"Arghhh...berhenti...a-aku arghhh"
Jeritan kesakitan itu kedengaran dari stor lama yang berhampiran sebuah gudang.
Lelaki bertopeng hitam itu memaku lengan mangsanya yang sedang terikat di kerusi.
Tangannya meraih paku kecil yang di letak di atas meja bersama beberapa alatan tajamnya yang lain.
TAK!
TAK!Tukul yang berada di dalam genggaman lelaki berhoodie hitam itu menghayung kuat memaku lengan kanan Junghwan.
"S-sakit..."
Lirih Junghwan bersama air mata yang mula mengalir laju.
Lelaki berhoodie hitam itu terkekeh sinis mendengar jeritan kesakitan mangsanya yang menurutnya merdu.
"Ini baru permulaan..."
Baju Junghwan dirobek kasar, lelaki asing itu meraih pisau dapur yang cukup tumpul dan juga berkarat.
"Orang kata pisau yang tumpul dan juga berkarat agak sakit...hmmm agaknya sebab apa?"
Lelaki berhoodie hitam itu berpura pura tertanya sebelum merobek kulit Junghwan menggunakan pisau yang berada di dalam genggamannya.
"Arghhh...."
Junghwan menjerit sakit, air matanya jatuh tak berhenti dari tubir matanya. Dadanya terasa perih mengingatkan dia diserek ke gudang buruk ini saat pulang dari sekolah tadi.
"B-berhenti...."
Lirih Junghwan saat permukaan pisau berkarat itu menyentuh setiap inci kulitnya hingga berdarah teruk. Rasa sakitnya terasa berlipat lipat saat ini.
PLAK!
PLAK!
"Diam, bodoh!"
Jerit pembunuh itu marah, dia menekan anak mata pisau lebih dalam ke dalam perut Junghwan.
Kerana pisau itu tumpul ianya tidak membunuh Junghwan sebaliknya memberi rasa sakit yang teramat saat pisau itu tersekat sekat di tengah kulit Junghwan.
BANG!
Tak cukup dengan itu, lelaki itu memukul kepala Junghwan dengan tukul besi sebanyak lima kali.
Dia tersenyum.
"Dan untuk penutupnya..." Dia meraih kapak yang cukup tajam itu.
"...kepala kau he he he."
Junghwan diam dalam posisinya sambil memejam matanya erat.
KLANG!
....
Sekarang sudah masuk pukul 8 malam dan Keita baru saja pulang bersama makanan yang dibelinya semasa keluar tadi.
Mereka berlima hanya diam sepanjang waktu makan malam itu, tiada siapa berani bersuara kerana saking fokus mereka hanya pada sup ayam yang cukup lazat itu.
YOU ARE READING
[✓] Close your eyes
Fanfiction"Just keep acting. Acting like we don't know anything." Tentang Yoshi, Mashiho, Asahi dan Haruto yang ingin memulakan hidup baru. Genre: Thriller Main role: Yoshi, Mashiho, Asahi, Haruto Treasure Fanfiction Cover by me start; 9/9/2021 end; 3/3...