Surpriza!

8.9K 434 73
                                    

Mereu cand am un vis frumos, trebuie cineva sa mi-l strice. Niall.

-Emma, Emma, Em-

-Mai zi o data "Emma" si esti mort, ii zic eu punandu-mi perna pe cat.

-Scoalate, azi e o zi importanta.

-Si visul meu la fel.

-Hai mai, e ziua lu Harry, scoala!

-Nu, ii zic scurt si imi trag patura mai mult pe mine.

-Bine, inseamna ca nu vrei sa participi la petrecerea de diseara.

-Exact.

-Unde, este invitat si Zac Efron si Justin Bi-

-Bieber? il intreb ridicandu-ma robotic in fund.

-Da surioara, dar lasa, mai important este somnul de cat-

-Oh mai taci! il intrerup eu punandu-ma in fata lui. La ce ora e petrecerea?

-La 19:00.

-Cat e ceasu'?

-10:30.

-Eh, am timp, ma duc la baie sa ma pregatesc apoi ne intalnim in hol. Ii zic indreptandu-ma spre baie.

-Apropo, nu trebuie sa afle Harry nimic.

-Ma ocup eu de asta.

-Toata ziua?

-Ce?

-Da.

-Ok, toata ziua, dar sa stii ca-mi ramai dator. Ii zic eu amenintator cu degetul.

-Sunt constient.

-Bine, acum pleaca.

Am intrat in dus, si ma gandeam cum sa petrec azi timpul cu Harry. O sa fie cam greu, avand in vedere cum se comporta in preajma unei fete, dar ma descurc eu. Trebuie sa ma descurc altfelnu ma numesc Emma Sophie Horan.

Dupa ce am terminat cu dusul, m-am dus in camera sa ma imbrac. Am ales o pereche de pantaloni scurti si un tricou larg apoi mi-am strans parul intro coada de cal dezordonata si eram gata.

Acum ma indreptam spre camera lui Harry. Pe hol m-am intalnit cu baietii si Rux, am facut un schimb de priviri, apoi am inteles toti ce trebuie facut.

Am batut in usa si cand am amuzit un "intra" am deschis-o si am intrat.

-Hei, ce faci? il intreb apropiindu-ma de pat unde statea intins.

-Bine ma doare capul, tu?

-Ma plictisesc si vroiam sa stau cu tine, ii zic incercand sa par interesanta.

-Sa stai cu mine? Tu? Cu mine? intreaba ridicand din sprincene.

-Da, de ce te miri asa?

-Pai, acum cateva zile erai sa ma omori si acum vrei sa stai cu mine?

-Da, ii zic scurt sa ma asez langa el in pat.

-Ok, asta e ciudat dar de ce?

-"De ce" ce?

-De ce vrei sa stai cu mine?

Mai pune multe intrebari? Trebuie sa am motive de a sta cu el?... Poate ca da.

-Pai, am realizat ca nu suntem asa de apropiati si m-am gandit sa mai petrec niste timp cu tine.

-Ok, ce ai baut?

-Hai ma, vorbesc serios.

-Bine, sa zic ca te cred.

-Si ce vrei sa facem? il intreb facandu-ma mai comod langa el.

Fratii HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum