Needitat...
Zilele trec repede iar facultatea se apropie din ce in ce mai tare.Da,facultatea de muzica.Imi place plus ca ii am pe baieti care ma ajuta foarte mult,Niall ma ajuta la chitara iar Louis la pian.Sunt geniali!
Cobor lenesa din pat si ma duc la baie.Imi fac rutina apoi cobor jos.Liniste...prea liniste.Ma duc in bucatarie si acolo il vad pe Zayn...suparat.
-Hei,esti bine?il intreb si ma duc langa el.
-De ce crezi ca nu as fi?ma intreaba si se uita in telefon.
-Pai,unu nu te uiti la mine si doi iti mesteci buza inferioara.
-Ce bine ma cunosti,imi spune si zambeste pal.
-Ce s-a intamplat?
-Perrie…e suparata ca nu petrecem destul timp impreuna.
-Inteleg,dar trebuie sa inteleaga ca totusi esti intr-o trupa de succes si nu poti renunta,ii zic atingandui mana.
-Stiu dar sunt plecat 9 luni pe an iar cand ne vedem ori ne certam din chestia asta ori ea nu e in tara.
-De ce nu luati o pauza?
-Ai dreptate,imi zice si incepe sa tasteze ceva in telefon.
Dupa cateva minute,timp in care am mancat lapte cu cereale,in sfarsit Zayn isi ridica privirea din telefon spre mine.
-Gata?il intreb eu.
-Da,imi zice si pune telefonul pe masa,apoi imi suna mie telefonul.Perrie.
-O vai,zic si ii arat cine ma suna.
-Raspunde.
-Ok,ii zic si raspund.
-Hei Perrie,ii zic zambitoare cu toate ca nu ma vede.
-Nu stii ce mi s-a intamplat,imi zice de la celalalt capat plangand.
-Ce?o intreb ca si cum nu as sti.
-Zayn a spus ca vrea o pauza,si stii ca asta duce la despartire.
-Pauza nu inseamna asta,inseamna ca vrea niste timp.
-Si eu ce fac?
-Pai daca vrei putem sa mergem in parc sau-
-Nu ma ajuti,mi-o taie ea.
-Ok,si ce ai vrea sa fac?
-Sa vorbesti cu el,nu-mi poate face asta.
-Pai asta e intre voi,eu nu ma amestec si sa stii ca mai sunt o groaza de baieti chiar mai frumosi de cat el in lumea asta,ii zic iar Zayn ma plesneste peste picior.Au!
-Ce ai patit? ma intreaba Perrie in timp ce imi frecam piciorul cu partea rosie.
-Am…nimic,m-am intepat intr-o furculita,mint eu si la naiba nu sunt buna deloc.
-Ok,m-ai vorbim. Pa! imi zice si inchid.
-Ce naiba?intreb spre Zayn furioasa.
-Ai spus ca exista baieti mai frumosi de cat mine,ei bine sa stii ca te inseli,imi zice el cu un aer superior.
-Poftim?Harry e mai frumos de cat tine,ii zic si-i scot limba.
-Oaia aia nu o sa fie in veci la fel de frumos ca mine.
-Pe cine faci tu "oaie" ingamfatule?
-Pe iubita-tu,oau ce fel a sunat,zice si pleaca in living.
CITEȘTI
Fratii Horan
FanfictionEmma,sora mai mica a celebrului Niall Horan,care mai mereu ii pune bețe in roate,insa ce se intampla cand Emma este obligata de parintii lor sa mearga intr-un turneu impreuna cu fratele ei si cei patru membrii a celebrei trupe One Direction timp de...