Dupa ce ma iesit din spital impreuna cu Zayn si Javadd, am trecut pe la mama pentru a o lua pe Rossie si ai arata nepotelul. Ma simt implinita, ma simt cum nu m-am simtit in toata viata. Ei sunt tot pentru mine. Zayn, copiii mei frumosi...sunt tot ce am nevoie.
-Mami cand plecam? ma intreaba Rossie.
-Mai stam putin, ii spun si o pup pe frunte.
-Am cel mai frumos nepot din lume! spune mama cu Javadd in brate. Acum, trebuie sa vina nunta, spune si ne priveste.
-Nu am...vorbit despre asta, spun si il privesc pe Zayn.
-Cat mai curand, spune si zambeste.
-Asteptam, acum hai plecati. E tarziu, ne spune mama si mi-l de pe Javadd in brate.
Ne ridicam de pe canapea si plecam.
Intram in masina, pe Javadd il pun in scaunul lui lasat pe spate, iar pe Rossie o pun langa el. Ma urc si eu tot in spate, apoi plecam.
Dupa ce ajungem in fata casei, eu il iau pe Javadd in brate iar Zayn pe Rossie care a adormit. Intram in casa si urcam sus. Il duc pe Javadd la noi in camera iar Zayn o duce pe Rossie in camera ei.
Il asez pe bebe in patutul de langa patul nostru, apoi ma asez si eu in pat si vine Zayn.
-Esti bine? ma intreaba cand se pune langa mine.
-Da, spun si il iau in brate. Te iubesc!
-Si eu te iubesc! spune si ma saruta pe frunte.
-Mi-a fost foarte dor de tine, soptesc.
-Si mie, as fi vrut foarte mult sa stau aici si sa am grija de tine.
-Acum esti aici si poti s-o faci, spun si il privesc.
-Cand erai in operatie m-au sunat baietii, maine ne fac o vizita.
-Mama ne-a intrebat de nunta, peste o luna se face un an de cand m-ai cerut in casatorie, spun si imi reamintesc de acele momente minunate.
-Cand vrei s-o facem o facem si gata, spune pornit.
-Ce hotarat esti, spun amuzata.
-Normal. Vreau sa ma casatoresc mai repede cu tine, spune si ma saruta.
-Cat e ceasul? il intreb luandu-ma somnul.
-E...opt jumate, spune si lasa telefonul jos.
-Imi e somn, spun si ma intind.
-Dormi, spune si ma inveleste.
Il iau in brate si ador imediat pe pieptul lui.
***
Ma trezesc din cauza plansului lui Javadd. Afara inca e noapte, poate trecut de miezul noptii. Ma ridic repede din pat si ma duc la el luandu-l cu grija in brate. Il legan incercand sa-l linistesc insa nu merge. Plec din camera, pentru a nu-l scula pe Zayn si merg jos in living. Ma asez pe canapea si imi ridic tricoul pentru al alapta. Se opreste din plans si ma priveste pana i se inchid ochii. Mai suge putin apoi se opreste. Ma ridic de pe canapea si ii dau un sarut mic pe obraz mirosindu-l. E atat de mic si fragil, incat iti e si frica sa-l atingi. Urc scarile iar cand ajung in camera il pun in patutul lui. Dupa ce ma pun s eu in pat Zayn maraie ceva si isi pune capul pe pieptul meu.
Imi inchid ochii si adorm iar.
***
Ii aud iar plansetele si ma trezesc. Acum afara este zi, iar Zayn este cu bebe in brate. Oftez si ma ridic din pat. Merg spre ei si ii dau un sarut pe obraz lui Zayn.
-Nu am dormit toata noapte, spun si il iau pe Javadd in brate.
-Am auzit.
Ma asez in pat cu el si il alaptez iar.
-Du-te sa vezi ce face Rossie, ii spun lui Zayn si pleaca.
Ma uit la bebe si acum rade.
-Hai bebe mananca, ii spun si chicoteste. Normal, acum ai chef de joaca.
