Dupa ce ma terminat adica, au terminat de repetat, eu si Rux am decis sa ma ramenem afara pentru a ne plimba prin oras.
Am decis sa margem intr-un parc apoi la mall.
Ne-am luat niste haine si accesorii apoi am plecat la hotel. Am fi mai stat dar Niall ma suna din 5 in 5 minute, acum vad ce grijuliu e.
Taxiul ne-a lasat la intrare in hotel si i-am platit.
Cum am intrat in camera de hotel Niall a sarit pe mine la propriu.
-Ce faci? Esti bine? Ti-e foame? Esti calda, ai racit? Vrei un ceai? Zi ceva femeie!
-Pai, fac bine, sunt bine, nu mi-e foame si sunt calda pentru ca e vara daca nu stiai. Ii zic repede apoi imi las pungile cu haine pe pat.
-Atunci e bine, imi zice si pleaca din camera.
Mi-am luat hainele si am intrat in baie cu gandul de a face un dus lung dar imi lipseste gelul de dus si samponul. Am incepul sa le caut...peste tot, dar nu le-am gasit. Gata stiu! Zayn. El sigur o sa ma ajute.
Am ciocanit in usa apoi am auzit niste pasi si mi-a deschis.
-Hei, ii zic eu zambitoare.
-Hei Em, imi zice el la fel de zambaret.
-Agm...ai un sampon? Adica, eu cred ca le-am pierdut. Ii zic eu intr-un fel rusinata, adica in capul meu era mai bine.
-Norocul tau e ca nu plec niciodata fara ele, imi zice el cu un zambet amuzat pe fata.
-Chiar norocoasa, zic eu incet mai mult pentru mine.
-Poftim, imi zice el apoi imi da samponul.
-Cirese? il intreb dupa ce citesc cu ce e samponul.
-Parul meu e foarte sofisticat.
-Ahm, ok mersi.
-Cu placere, imi zice el avand zambetul si mai mare apoi plec.
Am intrat in dus, lasand apa sa imi relaxeze muschii apoi mi-am spumat parul cu samponul lui Zayn care miroase chiar bine.
Dupa ce am iesit din baie, m-am uitat la ceas si imi arata ora 18:23. M-am imbracat intr-un costum de trening mov de vara cu pantaloni scurti si un tricou. Mi-am cautat placa de par insa, ciudat nu o gasesc. Oare unde le-am pus?
Ies din camera, indreptandu-ma spre camerele celorlalti. Am intrat in camera lui Niall fara sa bat, si mare greseala am facut. Harry era in boxeri si canta in fata oglinzii "Barbie Girl". Mi-am pus mainile la ochi, el speriindu-se si tipand ca o capra ce e.
-Ochii mei! am tipat eu intorcandu-ma.
-Femeie nu stii sa bati? tipa el inapoi.
-Nu-mi gasesc placa da par.
-Si ce-mi zici mie? Eu nu o folosesc.
-Pacat, ai nevoie.
-Parul meu e perfect si poti sa te intorci acum.
-Atunci, unde imi e? Nici samponul si nici gelul de dus nu le gasesc.
-Si din nou, ce-mi zici mie?
-Ma gandeam ca le-ai vazut.
-Nu, nu le-am vazut. Imi zice el dandu-si ochii peste cap.
-Daca le vezi, sa-mi zici. Ii zic si ma intorc, vrand sa plec.
-Stai. Cam cat de mult le vrei inapoi? ma intreaba el ridicand o spranceana.
-Ce intrebare e asta? Am nevoie de ele.
CITEȘTI
Fratii Horan
FanfictionEmma,sora mai mica a celebrului Niall Horan,care mai mereu ii pune bețe in roate,insa ce se intampla cand Emma este obligata de parintii lor sa mearga intr-un turneu impreuna cu fratele ei si cei patru membrii a celebrei trupe One Direction timp de...