Turneul

8.4K 452 52
                                    

Aud un zgomot in usa care ma trezeste din somn, insa nu-l bag in seama incercand sa ma culc la loc insa cineva intra si se apropie de patul meu pufos si cald, care imediat devine ud si eu la fel.

-Ce e in neregula cu tine? ii tip blondului care sta in fata mea, si el ud.

-Hai, pregatestete trebuie sa plecam. Imi zice el cascand, apoi pleaca din camera lasandu-ma sa ma pregatesc.

Am luat telefonul sunand-o pe Rux insa, dupa al patrulea apel se decide si ea sa-mi raspunda.

-Femeie e 6:20, sunt moarta de somn ce vrei? tipa ea de la celalalt capat vizibil nervoasa.

-Deci nu vrei sa mai mergi in turneu? o intreb eu sarcastica.

-Gata m-am trezit, imi zice ea repede.

-Hai pregatestete in 30 de minute suntem la tine.

Am aruncat telefonul pe pat apoi m-am dus la baie facandu-mi rutina de dimineata.

Bagajul era gata la usa si eu la fel cu o pereche scurta de blugi si un maieu alb iar in picioare,o pereche de converse rosii. Am coborat jos cu bagajul unde ma asteptau cei cinci crai de la rasarit.

-Buna, le zic eu luandu-i in brate pe fiecare mai putin Niall.

-Hei Em, imi zice Harry, strangandu-ma mai tare.

-Da, buna Harry. Acum poti sa-mi dai drumu,nu mai am aer.

-Oh, scuze.

-Va miscati azi? ne intreaba Louis la volan, avand in vedere ca eu cu Harry eram singurii care nu au intrat in masina.

Masina a pornit, indreptandu-ne spre casa lui Rux. Eu eram in bratele lui Zayn pentru ca Niall si-a pus pungile cu mancare pe locul unde trebuia sa stau eu. Nu ma plang, e bun si locul asta, chiar foarte bun.

Ajunsi in fata casei lui Rux de 10 minute, asteptand-o.

-Buna la toata lumea, ne zice ea cu zambetul pana la urechi, tragand de bagaj.

-Ti-am zis in jumatate de ora sa fii gata, ma ratoiesc eu la ea.

-Scuze, dar parul asta nu se face asa usor.

In momentul asta seamana leit cu Zayn. Tin minte ca acum o luna saraca Perrie a asteptat 15 minute in restaurant pana a venit el cu scuza "nu mai aveam fixativ si a trebuit sa ma descurc singur'.

-Daca nu ne grabim acum, avionul o sa plece fara noi. Ne zice iar Louis la volan.

Rux statea in bratele lui Liam iar eu tot in bratele lui Zayn, jucandu-ma in parul lui.

-Lasa-mi opera in pace femeie, imi zice el aranjandu-si parul.

-Dar imi place sa ma joc in el, e asa moale si catifelat.

-Da, pai mi-am luat un nou sampon si acum e...hei! Sa stii ca nu merge.

-Sa mearga ce?

-Vrei sa ma lingusesti, imi zice el dandu-si seama de ce vreau sa fac.

-Ba nu, chiar vreau sa stiu ce sampon folosesti. Ii zic eu parand interesata.

-Noi nu, tipa toti la unison.

-O haide, sunteti gelosi ca nu aveti un par asa de frumos ca mine. Le zice Zayn cu un zambet invingator.

-Hello sunt chiar aici, zice Ruxandra vanturandu-si parul, facandu-l pe Liam sa stranute.

-Il am mai frumos ca al tau, ii zice Zayn facandu-i cu ochiul.

-Ia liniste, el meu il intrece pe toti. Le zic eu, intrerupand o cearta intre cele doua dive.

-Am ajuns, tipa Louis oprind masina in parcarea subterana.

Am coborat toti din masine, ne-am luat bagajele si am plecat spre avionul personal al trupei.

Niall timp de 10 minute se certa cu un bodyguard ca nu-l lasa sa intre in avion cu doua pungi de cipsuri, apoi Liam i-a luat o punga din maini si a aruncat-o, Niall facandu-se rosu la fata de nervi. Cu toate astea pana la urma am urcat in avion si am avut un zbor placut...cred, am adormit la jumatea drumului pe umarul lui Harry.

Doua brate ma zgaltaie, facandu-ma sa ma trezesc dintr-un somn bun.

-Emma scoala-te, am ajuns. Imi zice Niall luand ambele bagaje si coborand din avion.

Am urcat in masina, mergand spre hotelul unde trebuia sa stam o luna.Ajunsi acolo am laut 3 camere pentru ca toate erau ocupate asa ca ne-am impartit pe grupe: eu cu Rux, Liam cu Zayn iar Harry cu Louis si Niall.

Am urcat in camera sa despachetam apoi sa margem pe stadion pentru repetitii.

Fratii HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum