Vreau o casa noua

4.5K 268 25
                                    

Tresar din somn la auzul unui sunet. A fost ca si cum ceva s-a spart. S-a auzit de la parter. Ma ridic din pat, ma duc la usa si cobor jos. Ma duc direct in bucatarie si il vad. Pe jos erau numai cioburi de sticla, iar el statea cu fata la mine. S-a apropiat cu un pas de mine, mirosind a alcool. Se apropie iar, si ma dau in spate, pana ma lovesc de perete.

-Stai acolo, spun si intind mainile in fata.

-Ce? Ti-e frica de mine? intreaba razand apoi.

-Esti beat.

-Sunt? Nu stiam daca nu-mi spuneai.

Ma dau cat de mult pot in spate, incercand sa intru in perete.

-Ce cauti aici? ma intreaba atingandu-mi obrazul cu mana.

-Am venit acasa, spun cu vocea tremuranda.

-De ce nu ai venit cu mine? intreaba ridicand tonul.

-Sunt cu Zayn.

Ma priveste cateva secunde, apoi rade haotic.

-Esti cu Zayn? intreaba de data asta incordandu-si maxilarul.

Mana de la obraz coboara apasat spre gat, apoi incepe sa stranga. Simt cum ma sufoc, asa ca imi pun mainile in jurul incheieturii lui.

-L-Lasa-ma, spun soptit cu lacrimi in ochi.

-Asa cum m-ai lasat si tu? intreaba zambindu-mi acru.

Strange mai tare, apoi imi da drumul imediat, dand cu pumnul in perete, la cativa centimetri de capul meu. Dupa ce trag cateva guri zdravene de aer in piept, il privesc cu ura si imi ridic palma pentru al lovi, dar imi prinde mana strangand-o.

-Ce vroiai sa faci? maraie, strangand mai tare.

Ma dezlipeste de perete, apoi ma tranteste de el brutal, lovindu-ma cu capul. Tip scurt din cauza durerii. Isi ridica palma si imi inchid imediat ochii, lovindu-ma. Capul mi se intoarce instant in partea dreapta. Imi da drumul si cad. Imi strang picioarele la piept, lacrimile de durere si frica curgand ca o cascada. Ia o cana de pe masa, iar in secunda urmatoare o tranteste cu putere jos, langa mine. Tip si niste pasi grabiti se aud pe scari. Harry se lasa in vine langa mine, iar cand imi ridic privirea, isi ridica mana. Imi acopar fata cu mainile, simtind cum tremur.

-La dracu' pleaca de langa ea! ii aud vocea lui Zayn.

-Emma! ma striga Niall.

Zayn vine langa mine, si isi pune mana pe spatele meu, mangaindu-ma pe spate. Ma indepartez de el si imi strang picioarele mai tare la piept.

-Ce i-ai facut?! tipa Zayn la Harry.

-Oh mai lasa-ma. Nu moare de la o palma, spune.

Imi ridic capul si il vad pe Zayn mergand furios spre el. Niall se pune intre ei, exact cand Zayn isi ridica pumnul spre fata lui Harry.

-Da-te! Nu moare de la un pumn! se rasteste.

-Gata! Tu, spune si arata spre Harry, du-te si dormi, maine avem de discutat. Iar tu ia-o de aici.

Zayn pufneste si vine spre mine. Niall il trage pe Harry pana in camera lui, iar Zayn se lasa spre mine.

-Iubito, sopteste. Uita-te la mine, spune si imi atinge umarul.

Imi ridic usor capul si il privesc. Se uita la fata mea, imi atinge obrazul stang usor si imi strang ochii din cauza durerii.

-Esti bine? intreaba ingrijorat.

Daca sunt bine? La naiba m-a dat cu capul de perete si o palma!

-Nu, spun stergandu-mi lacrimile.

Fratii HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum