O zi noua

4.5K 270 32
                                    

ClaireVM

Am urcat in masina lui Zayn, Rossie fiind pe bancheta din spate in scaun. Porneste masina, apoi plecam spre fost casa.

Dupa ce ajunge, coboram din masina. Zayn o ia in brate pe Rossie, apoi intram in casa. Urc scarile repede, apoi intru in camera. Iau lucrurile lui Rossie care au mai ramas, apoi plec. Ma duc spre scari si fara sa vreau ma lovesc de cineva. Imi ridic privirea din pamant si ma uit la el. Harry. La naiba!

-Unde mergi? intreaba privind lucrurile.

-I-am luat lucrurile lui Rossie ramase, ii spun.

-De ce pleci? Stii bine ca mai sta cateva zile si pleaca.

-Nu-mi pasa. Eu cu Zayn suntem foarte bine acolo, ii spun si dau sa plec insa ma prinde de mana.

-Tu si Zayn? intreb incruntandu-se.

-Da.

-Glumesti, spune pufnind.

-Chiar deloc. Rossie i-a spus azi "tati", ii spun zambind.

-Eu sunt tatal ei, nu el! spune nervos.

-Rossie a ales sa-i spuna.

-Si tu ce alegi, hm? Il alegi pe el in locul meu? Nu uita ca pe mine ma iubesti, nu pe el!

-O sa-l iubesc chiar mai mult de cat te-am iubit pe tine, spun incet si trec pe langa el, atingandu-ne umerii.

Cobor scarile, iar jos il vad pe Niall. Il iau in brate, strangandu-ma.

-Cum esti? ma intreaba dupa ce imi da drumul.

-Vie, ii spun.

-Cand veniti inapoi? ne intreaba.

-Cand pleaca? intreaba Zayn.

-Blondo cand pleci? tipa Niall in bucatarie.

-Peste doua zile, spune cu vocea ei pitigaiata.

-Exact, ii spune Zayn.

-Si...voi doi? intreaba Niall dand din sprancene.

-Da, spun impreuna cu Zayn.

Ma uit putin in spate si il vad pe Harry cum ne priveste insistent.

-Hai sa margem, trebuie sa facem cumparaturi, ii spun lui Zayn si il iau de mana.

-Chiar ai terminat-o cu Harry? intreaba Niall, ne stiind ca e in spatele nostru.

-Da, spun tare.

-Defapt, daca stau bine si ma uit la voi doi chiar aratati bine impreuna, ne spune zambind.

Il privesc pe Zayn zambind si il sarut pe buze. Il aud pe Harry fix in spatele nostru, iar eu adancesc sarutul. Trecepe pe langa noi nervos apoi ne despartim si imi zambeste dulce.

-Hai, imi spune si ma ia de mana.

Ii salutam pe baieti din living, apoi iesim din casa.

-Bine jucat, spune Zayn cand intram in masina.

-Asteptam de mult momentul ala, ii spun zambind.

-Si eu.

Porneste masina si mergem spre mall. 

El se ocupa de mancare iar eu de dulciuri.

-Stii sa faci spaghete? intreb.

-Specialitatea mea, spune si rade.

-Ok, ne trebuie o bucatareasa.

-Pentru? Te soct la restaurant daca vrei.

-Nu poti sa faci asta mereu.

-Normal ca pot, spune si ma pupa pe obraz.

Zambesc, apoi mergem cu (,) cumparaturile la casa. Dupa ce plateste, iesim din magazin si suntem luati pe sus de paparazzi si jurnalisti.

-Sunteti impreuna? intreaba o femeie.

-E adevarat ca i-ai dat papucii lui Styles?

-Al cu este copilul al lui Zayn sau a lui Harry?

Cat de mult as vrea sa raspund la intrebarile astea! Merg mai departe cu Zayn, pana ajungem la masina si intram in ea. Porneste apoi iesim din parcare. 

Dupa ce am ajuns in fata casei, Zayn a luat plasele cu cumparaturi iar eu pe Rossie care a adormit. Intram in casa, el se duce in bucatarie, iar eu o duc sus in pat. Dupa ce am asezat-o in pat, inchid usa si cobor in bucatarie. Il vad pe Zayn scotand alimentele, asa ca merg incet in spatele lui. Il iau in brate pe la spate si tresare. Dupa ce il sarut pe umar, muschii i se relaxeaza. Se intoarce cu fata la mine si imi ia fata in maini, si imi mangaie obrajii. Isi apropie capul de a meu si imi inchid ochii. Ii simt buzele peste ale mele framantandu-le. Ma impinge pana la masa, apoi ma ridica pe ea. Imi infasor picioarele in jurul lui, tragandu-l mai aproape de mine. Mainile lui imi strang soldurile, facandu-ma sa gem in sarut. Saruturile lui sunt asa de diferite fata de Harry. Ale lui sunt mult mai calculate si fine. Pot spune ca are cele mai dulci buze. 

Ma ia in brate, plecand din bucatarie si ma duce in camera lui. Inchide usa cu piciorul, apoi ma ma aseaza usor pe pat, punandu-se peste mine. Imi pun mainile dupa gatul lui si il trag mai aproape de mine.

***

Ma trezesc, holbandu-ma la tavan. Azi-noapte a fost perfect. Nu s-a intamplat nimic mai mult. Au fost doar niste saruturi pline de iubire si dragoste. Harry in acest moment, nu m-ai inseamna nimic pentru mine. Il vreau doar pe Zayn. Vreau sa fiu cu el mereu. Sa am o viata cu el.

Ma uit in partea stanga si il vad dormind. E asa frumos! Ma ridic incet si ii dau un sarut pe obraz, apoi il iau in brate, asezandu-mi capul pe pieptul lui. Isi infasoara bratele in jurul meu si il sarut pe gat.

-Te ador cand faci asta, spune cu o voce ragusita si somnoroasa.

Chicotesc si il sarut iar, incercand sa-i fac semn, insa se trage.

-Nu ai voie, spune.

-De ce? intreb.

-Doar eu pot, spune si imediat ma musca de gat.

Scap un tipat, mai mult un mieunat si ma dau la o parte. Iau repede o perna si o arunc direct in fata lui. Ma ridic si sar imediat pe el, tragandu-l de par.

-Nu parul! tipa.

-Asta meriti! ii spun.

Nu stiu cum face, dar in a doua secunda ma trezesc cu el peste mine, gadilandu-ma.

-Lasa-ma! spun printre hohote de ras.

-Asta meriti, incerca sa-mi imite vocea.

-Rossie! spun repede si ma opresc din ras.

Se opreste si el, apoi ne uitam unu' la altu'. Ne ridicam repede din pat si fugim pe scari. Intram in camera lui Rossie, iar cand o vad, oftam usurati. Ea era in pat zambind si chicotind. Zayn o ia in brate iar ea isi pune mainile in capul lui.

-Tati, spune razand.

-Unde e mami? o intreaba.

Rossie se uita la mine si isi intinde bratele, s-o iau in brate. Zambesc apoi o iau. Ma pupa pe obraz si se uita in ochii mie. Fac si eu la fel si o pup pe nas. Zayn ne ia in brate apoi o pupa pe Rossie pe frunte, facand la fel si cu mine.

Fratii HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum