Esti gravida?

5.5K 303 24
                                    

Doua saptamani au trecut de cand am gasit-o pe Rossie. Doua saptamani de cand eu cu Harry, ne-am luat rolul de parinti mai in serios si... tot doua saptamani de cand am avut un contact cu Harry. Ma simt bine cu el, imi face zilele frumoase, impreuna cu Rossie.

Un chicotit ma face sa ma trezesc. Imi deschid ochii incet, soarele intrandu-mi in ochi. Vad patutul lui Rossie miscandu-se si, imi dau seama ca s-a sculat. Ma ridic din pat, ducandu-ma la ea si o privesc pe papusica din portelan. Ochii ii sunt mari, si se joaca cu un ursulet, muscandu-i urechea. Zambesc, aplecandu-ma sa-i dau un sarut pe frunde insa, un gust amar imi invadeaza gura, fugand repede la baie. Inchid usa, asezandu-ma jos, si incep sa vomit. Asta e a doua oara in saptamana asta. Poftele de mancare imi cresc si greata apare imediat.

Dupa ce am terminat, ma ridic si ma spal pe dinti. Ma clatesc cu apa rece pe fata, si imi revin. Ies din baie, si il vad pe Harry cu Rossie in brate, aceasta avand cateva lacrimi pe obraji.

-Esti bine? ma intreaba, venind spre mine.

-Da, zic incet.

Nu stie de poftele de mancare si de greturi, o sa fie trecatoare, cred.

-Arunci de ce ai ochii rosii?

-Amm... mi-a intrat sapun in ochi, ii zic incercand sa par serioasa cu toate ca mint, nu trebuie sa stie.

-Sa zicem ca te cred, ce vrei sa facem astazi? ma intreaba dupa ce o iau pe Rossie din bratele lui.

-As vrea sa ies cu ea in parc. Vii? fac referire la Rossie.

-Sigur. Hai jos, spune luandu-ma de mana.

Nu ma opun, inchide usa dupa noi, apoi coboram scarile. Dupa ce ajungem jos, baietii ne privesc pentru cateva secunde, apoi isi vad de treaba lor.

-Papusica blonda, zice Zayn incantat, venind spre noi.

-Neata si tie, zic dupa ce mi-o ia din brate.

-Cine-i o fata frumoasa cu ochii albastrii? Tu esti, da tu esti, zice el, facand avionul cu ea prin living, aceasta incepand sa rada.

-Eu sunt, zice Niall aparand din bucatarie.

-Ce esti tu? il intreb amuzata.

-Frumos cu ochii albastri, zice scotandu-mi limba.

Tipic Niall.

Oftez, ducandu-ma in bucatarie, si imi pun un bol cu lapte cu cereale. Dupa ce il termin, imi iau o bana si un mar. Iau borcanul cu nutella, o lingura si incep sa mananc. De o saptamana mananc mai mult de cat Niall, poftele fiind mereu prezente.

-Mananci cam mult, nu crezi? ma intreaba intrand Liam, razand.

-Nu stiu ce am, mi-e pofta de detoate, ii spun lasand borcanul cu crema delicioasa, pe masa.

-Poate esti gravida, spune holbandu-se la mine.

Il privesc pentru un timp socata, apoi incep sa rad isteric.

-Ai glume in program Liam, tine-o tot asa, ii spun dupa ce ma opresc din ras, batandu-l pe umar si iesind din bucatarie.

Oftez asezandu-ma pe canapeaua din living. Harry se uita in telefon, iar Zayn se uita cu Rossie la Tom si Jerry. Imi scot si eu telefonul, vazand ca am cateva mesaje, de la Rux. In toate intrebandu-ma daca vreau sa ies afara. Ciudat, dupa ce am mancat nu mai am chef de nimic, de cat sa stau in pat. Ma ridic de pe canapea, Harry facand la fel. Ies din living cu Harry in spatele meu, ma ia de mana, apoi urc scarile. Exact cand mai aveam putine, o durere ma strafulgera, facandu-ma sa cad jos, punandu-mi mana la burta. Harry vine imediat langa mine, punandu-si mainile pe umerii mei.

Fratii HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum