Taxiul ne lasa in fata casei,luam trolerele din porbagaj apoi mergem spre usa casei.
-Ce dor mi-a fost de tine Julia,zice Niall cu un zambet mare pe buze.
-Cine?intreb cu o fata ciudata.
-Am numit-o Julia,ok?
-Am inteles...
-Ma bucur.
-Nu,am inteles ca ai nevoie la un psiholog,ii zi cu un zambet amuzat.
-Mai taci spiridusule.
-Sunt cu 8 centimetri mai scunda de cat tine,iar daca am fi pe alta lume te-as putea strivi ca pe o furnica,ii zic si-i scot limba.
-Da,da bine cum zici tu.Acum hai in casa ca mi-e foame.
-Doar ce ai mancat o punga cu pufuleti.
-Doamne de ce nu te-am uitat in aeroport?imi zice el revoltat.
L-am calcat pe picior,apoi l-am lasat in urma,deschizand usa.
-Buna!Am ajuns!tip cat de tare ma tin plamanii.Mami!Tati!
-Unde sunt?intreaba Niall dupa ce intra si el in casa.
-Mama?intreb si ma duc sus sa vad unde sunt.
Am intrat la ei in camera,totul era aranjat si pus la punct.
-Em!ma striga Niall din bucatarie.
Cobor grabita jos,intru in bucatarie si il vad in fata frigiderului.
-Vino putin,sa vezi ce surpriza ne-au lasat,imi zice el sarcastic.
M-am dus sa vad la ce se uita si cand am citit foita lipita de usa frigiderului...mi-a picat fata.
"Dragii mei,am plecat in vacanta mult asteptata si pregatita de mult timp impreuna cu tatal vostru in Caraibe timp de 2 luni.Va pup si...Emma tu te vei muta impreuna cu scumpul tau frate in casa lor,nu vreau sa aud nici un refuz.Va iubesc si aveti grija de voi."
-Nu!Eu nu ma mut cu voi.Nu!tip eu.
-Stii ultima oara cand nu am ascultat de mama?ma intreaba Niall ridicand dintr-o spranceana.
-'Tusa Marie,zic repede si pielea mea se furnica.
-Exact.Scuze surioara dar eu nu vreau nici s-o mai vad in poze,deci mai bine vii.
-Nu ma poti obliga,ii zic si imi pun mainile in san.
-Eu nu,dar mama da.
-O sun,ii zic si-mi scot telefonul din blugi.
10 minute au trecut de cand stau cu telefonul in mana si femeiea asta nu raspune...de tata nici nu mai zic.
-La dracu',zic si arunc telefonul pe fotolui cu putere si cade imediat pe jos.Nu!tip si fug spre el.
Exact cum ma gandeam.Varza.
-Sa-mi bag picioarele.Luna trecuta l-am luat ,tip si ma holbez la el.
-Ce tot ai de-pe ala l-ai luat luna trecuta,zice incruntandu-se si vine spre mine.
-Nu au raspuns si am aruncat telefonul cam tare pe fotoliu iar el a sarit pe jos,zic ca si cum eu nu am fost de vina cu nimic.
-Stii ca nu o sa-ti iau altul nu?ma intreaba si isi scoate telefonul ca s-o sune iar pe mama.
Dupa ce sta putin ingandurat fata i se relaxeaza si deschide gura.
-Buna mama,zice el si se uita spre mine.
CITEȘTI
Fratii Horan
FanfictionEmma,sora mai mica a celebrului Niall Horan,care mai mereu ii pune bețe in roate,insa ce se intampla cand Emma este obligata de parintii lor sa mearga intr-un turneu impreuna cu fratele ei si cei patru membrii a celebrei trupe One Direction timp de...