Normali

4.6K 263 6
                                    

Ieri am venit acasa, iar de atunci nu am mai iesit din camera. Tot ce am facut, a fost sa ma asez pe fotoliul din balcon, si sa ma uit afara. Mi-am inchis usa, sa nu intre nimeni, si am inceput sa ma gandesc la diverse lucruri. Mi-am strans picioarele la piept, iar capul mi l-am lasat pe genunchi. Afara vantul incepea sa bata, semn ca toamna se apropie. Ma uitam in gol, hipnotizata. Gandul imi era doar la un singur lucru. Copilul. Nici macar nu isi formase inima. Nici macar nu stiam ce e. Oare cu cine semana? Avea ochii mei sau a lui Harry? Avea oare parul ondulat sau drept? Toate aceste intrebari, ma macina deoarece nu voi afla niciodata raspunsul. De ce eu? De ce nu am fost atenta cand am coborat scarile? Acum eram fericita, si asteptam sa se implineasca o luna. Nu simt lacrimile cazute pe obraji pana ce o adiere de vant, imi atince obrajii.

Tresar cand niste ciocanituri puternice se aud in usa. Ma ridic, apoi descui usa, si se deschide.

-Em, sopteste o voce barbateasca.

Ma intorc cu fata spre el, si il vad pe Zayn.

-Ce vrei? spun rece.

-Sa vorbesti cu noi, spune si inchide usa.

-Am vorbit, acum pleaca, spun si ma intorc.

-Nu fi asa, imi spune si ma apuca de mana.

Ma intoarce cu fata spre el, apoi ma priveste in ochi. Pot citi in ei ingrijorare si tristete.

-Vreu sa fiu singura, spun de data asta mai incet.

-Stau cu tine.

Oftez apoi dau din cap.

-Vino-ncoa, spune si ma strange la pieptul lui.

Nu ma opun, ci din potriva. Imi pun capul in parte inimii lui, si imi dau drumul la lacrimi. Nu ma pot abtine, simt nevoia sa ma descarc.

-Hei, nu mai plange, spune incet si imi mangaie capul si spatele.

-Spune-mi ceva sa nu ma mai gandesc la asta, ii spun tragandu-mi nasul.

-Hmm, ok.

Imi da drumul din imbratisare, apoi ma ia de mana si ma conduce spre pat. Ne asezam in el, eu in pozitia turceasca, la fel si el.

-Ce zici de...vreme, e o vreme frumoasa, spune incercand sa ma faca sa zambesc, insa nu ii iese. Nu? Ok, atunci spune-mi de facultate.

Nici nu m-a m-ai gandit la ea.

-Nu stiu, nu cred ca mai vreau.

-De ce? Ai o voce frumoasa.

-Nu stii.

-Ok, atunci hai sa cantam ceva.

-Nu, nu vreau.

-Te rog.

-Nu, nu am nici o idee. Canta-mi tu.

-Ok.

Ia o gura mare de aer, apoi incepe.

Don't look around cause

Love is blind

And darling right now

I can't see you

I'm feeling proud

So without a doubt

I can feel you

Cause we are who we are,

When no ones watching

And right from the start,

You know I got you

Yeah you know I got you

Fratii HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum