Ma trezesc din cauza telefonului si mormai. Bratele lui Zayn sunt in jurul taliei mele, strangandu-ma la pieptul lui. Imi intind mana pana la telefon, iar cand il prind ma uit pe ecran. Niall. Ce mai vrea si asta?! Inchid si ii trimit un mesaj.
"Ce vrei?-E"
"Blonda a plecat. Haide-ti acasa-N"
"O sa vorbesc cu Zayn dupa ce se trezeste-E"
Imi pun telefonul pe pat si ma rasucesc in bratele lui, privindu-i fata. Imi pun mainile pe obrajii lui si il sarut. Ii apare un zambet insa tot adormit e. Cobor cu saruturile pa gat si il musc. Maraie si se trezeste.
-Ce-mi faci tu mie, spune cu vocea ragusita.
Chicotesc si ii dau un sarut pe buze. Imi prinde buza inferioara intre dintii si mi-o musca. Gem si imi da drumul. Ma incrunt la el si rade.
-Ti-am spus ca nu ai voie sa ma musti, spune.
-Bine. Nici tu nu mai ai voie sa ma saruti, ii spun suparata si ma ridic de langa el. Ma duc spre usa si ma prinde de mana. Ma intorce spre el si da sa ma sarute. Imi pun repede mana pe gura lui si il opresc.
-Ti-am spus ca nu ai voie sa ma saruti, ii spun imitandu-i vocea.
Rade si ma ridica sus. Imi infasor repede picioarele in jurul lui si ma lipeste de usa.
-Taylor a plecat, ii spun si imi bag mainile un parul lui.
-Vrei acolo? ma intreaba.
-Nu stiu. Tu vrei?
-Stii ca mai avem inca de lucru la unele melodii. Nu pot sa te las singura aici, imi spune.
-Pai si acolo o sa fiu singura.
-Nu. Acolo nu poate sa intre nimeni in casa pentru cavem paza, spune facandu-mi cu ochiul.
-Si aici cine ar putea si intre? intreb amuzata.
-Criminal, hot, pedofil...vrei sa mai zic?
Rad la fata pe care a facut-o si apoi ma opresc.
-Hmm, esti gelos? intreab zambind.
-Cel mai, spune.
-Si daca o sa ma indragostesc de altcineva? intreb ridicand din sprancene.
Il vad facand ochii mari si ma priveste surprins.
-Ei bine, cand o s-o faci sa mi-l arati si mie. Sa vad daca are fata de tine, asa cum am eu, spune plin de el.
-Tu ai fata de mine? intreb amuzata.
-Doar eu, spune si da sa ma sarute.
-Hai sa facem bagajele, spun repede si ma dau jos din bratele lui.
Il aud maraind si vine dupa mine. Ies din camera apoi ma duc spre scari. O aud pe Rossie plangand si o iau la fuga pana in camera ei. O vad in pat si plange cu mana in gura. Cred ca ii dau dintii.
O iau in brate si o frec pe spate incercand s-o linistesc.
-Shh, mami o sa-ti ia o crema scumpo. Nu mai plange, spun si o sarut dupa gat.
Cobor scarile si intru la noi in camera. Zayn scotea hainele din dulap si le punea pe pat.
-Zayn, lui Rossie ii dau dintii, spun si merg spre el.
Se intoarce repede spre noi iar cand o vede plans o ia in brate.
-Fata lui tati creste, spune zambind si o pupa pe gat.
Rossie chicoteste insa incepe sa planga iar.
-Gata puiule, spune si o mangaie.
-Trebuie sa-i iau o crema, spun si imi iau niste schimburi.
-Merg eu, spune si mi-o da usor in brate.
-Te descurci? il intreb.
-Normal.
Isi trage tricoul pe el, apoi iese din camera.
Dupa ce pleaca, imi aduc aminte ca am o jucarie pentru gingii in geanta ei.
Urc scariele apoi intru in camera ei si iau ganta. Caut jucaria, iar cand o gasesc, i-o dau si incepe s-o molfaie.