Il asez pe pat si il privesc. Ii iau manuta catifelata in mana mea si i-o pup. Il mangai pe frunte si isi misca capul.
-Mami, spune Rossie si fuge spre mine.
O iau in brate si o pup pe obrajori.
-Cand vin baietii? il intreb pe Zayn.
-Peste...jumate de ora, spune dupa ce se uita pe telefon.
Rossie se pune langa Javadd si il priveste. Ii ia manuta in mana ei si se joaca cu ea. Javadd se uita la ea si rade. Ma uit la ei si imi vine sa plang. Ma ridic din pat si ma duc langa Zayn.
-O sa plang, spun si rad.
-Atunci nu te opri, spune si rade.
Rossie coboara jos din pat si vine spre noi.
-Cand il ducem acasa? ne intreaba si arata cu degetul spre bebe.
-Asta e casa lui, ii spun.
-Tati, du-l acasa! ii spune lui Zayn si il trage de picior.
-Rossie cum ti-a spus si mami, aici e casa lui, ii spun Zayn si o ia in brate.
-Pot sa ma jos cu el? intreaba.
-Inca nu pui, e prea mic, ii spune.
-Cand vine unchiu Niall?
-Trebuie sa apara acum, ii spune si iese cu ea din camera.
Ma duc spre pat si il iau pe bebe care deja a adormit. Il pun in patul lui, apoi ma intind in pat. O sa-mi fie cam greu cu doi, sau...o sa-l intreb pe Niall daca o poate tine ceva timp la ei, insa...imi e cam frica, la cat de ametiti sunt o sa mi-o piarda, insa tot o sa-l intreb, nu are cum sa ma refuze.
***
-Te rog Niall! ma milogesc de el.
-De ce nu i-o duci lu mama?
-A mai fost, nu pot lasa mereu acolo, spun.
-Uhh ai noroc ca te iubesc si ca nu o pot refuza pe Rossie, spune invins.
-Ies! tip.
Urc sus si ma duc in camera lui Rossie. Ii impachetez cateva hainute apoi cobor. I le pun in brate lui Niall si ii zambesc.
Bebe doarme sus iar noi suntem in living. Il privesc pe Harry si imi zambeste sters. Ma duc la el si il iau de mana, tragandu-l dupa mine. Mergem pana sus apoi intram la noi in camera. Il duc pana la patutul lui Javadd si il arat.
-Vreau sa stii ca nu imi pare rau ce s-a intamplat intre noi, ii spun.
-Nici mie, insa as fi vrut sa continuie, raspunde si se uita la mine trist.
-Poate e mai bine asa. O sa-ti gasesti o persoana mai buna de cat mine.
-Daca tu ai gasit, asta nu inseamna ca o sa gasesc si eu.
-Harry-
-Nu Em. Ai deja o famile, ai doi copii care te iubesc si un viitor sot care te iubeste enorm. Eu nu ti-am putut oferi asta chiar daca te iubeam si inca o fac, spune si il vad scotand ceva de la spate. Port asta cu mine de cand am aflat ca esti insarcinata...cu mine, spune si imi intinde un inel de logodna.
-Vreau sa il pastrezi si sa il dai unei persoane de care o sa te indragostesti, ii spun si il dau inapoi.
-Sunt indragostit de tine.
-Nu. Nu mai simt nimic pentru tine. Il iubesc pe Zayn! spun.
Ma priveste in ochi apoi se intoarce si pleaca. Oftez si ma uit la Javadd sa vad daca s-a trezit, insa spre norocul meu nu a facut-o.
Deciiii...locul 81 in f.f <3 :o moor. Va multumesc super muuult!!! :* <3
Bun si acum...cartea o sa mai aiba un capitol (epilogul) apoi multumirile si...finish.
CITEȘTI
Fratii Horan
FanfictionEmma,sora mai mica a celebrului Niall Horan,care mai mereu ii pune bețe in roate,insa ce se intampla cand Emma este obligata de parintii lor sa mearga intr-un turneu impreuna cu fratele ei si cei patru membrii a celebrei trupe One Direction timp de...