Prolog

5.1K 272 27
                                    

Am hotarat cu Zayn sa facem nunta dupa ce copiii o sa mai creasca. Si chiar asa am facut. Rossie are 8 ani, iar Javadd 4. Nu am probleme cu ei, doar atunci cand ii luam ceva lui Rossie iar Javadd i-o fura. Rossie s-a facut din ce in ce mai frumoasa, parul blond ondulat si ochii albastrii, iar Javadd e tot Zayn. Parul negru, ochii caprui si buzele. Zayn avea dreptate, a mostenit de la mine doar urechile.

-Mami Javadd nu ma lasa, spune Rossie suparata.

-Ce s-a intamplat? o intreb.

-Mi-a ciufulit parul, spune.

Fix in ziua nuntii ei iar se cearta.

-Copii, haideti la mine, spune Liam.

Ii mimez un "multumesc", imi zambeste si pleaca cu ei din camera. Sophia cu Eleanor au intrat la mine in camera, ele ajutandu-ma cu rochia, cuafura si machiajul. Sophia se duce la dulap, si scoate rochia. Ma uit iar la rochie si un zambet imi acapara fata. Nu-mi vine sa cred ca a vanit si ziua asta.

-Acum, stai pe scaun. Poti sa si doarmi, m-ar ajuta mai mult, spune El.

Rad si ma asez. Sophia se ocupa cu parul, iar El a inceput deja sa ma macheza.

Dupa ce m-au "terminat", ma privesc in oglinda si sunt uimita. Parul imi este ondulat perfect, iar de machiaj nici nu mai zic.

-Wow, spun si aproape imi dau lacrimile.

-Sa nu plangi! M-am chinuit prea mult ca tu sa strici acum opera de arta, spun El serioasa.

Trag aer in piept si ii dau dreptate, e prea furmos ca sa fie stricat. 

-Acum...rochia, spune Sophia cu rochia in mana.

Imi dau jos halatul alb si pufos si ma imbrac cu rochia. Sophia imi strange corsetul iar El imi aranjeaza voalul. Ma simt ca o printesa.

-Esti gata! spun si ma privesc uimite.

-Cum arat? le intreb, muscadu-mi buza.

-Arati ca o regina! spune Rux din spate.

Rux a fost plecata in NY la facultate si nu ne-am mai vazut de un an. Doamne ce dor mi-a fost de ea.

-Ai venit! spun si o iau in brate.

-Normal. Nu puteam sa ratez cea mai importanta zi din viata prietenei mele, spune si ma priveste zambind.

-Nu! Emma, sa nu plangi! se rasteste El.

-Ok, ok. Nu o sa plang.

Fetele pleaca jos pentru a ma astepta, iar intre timp ma mai privesc in oglinda.

-Cat de frumoasa esti! spune mama privindu-ma.

Vine spre mine si ma ia in brate. 

-Multumesc! spun.

-Draga ar trebui sa fii jos, spune tata din prag.

-Acum, acum. Am vrut doar sa-mi vad raza de soare, spune mama ofticata si pleaca.

-Esti gata, scumpo? ma intreaba venind spre mine.

-Doar tine-ma. O sa cad, spun si ii apuc bratul.

Nu am mai mers de mult pe tocuri, deci o sa-mi fie cam greu.

Cobor scarile, iar dupa ce iesim din casa, in curte totul este asezat minunat. De la usa casei este intin un covor rosu pana la altar unde ma asteapta Zayn si preotul, iar in jurul covorului, sunt bancutele pe care stau invitatii. Totul e minunat!

-Tati, sa nu-mi dai drumul! soptesc si il trang mai tare de mana.

-Niciodata.

Ridic buchetul de trandafiri si...mergem pe covorul rosu. Il privesc doar pe Zayn, iar cand ma vede imi zambeste. Zambesc si ma chinui din greu sa nu pufnesc in ras. Prea multa seriozitate.

Cand ajung in fata altarului, tata imi intinde mana si ma prinde Zayn. Imi musc buza si ma uit in ochii lui.

-Draga lume, ne-am adunat cu toti aici, pentru ai lega pe Zayn Javadd Malik cu Emma Sophie Horan, toata viata, spune preotul privind invitatii.

-Ea e sora mea! spune Niall stergandu-si lacrimile. Sunt mandru de tine! spune.

Chicotesc si imi mut iar privirea spre Zayn.

-Zayn Javadd Malik. O iei in casatorie pe Emma Sophie Horan?

-Da! spune privindu-ma in ochi.

-Emma Sophie Ho-

-Da! spun repede. Adica...continuati, spun si ii zambesc.

Rade si continua.

-Il iei de sot pe Zayn Javadd Malik?

-Da! spun si il privesc pe Zayn in ochi.

-Acum, spuneti-va juramintele.

Sa spun ce? A, da. Jurimintele, cele la care am stat o saptamana intreaga pentru a le memora.

-Promit ca iti voi oferi tot ce e mai bun din mine si nu iti voi cere nimic mai mult din ce pot da, spune Zayn.

-Promit sa te accept asa cum esti pentru ca m-am indragostit de tine pentru calitatile, abilitatile si perspectivele tale asupra vietii, incat te-am modelat in cea mai potrivita imagine a perfectiunii, spun.

-Promit sa te respect ca o persoana cu propriile interese, dorinte si nevoi si sa realizez uneori ca acestea sunt diferite, dar nu mai putin importante decat tine, spune.

-Promit sa fiu mereu o fereastra deschisa pentru tine, pentru ati permite sa vezi prin fereastra lumii, mele personale cele mai intime secrete si vise ale mele, spun.

-Promit sa cresc impreuna cu tine, sa fiu mereu dispus sa accept schimbarea pe care amandoi o vom imparti in fiecare zi.

-Promit sa te iubesc in vremuri bune si rele, cu tot ce trebuie sa dau din mine si sa simt in interior singura dragoste pe care sunt capabila sa o simt pentru tine, si anume, acea dragoste completa si pentru totdeauna, spun iar aici mi-au dat lacrimile.


Dupa ce am terminat, toti s-au ridicat in picioare si au inceput sa aplaude. Zayn M-a luat in brate stil mireasa si am plecat de acolo. Am mers toti la masini si ne-am indreptat spre restaurantul pe care l-am inchiriat.

Dupa ce am ajuns. Am coborat din masini si am intrat in restaurat. Invitatii s-au asezat la mese, iar eu cu baietii la o alta masa.

-Unde imi sunt copiii? intreb dintr-o data.

-La mama, raspunde Niall cu mancarea in gura.

-Ar fi trebui sa fac pentru tine un menu doar cu legume, ii spun.

-Cum sa nu, mesteca.

Oftez si ma uit la Zayn. In sala a inceput o melodie lenta, care imi place foarte mult.

-Imi acorzi acest dans, my lady? ma intreaba Zayn.

Chicotesc si accept.

Ne ridicam de la masa si mergem in mijlocul salii. Cineva da drumul la aparatul cu abur, si arata ca si cum am dansa pe nori. Imi las capul pe umarul lui Zayn si ne miscam pe ritmul lent al muzicii.

Cand s-a terminat melodia. L-am privit in ochi pe Zayn si i-am spus:

-Te iubesc!

-Te iubesc!.

Isi apropie capul de al meu si ne sarutam. A fost sarutul care ma facut cea mai fericita. Sarutul plin de dragoste si iubire.

                                                                              Sfarsit!


Diseara o sa postez si multumirile...pentru ca am multeee. :* <3

Fratii HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum