-Da!

5.1K 248 17
                                    

-Zayn! tip si alerg pe scari.

-Stii ca o sa te prind, spune razand.

Sar cate doua scari si fix la ultima ma impiedic. Bratele lui puternice ma prind si ma trag la pieptul lui.

-Impiedicata ca intotdeauna, spune amuzat.

-Daca tu nu ma fugareai, nu ma mai impiedicam, spun ofticata.

-Tu ai inceput bataia cu perne, spune si ma ridica.

-Tu nu ai vrut sa ma iei in carca, spun si ma pun in fata lui.

-Nu mai esti copil, iubito.

-Ba da, spun si fac o fata de copil inocent.

-Iubesc fata asta! spune si ma pupa pe nas.

Il iau in brate si imi bag capul in scobitura gatului sau. Ii inspir parfumul si simt cum ma topesc.

-Ce vrei sa facem astazi? il intreb privindu-l in ochi.

-Sa stam impreuna,  spune si isi impleteste degetele cu ale mele.

-Asta facem de doua zile incoace, spun chicotind.

-Pai asta vreu sa fac.

-Ce ar fi daca...am merge intr-o excursie doar noi doi, spun zambind.

-Si cu Rossie ce facem?

-Mi-a spus Niall ca mama a venit acasa, o putem lasa la ea. Tata e oricum la munca, deci nu o sa fie nicio problema.

-Ok. Si unde vrea printesa mea sa mergem? ma intreaba sarutandu-ma scurt pe buze.

-Ce zici de Paris? intreb si ridic din sprancene.

-Romantinc. Du-te si fa bagajele eu cumpar bilete, spune grabit.

-Acum? intreb uimita.

-Da, spune si se duce in living.

Chicotesc si urc sus. Rossie se plimba pe hol, iar cand m-a vazut a inceput sa fuga spre mine. Exact cand mai avea putin a cazut si s-a lovit cu barbia de podea. A inceput sa planga si am fugit spre ea. Am luat-o in brate si o leganam mangaindu-l capul. Zayn a venit imediat in spatele meu si m-am intors spre el.

-Ce a facut? ma intreaba mangaind-o pe spate.

-A cazut, spun si ii sterg lacrimile micutei.

Se intoarce spre Zayn, iar cand il vede isi intinde bratele spre el si incepe iar sa planga. Zayn o ia in brate si Rossie se mai potoleste. 

-Ma duc sa fac bagajele, spun si plec de langa ei.

Intru in camera lui Rossie si ii impachetez cateva hainute, pentru cateva zile. Dupa ce am terminat cu ea, am plecat la noi in camera. Am scos valiza din dulap si am pus niste tricouri si pantaloni pentru mine si Zayn. Am pus valiza la usa si am coborat jos. Zayn cu Rossie erau pe canapea si se uitau la desene.

-Ce fac buburuzele mele? intreb si il iau pe Zayn in brate pe la spate.

-Pe cine faci tu buburuza? ma intreaba razand.

-Pe tine, spun si il pup pe gat.

-Am rezervat bilete, plecam peste o ora, spune si ma trage in poala lui.

-Ar trebui sa pleca. Mama nu m-a mai vazut de mult si o sa ne cam tina de vorba.

-Ok.

Ma ridic de pe el si o iau pe Rossie in brate, apoi se ridica si el. Eu iau bagajul lui Rossie, iar Zayn ia bagajul nostru. Iesim din casa caldura lovindu-ne. Zayn inchide usa apoi mergem impreuna spre masina. O pun pe Rossie in scaunul ei de pe bancheta din spate, iar dupa ce Zayn pune valizele in portbagaj, urcam. Porneste masina apoi plecam.

Fratii HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum