bir kıkırdama ve kabulleniş.

"Öyleyse gidiyorum."

Gülümsedi. "Hoşça kal."

"Sen de öyle."

Saniyeler içinde karşısında yok olan bedenle beraber bahçedeki boşluğa bakmış ve vakit kaybetmemek adına hızla evin içine girerek gözlerini içeride onu arayan eşine dikmişti.

"Güzelim," diyerek elindeki bardakları kenara bıraktı ve Seungmin'e doğru ilerledikten sonra kollarını beline sararak hızla kendine doğru çekip büyük bir sarılma verdi ona. Seungmin de anında ihtiyaçla kollarını Chan'a sarmış "Bitti," demişti rahat bir nefes verip.

Her sene dersleri biraz daha zorlaşıyor üstüne bir de hastanede staj görmek araya girince epey yoruluyordu fakat bugünlerde onu ayakta tutan şey eve geldiğinde onu karşılayan eşiydi. Chan'ı gördüğü an tüm yorgunluğu uçup gidiyordu sanki, kucağına kıvrıldığında ise hiçbir derdi yokmuş gibi hissediyordu.

"Sonunda finaller de bitti." deyip güldü ve geri çekilerek Chan'ın yüzünü avuçları arasına aldı. "Rahatlayabilirsin. Çünkü eşin artık bir doktor."

"İşte bu!"

Chan onu kucaklayıp mutlu olsun diye etrafında döndürmeye başlamış ve başarılı da olmuştu. Seungmin kahkaha atarak onun boynuna daha sıkı sarılırken ikisine ait evde sadece mutluluk sesleri yankılanıyordu.

"Sana demiştim," diyerek Seungmin'in elini tuttu ve yatak odasına doğru ilerlemeye başladı Chan. "Geçecek. Bak geçti de. Tüm sınavların bitti, hepsini başarı ile atlattın. O kadar gözyaşı dökmene değdi mi?"

keep of something, seungchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin