Dupa ce ne-am intors din parc, dupa doua ore pline de multe rugaciuni, in speranta ca mopul ala blond sa plece, totul a fost in zadar. Am ajuns acasa cu baietii la ora 20 si ghiciti ce surpriza am avut in bucatarie. Taylor in bratele lui Harry, sarutandu-se. Si partea cea mai "frumoasa" este ca, el nu o respingea ci din potriva. Cum poate sa-mi faca asta?! Imi spunea ca ma iubeste!
M-am dus in bucatarie sa iau un pahar cu apa, apoi am plecat in living. Mi se face greata! Am mers in fata lor si din "greseala" toata apa din pahar a "sarit" pe fetele lor.
-Hei! tipa Taylor.
-Oh, Doamne. Imi pare asa rau! spun prefacuta zambind.
-Emma-
-Vai, te-am udat si pe tine! Nu-mi vine sa cred! Apa statea asa bine in paharul ei, iar apoi a "sarit" din pahar! Ce urat! spun sarcastica si arunc in el picaturile care au mai ramas in pahar.
-Stiu ce vrei sa faci! spune Taylor.
-Ce? intreb zambind amar.
-Iti place de Harry si nu suporti ca el ma iubeste pe mine! spune si isi flutura mainile prin aer.
-Exact asta e! spun sarcastica.
-Ei bine, sa stii ca nu o sa reusesti sa ne desparti! spune si se ridica.
-Ia asculta tu aici mica ganganie, spun pierzandu-mi calmul. Harry nu-
Mi se opreste propozitia cand o mana imi e pusa la gura. Dupa miros imi dau seama ca e Zayn.
-Emma vroia sa iti spuna ca...Harry nu ii place tricoul tau, spune repede uitandu-se la hainele ei.
-Poftim?! Iubitule doar ce mi l-am cumparat, spune trista.
-Zayn! tipa.
-Sau poate ca am inteles gresit, spune si ma trage inapoi.
Dupa ce iesim din living, isi ia mana de pe gura mea.
-Nu mai rezist asa, spun in soapta.
-Ba o sa rezisti. Daca nu...o sa ma ocup de sicriul ei, spune si scarpina ceafa.
Rad si imi acopar fata cu mainile.
-Eu plec, spun si ies pe usa, apoi ma intorc iar. Niall! tip.
-Da? tipa din bucatarie.
-Da-mi cheile de la casa, ii spun.
-De ce?
Ma duc la el apoi ma ridic si ii soptesc la ureche cauza.
-In cazul asta ar trebui sa ne mutam toti, spune.
-Atunci...haida! spun si dau sa plec insa ma opreste.
-Nu, esti si tu bagata in asta, nu doar noi.
-Pai sunt bagata si acum vreau sa ies, spun zi fac fata de catelus, pe care el nu o poate refuza.
-Nu fata de catelus. Te rog, nu! se plange.
-Cat de adorabil, fata de catelus! spune Zayn privindu-ma.
-Te roog! spun prelungind "o"-ul.
-Ok. Pleaca! spune si isi pune mainile la ochi
-Da! tip si fug pe scari, insa ma opresc. Zayn, vi?
-Unde?
-La mine, spun si ii zambesc.
-Yey! spune entuziasmat si urca scarile. Si cu Rossie ce faci?
-Nu o las aici. Nu vreau sa creasca o saptamana cu sechele din cauza unui mop blond, ii spun si el rade.
Urcam scarile, intram in camere si incepem sa impachetam. Scot hainele din dulap apoi le pun pe pat. Imi scot de sub pat valiza si aud usa deschizandu-se.
-Gata Zayn? intreb fara sa ma intorc.
-Unde mergi? intreaba o voce ragusita.
Voce ragusita? Harry. Ma intorc cu fata la el si il vad plin de nervi.
-Merg acasa, ii raspund infipta.
-De ce?
-Pentru ca, iubitul meu nu m-ai e iubitul, ii spun si ma intorc iar la impachetat.
-Nu pleci nicaieri! spune venind langa mine, scotandu-mi hainele din valiza.
-Nu imi spui mie ce sa fac! tip si il dau la o parte.
-Uite ca o fac! tipa si arunca valiza de pe pat.
-Inceteaza! Pleaca! tip inapoi si il imping.
-Ce dracu' te-a apucat?! tipa si imi prinde incheietura, strangand-o.
-Ce m-a apucat?! Pe tine ce te-a apucat?!
-Ce?!
-Nu fa pe prostu! ii tip si imi trag mana. Mi-ai spus ca ma iubesti si acum te saruti cu aia! tip gata sa-mi dea lacrimile.
-Stii ca te iubesc doar pe tine! spune nonsalant, venind spre mine cu bratele deschise.
Ii trag o palma peste fata si ii imping. Isi intoarce capul spre mine, privindu-ma cu ura.
-Nu te m-ai atinge de mine! ii spun si imi inclestez maxilarul.
-De ce nu ma crezi?! tipa.
-Te sarutai cu ea idiotule! Puteai sa o respingi! ii tip.
Deschide gura sa spune ceva, insa se opreste.
-Iesi din camera mea! spun si ii fac semn spre usa.
Se intoarce, ma m-ai priveste inca o data, apoi pleaca. Imi bag toate hainele in geamantan si ies din camera. Cobor scarile si toti isi intorc privirile spre mine.
-Pleci in vacanta? ma intreaba Taylor.
-Da, ii spun si ma duc langa Zayn.
-Em-
-Taci! il intrerup pe Harry, fara sa-l privesc.
-Esti gata? ma intreaba Zayn incet.
Dau aprobator din cap si plecam. Il iau de mana si iesim din casa. Mergem la masina lui, pune bagajele in portbagaj, urcam in masina, insa ies repede.
-Ce e? intreaba Zayn.
-Nu ti se pare ca lipseste ceva sau cineva? il intreb.
-Rossie, isi da si el seama.
Coboara din masina si vine cu mine pana la usa. Intru doar eu in casa si ma duc in living insa ma opresc si ascult ce vorbesc Harry si Taylor.
-De unde ai copilul? se aude vocea lui Taylor.
-L-am gasit in parc, spune Harry.
-Ce dragut! Esti tatic!
-Tu vrei sa fii mama? il aud intreband-o si intru imediat in camera mare, inainte sa raspunda.
-Asta imi apartine, spun si o iau pe Rossie din bratele lui Harry.
-Emma-
-Nu! il intrerup. Tu nu esti tatal ei, iar tu, si arat spre Taylor, tu nu vei fii nicioadata mama ei!
-De ce ma rog? intreaba mopul blond.
-Pentru ca eu sunt mama ei, spun si ma intorc.
-Iar tatal? Cine e tatal ei Emma? ma intreaba Harry.
-Zayn, spun scurt fara sa ma intorc la el.
Ies din living si ma intalnesc cu Niall.
-Sa ma anunti cand dispare, ii spun si trec pe langa el.
-M-ai repede dispar eu, spune si isi pune ochelarii de soare pe ochi, iesind din casa.
Pufnesc si ies si eu din casa. Zayn ma ajuta cu bebelusa pana la masina, apoi plecam de aici.
-Unde s-a dus Niall? intreaba dupa ceva timp de mers.
-Nu stiu, cat mai departe de creionul ala, spun si rade.
-Ce porecle frumoase, spune razand.
Rad si opreste masina, ajungand in fata casei.
CITEȘTI
Fratii Horan
FanfictionEmma,sora mai mica a celebrului Niall Horan,care mai mereu ii pune bețe in roate,insa ce se intampla cand Emma este obligata de parintii lor sa mearga intr-un turneu impreuna cu fratele ei si cei patru membrii a celebrei trupe One Direction timp de...