Ma duc in bucatarie si imi fac o cafea. O pun in cana si exact cand vreau s-o gust, suna cineva la usa.
Las cana pe masa si ma duc repede la usa. O deschid, iar cand vad cine e dau s-o inchid la loc, insa o impinge.
-Pleaca! ii spun.
-Imi apartii, spune si intra in casa.
-Niciodata nu am facut-o!
-Iubito te minti singura. Ma iubesti, spune sigut pe el si vine spre mine.
-Nu o mai fac, spun si ma dau in spate.
-Pentru ca esti cu Zayn? Hm? tipa si ma impinge in perete.
-Da. El o face nu ca tine! tip si eu.
-Si eu nu o fac? Eu nu te iubesc? spune strangandu-ma de maini.
-Te sarutai cu ea! Cum ai tupeul sa-mi spui ca ma iubesti?! tip si il imping dar nu se lasa.
-A fost o joaca. Cat de naiva sa fii sa nu-ti dai seama? spune si rade.
-Uite ca sunt. Vreau sa pleci!
-Nu fara tine, spune si ma prinde de mana.
-Lasa-ma! Nu vin cu tine! tip si imi retrag mana.
-De ce esti asa? intreaba impingandu-ma in perete si bagandu-si capul in scobitura gatului meu. Stii ca te iubesc! spune si imi saruta pielea.
-Da-te! spun si il imping insa nu am suficienta putere.
-Chiar renunti la mine? intreaba privindu-ma in ochi.
Renunt? Ce sa fac? Era cu mine si in acelasi timp era si cu Taylor. L-am vazut cum se saruta cu ea. Zayn stiu ca ma iubeste. El nu mi-ar face una ca asta niciodata. Renunt la el.
-Da, spun privindu-l in ochi.
Pufneste privindu-ma cu scarba apoi se intoarce si pleaca. Privesc usa timp de minute bune apoi ma duc in living. Darcy sta pe jos jucandu-se cu jucariile insa le da drumul si incepe sa planga. Ma duc la ea si o iau in brate. O legan si o mangai pe spate incercand s-o calmez. Aud usa de la intrare si imi dau seama ca e Zayn. Vine repede spre noi si imi da crema.
-Esti bine? ma intreaba privindu-ma.
-Da, spun si ma asez pe canapea.
O dau pe Rossie cu crema si inceteaza din plans. O las jos si se joaca cu jucariile.
-Ce s-a intamplat? ma intreaba cautandu-mi privirea.
-Nu vreau acasa, ii spun fara sa-l privesc.
-De ce?
-Harry a venit aici, spun incet si ma uit la el.
-Ce ti-a facut? intreaba si isi incordeaza maxilarul.
-Nimic. Doar ca nu il mai vreau in preajma.
-Stii ca nu o sa-ti faca nimic. Voi fi mereu langa tine, spune si ma ia in brate.
Oftez si imi asez capul pe pieptul lui.
-Hai sa facem bagajele, spune incet.
-Hai.
Mergem in camera si scoatem valizele din dulap. A fost usor pentru ca hainele deja erau pe pat. Dupa ce am terminat Zayn luat valizele si le-a bagat in masina, iar eu m-am ocupat de Rossie.
Am urcat in masina, si a pornit.
Dupa ce am ajuns acasa, bagajele le-am duc sus.
-Uite cine a venit, spune Niall din living.
-Hei! spun si il iau in brate.
-Ce faceti mai? ne intreaba pe mine si Zayn.
-Bine, spun.
-Harry a plecat in club, spune.
-A venit la mine.
-Stiu.
-Noi mergem sus. Mai vorbim, ii spun si il trag pe Zayn dupa mine.
CITEȘTI
Fratii Horan
FanfictionEmma,sora mai mica a celebrului Niall Horan,care mai mereu ii pune bețe in roate,insa ce se intampla cand Emma este obligata de parintii lor sa mearga intr-un turneu impreuna cu fratele ei si cei patru membrii a celebrei trupe One Direction timp de...