Artık size hikayenin nerede geçtiğine dair fotoğraflar bırakmak istiyorum her bölümde böyle, hem siz de görürsünüz Norveç'i 🤧
Burası çocukların geldiği kasaba en sağ kısımda altı tane bina var ya diğerlerinden büyük, orası çocukların kaldığı göl önündeki oteller
Burayı karlı düşünün, tek fark kar var hikayede orada gerisi hep aynı
***
Geçirdikleri iki buçuk haftalık süreçte Seungmin'in emin olduğu bir şey varsa o da Chan'ın oldukça otoriter biri olmasıydı günlük hayatta. Küfür etmez, birilerini tehdit etmez fakat sakin ve mantıklı konuşması ile karşısındaki kişiyi alaşağı yapabilirdi ve şimdi birini dövdüğünü duymak... Hiç onunla bağdaştıramıyordu.
"Chan!" diye bağırıp şokla odasından çıkıp koşarak aşağı indiğinde Minho ve Changbin telaşla Chan'ı çekmeye çalışıyor, Hyunjin ise Yunho ile uğraşıyordu.
Felix korkuyla abisine bakarken Jisung ona zarar gelmesin diye ikisini hafifçe uzaklaştırdı, bu sırada Chan, "Mahvederim seni!" diye bağırıp yakasından tuttuğu Yunho'ya kafayı gömmüş Jeongin'in şokla çığlık atmasını sağlamıştı.
"Chan!" dedi Seungmin hızla atılıp. Kolundan onu tuttuğunda, "Bırak şunu!" diyerek sesini yükseltti. Burada kavga etmesi zaten onun şu anki kariyerine zarardı ama daha çok dert ettiği şey ise kaşı kanıyordu.
Chan sonunda sesini duyduğu güzeli ile derin bir nefes verirken tek ile Yunho'yu sertçe arkasındaki duvara çarpmış işaret parmağını ona doğrultmuştu. "Beş dakika içinde tamamen siktirip gidiyorsun bu otelden, seni ne Seungmin'in ne de bu çocukların yanında birini tehdit ettiğini görürsem o kafanı koparım anladın mı beni!?"
Hepsi tehdit ile kaşlarını çattığında Minho, "Me tehdidi?" demiş Jisung ise kendini geri çekmişti. Diğerleri burada yokken Yunho, Jisung'u tutup Seungmin hakkında bir sürü şey savurmuş en sonunda Chan içe aralarında ne olduğunu sormuştu.
Jisung, onun ne denli bir pislik olduğunu bildiği için korkarak uzaklaşmak istemiş bu sırada Chan da otele girdiği için durumu görerek artık dayanamadığı için Yunho'yu dövmüştü.
Herkes merakla Chan'a bakarken Hyunjin kolundan tuttuğu çocuğu, "Siktir git şuradan," deyip kapının önüne fırlattı.
Daha kimse bir şey yapamadan otel yönetimi Chan'ı çağırdığında hepsi lobideki koltuklara oturmuş gerginlikle olan biteni bekliyorlardı. "Umarım abime bir şey olmaz," dedi Felix ağlamaklı bir tonda.
Changbin ona sarılırken oflayıp dolan gözlerine ellerini bastırmıştı. "Ya onu tanıyorlar ama ya rehber olmasına daha izin vermezlerse? Ne yaparım ben, Changbin... Çok korkuyorum."
"Şş."
Changbin sevgilisine daha sıkı sarılıp kulağına iyi gelecek şeyler söyleyip onu sakinleştirmeye çalışmıştı. Seungmin oturduğu yerde gerginlikle dizlerini sallıyor arada bir birleştirdiği ellerini dudaklarına yaslıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
keep of something, seungchan ✓
Fanficömrü kısa renkli kelebekler gibi, ateşe uçarız belki. | şizoid kişilik bozukluğu, psikolojik