Tati

4.6K 269 22
                                    

Am ajuns in fata casei, am coborat din masina cu Zayn, Rossie dormea. Am luat-o din scaun si am mers in casa. Am urcat la etaj si am pus-o in camera mea, pe pat. Dupa ce am ajezat-o intre perne, cobor jos si il ajut pe Zayn cu bagajele.

-Doarme? ma intreaba Zayn cu valiza in mana.

-Da, spun si imi iau valiza.

Inchide masina si intram in casa.

-Camera la etaj sau parter? il intreb pe Zayn.

-A ta, spune zambind.

-Ok, deci la parter sa fie, spun si rade.

Ii dau un pumn in joaca in umar si se preface ranit. Cu Zayn nici nu o sa-i simt lipsa lui Harry.

-Iti este foame? intreb din bucatarie.

-Ce ai de mancare?

Ma uit in frigider. Nimic. Nici macar nu e bagat in priza.

-Nimic, spun intrand in living.

-Comand o pizza? intreaba de pe canapea.

-Sigur, spun si ma asez langa el.

Da un mesaj apoi isi muta privirea spre mine. Ma uit si eu la el si zambim.

-Ne uitam la un film? intreb dupa ceva vreme.

-Ce film? intreaba.

-Amm...titanic? intreb.

-Vrei sa plang? spune razand.

-Ok, atunci ne uitam la Insidious trei? intreb zambind.

-Normal, spune si se face comd pe canapea.

Ma ridic si merg in camera lui Niall, luandu-i laptop-ul. Cobor scarile cu grija, iar cand ajung jos ma asez pe canapea si caut filmul.

Cand l-am gasit, Zayn s-a dus la usa si a luat pizza. Am asezat laptop-ul pe masa iar pizza intre noi.

Nici bine nu a inceput filmul, noi am terminat pizza. Am pus cutia pe masa si m-am asezat m-ai aproape de Zayn. Nu imi plac filmele de groaza.

Priveam atenta scenele iar cand urmau unele de groaza ma ascundeam cu capul in scobitura gatului lui Zayn. Are un miros frumos. Nu ma m-ai interesa filmul. Ma interesa ca Zayn e langa mine si ma sprijina. Nu ca Harry, care acum sta cu ascutitoarea aia.

-Emma, ma striga Zayn.

-Mm, mormai.

-S-a terminat filmul, spune si ma mangaie pe spate.

-Ah, ok.

Ma ridic de pe canapea si ma uit la ceas. 00:47. Nu imi e somn. Ma duc la bucatarie cu paharele si le pun la spalat. Ma intorc in living si nu il m-ai vad pe Zayn. Intru in camera si cineva la prinde de la spate spunand Bau. Ma intorc imedetia si ii dau o palma peste fata. Isi intoarce imediat capul si isi freaca obrazul.

-Fuck! Imi pare rau! spun si ii iau fata in maini.

Pe obraz avea un semn rosu si mare. Imi pun mana pe semn si il mangai usor.

-Doare? intreb.

-E o durere placuta, spun gemand.

Chicotesc si dau sa-l pup pe obraz insa, isi intoarce capul si il sarut pe buze. Dau sa il intrerup insa imi prinde fata si ma trage m-ai aproape. Imi pun mainile pe pieptul lui si se da in spate, lipindu-ma de perete. Isi misca buzele peste ale mele si ii raspund. Imi asez si eu mainile pe ceafa lui si il trag m-ai aproape de mine. Imi linge buze de jos cu limba si ii da permisiunea de a intra. Imi exploreaza fiecare coltisor din gura, la fel facand si eu. Asta e singurul moment in care nu m-am m-ai gandit la Harry. Poate acest moment imi va schimba viata. Poate Zayn o sa imi schimbe viata.

Fratii HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum