« 18th birthday »

431 32 4
                                    

NIALL'S pov

Dnes je třináctého září a já mám osmnácté narozeniny. Rychlostí blesku jsem vyletěl z postele a běžel se obléct a zkulturnit se. A hlavně nezapomenout dát na Instagram nový příspěvek.

ni_horan

like  lou_tommo, niilovers, ní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

like lou_tommo, niilovers, ní.is.baby and 126 more.

ni_horan Happy Birthday to mee❤️

comments (100)

lou_tommo vše nej Bro❤️‍🔥

payno všechno nejlepší zlatíčko ❤️

And more...

Uživatel/ka @payno vás začal sledovat.

Začal/a jste sledovat uživatele/ku @payno

To od toho Liama jsem to vůbec nečekal. Hned jak jsem to viděl, musel jsem se začervenat. Cítil jsem z toho divný pocit v podbřišku. Bylo to, jako kdyby se tam rozletělo hejno motýlků.

Mám takový pocit že Liama miluju. Vždy když kolem mě projde musím se začervenat a sklopit hlavu. Navíc... chová se ke mně tak hezky. Se vším mi pomáhá, když něčemu nerozumím tak mi to vysvětlí. Nejednou byl u nás a vysvětloval mi látku ze školy.

Podle mé mamky, která se taky někdy u nás doma objevý, se k sobě hodíme. Já si to však myslím taky. A moje Omega taky. A hlavně ta vůně. Je tak omamující. Když jsem si o tom snažil něco zjistit, ukázalo se mi, že se tím taky projeví spřízněná duše.

Jsem na to zvědavý. Už od snídaně jsem celý nervózní. Furt si čumím na ruku a hledám, jestli se tam něco neobjevuje. Tak nějak doufám, že se věta objeví i Liamovi a že budou navazovat.

Je přesně 6:27 a před naším domem zastavil černý Range Rover. Rychle jsem vyletěl od stolu a běžel si do pokoje pro svůj batoh. Když jsem sbíhal poslední schody, auto před domem zatroubilo. Ještě jsem popadl telefon, klíče a Ray Ban sluneční brýle. Dveře jsme rychle zamkl, pro jistotu jsem to ještě zkontroloval, a už jsem nasedal do toho velkého auta. Hned jak jsem tam vlezl, ovanula mě ta úžasná vůně. Na chvíli se mi zamotala hlava, ale hned jsem se zpamatoval a zářivě se usmál.

,,Čau maličký." usmál se Liam a nastartoval.

,,Ahoj Li." usmál jsem se stydlivě a sklopil jsem hlavu do klína.

,,A vše nejlepší k narozeninám maličký. Mám pro tebe dárek ale je v kufru. Dám ti ho později, nevadí?" koukl se na mě ale hned musel vrátil svůj zrak k silnici. Co si budem, vesnické silnice.

,,Ale já nic nechci. Neměl jsi se obtěžovat. Nic nepotřebuju." začal jsem se vztekat a plácat páté přes deváté.

,,Pšššt. Hej Nini, já jsem ti to chtěl koupit. Co si takhle zajít po škole do té kavárny na rohu?" zeptal se mě.

,,Jasně. Proč ne?" usmál jsem se nad tím. 'Bude to brát rande a nebo jako oslavení mých narozenin?'.

,,A v kolik končíš?" zeptal se s pohledem stále zabodnutým v silnici.

,,O půl druhé." řekl jsem po chvilce přemýšlení.

,,Tak to uděláme takhle. Protože já končím ve tři, tak ty za mnou po poslední hodině přijdeš. Já ti dám klíče od auta a ty tam počkáš. Dobře?" konstatoval a na konci se mě zeptal.

,,Tak dobře. Ale... Radši nic." řekl jsem... vlastně nedořekl.

,,Jen to dořekni." povzbudil mě Liam úsměvem.

,,No... já jen že... tam bude hodně Alf, hodně. A jáá... se tam asi bojím jít?" celé jsem to formuloval do otázky.

,,Tak já ti je donesu k bufetu, jo? Stejně si budu muset koupit nějaké jídlo. Počkáš tam nebo je mám nechat třeba u té ropuchy?" zeptal se mě.

,,Já tam radši počkám. Ta ženská mě nemá moc ráda. Ještě by mi je nedala a pak by jsi to musel vyřešit ty." řekl jsem a začervenal se.

,,Tak jo.'' usmál se a dál se věnoval řízení.

Po zbytek cesty bylo takové to příjemné ticho. Teda ne úplně ticho, v pozadí hrálo rádio a na to, že bylo tak brzo, hráli dobře. Celou dobu jsme si s Liamem prozpěvovali, když najednou začala hrát nám neznámá píseň.

I'll be honest
I'm all right with me
Sunday mornings
In my own bedsheets

I've been waking up alone
I haven't thought of her for days
I'll be honest
It's better off this way

But every time I think that I can get you out my head
You never, ever let me forget
'Cause

Just when I think you're gone
Hear our song on the radio
Just like that, takes me back
To the places we used to go
And I've been trying but I just can't fight it
When I hear it, I just can't stop smiling
I remember you're gone
Baby, it's just a song on the radio
That we used to know

I'll be honest
I'm all right with me
Sunday mornings
In my own white tee

I've been waking up alone
I haven't thought of him for days
I'll be honest
It's better off this way

Every time I think that I can get you out my head
You never, ever let me forget
'Cause

Just when I think you're gone
Hear our song on the radio
Just like that, takes me back
To the places we used to go
And I've been trying but I just can't fight it
When I hear it, I just can't stop smiling
I remember you're gone
Baby, it's just a song on the radio
That we used to know

Just when I think you're gone
Hear our song on the radio
Just like that, takes me back
To the places we used to go
And I've been trying but I just can't fight it
When I hear it, I just can't stop smiling
I remember you're gone
Baby, it's just a song on the radio
And I've been trying but I just can't fight it
When I hear it, I just can't stop smiling
I remember you're gone
Baby, it's just a song on the radio
That we used to know

..."Právě teď vám hrála píseň Our Song od Anne-Marie. Je přesně sedm hodin ráno a Vy posloucháte BBC Radio 1."

Právě jsem se znovu zamiloval. Tahle písnička je úplně úžasná.

,,Ty, maličký? Už máš svou větu? Víš, když je ti těch osmnáct." řekl Liam a mně bylo v tuto chvíli hrozně.

Zítra zase😅
Tessie ❤️

Our Song / NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat