LIAM'S pov
Dneska je můj velký den. Nastupuju na novou školu. Přesně před týdnem jsem se přistěhoval do nějaké vesničky za Londýnem.
Koupil jsem tady něco jako statek. Teda, chci aby z toho byl statek. Je to prostě nějaký dům s velkým pozemkem. Stodola už tam je, jen by chtěla zrekonstruovat a natřít. Dům taky není nic moc. Bude potřeba udělat nové omítky, nové stropy a položit nové podlahy. Dům není zateplený, takže to by taky chtělo udělat do zimy.
Musím taky zkontrolovat ohrady pastev které patří k tomu všemu. Myslím že je stejně budu muset vyměnit. Dlouho tu nikdo nežil a žádná zvířata tady nebyla.
Taky je štěstí že na to nepotřebuji lidi. Všechno zvládám sám tak na co vyhazovat další peníze. Které jsou stejně rodičů ale to je jedno.
Taky je výhoda mít řidičák. Co jsem se díval jak tady jezdí autobusy, tak do Londýna, přesně k té střední, to jsou dvě hodiny. Tomu kdo tak jezdí zrovna nezávidím.
Myslím že jediný kdo dojíždí jsem já a nějaký skrček.
To 'skrček' nemůžu potvrdit. Ještě jsem ho neviděl, ale už jsem byl na prohlídku třídy a tam jsem našel Harryho, Zayna, Joshe, Henryho a Mika. Jsou to všechno Alfy a super týpcy. Docela si rozumíme.Taky jsem poznal Harryho přítele Louise. Malá a neškodná Omega. Ale pak byl s nějakým kamarádem. Harry mi i tom kamarádovi něco řekl. Prý je to hnusák který nepatří do společnosti. A taky vím že ho šikanuje.
Docela jsem se divil. Vždyť šikanuje nejlepšího kamaráda svého přítele. Tak ale ať si dělá co chce.
A abych se taky konečně představil. Jmenuju se Liam James Payne. Je mi devatenáct a pocházím z Wolverhamptonu ve West Midlands. Vyrůstal jsem tam jako malý. Rodiče měli vždy hodně peněz. Měli jsme obří dům s ještě větší zahradou, na všechno jsme měli služebné.
14:36
Konečně konec. S klukama jsme vyšli na chodbu a já ucítil tu nejúžasnější vůni na světě.
,,Co je Payno. Nějakej zařazenej." zasmál se Harry a už hledal Louise.
,,Vy to necítíte? Tu úžasnou vůni?" zeptal jsem se.
,,Sorry brácho, ale nic necítím. Maximálně Louise a toho skrčka. Však se k nám blí-" zarazil se Harry.
,,Tobě voní Horan. No tyvole. Však jsem si před týdnem s ním něco zažil." řekl a hned se zasmál. Takže Horan, ale jak dál...,,Zažil?" zeptal jsem se. Pro ty co neví o co jde. Když Omega voní Alfě, Alfa začíná automaticky žárlit.
,,Ne tak jak si myslíš. Louis se s ním pohádal. A než se s ním usmířil, přišel na to že jsem ho párkrát zbil. Musel jsem mu slíbit že už to neudělám a že se k němu budu chovat slušně. A při usmiřováku dostal heat. Bylo to boží." zasmál se a to už mu do náručí skákal malej brunet.
,,Lásko, tolik jsi mi chyběl."a začal ho líbat.
,,Tak já jdu. Čau." zasmál jsem se, zamával a odešel jsem.
Čím blíž jsem byl u skříněk, tím víc jsem tu vůni cítil. Když jsme k nim úplně došel, zjistil jsem že ta vůně jde z toho roztomilého blonďatého klubíčka. A co bylo ještě lepší. Měl skříňku vedle mě.
A v tu chvíli mě napadl úžasný plán.
,,Ahoj..." nechal jsem to vyznít do prázdna.Ten drobek se na mě vyděšeně podíval a o krok ustoupil.
,,Mě se nemusíš bát." zasmál jsem se.,,A-ahoj. Po-potřebuješ n-něco?" zeptal se mě.
,,Ty jsi Horan?" zeptal jsem se pro změnu já.
,,J-jo. J-jo js-jsem." řekl koktavě a to mu předávalo na roztomilosti.
,,Ty jsem taky dojíždíš, že?" zeptal jsem se zase.
,,N-no? A-ale už mu-musím na autobus. U-už to p-oojede. Snad." poslední slovo zašeptal ale já ho stejně slyšel.
,,Můžu tě hodit. Mám stejnou cestu." řekl jsem a ukázal mu klíčky od mého auta.
,,J-já ne-nevím." řekl.
,,Pojeď. Stejně potřebuju někoho poznat. Budu se potom potřebovat na něco zeptat." řekl jsem a milé se usmál.
Maličký se jenom začervenal a sklopil pohled k zemi. Pořád si říkám co kolem sebe tak ňufá. A až teď mi to došlo.
Taky mu voním.
,,Tak jo. A-ale ne-nevím jestli ti po-pomůžu." řekl a vzal si batoh.
,,Ježiš. Netahej to, já to vezmu." řekl jsem a na druhé rameno jsem si hodil jeho batoh.
,,Dě-děkuji." řekl a spolu jsme se vydali pryč ze školy.
Niall, jak jsem se cestou dozvěděl, mi poradil kdo by mi s čím mohl pomoct. Věděl o těch lidech úplně všechno. Taky se nedivím, vždyť tady vyrůstal.
Taky jsem zjistil že je velice roztomilý, milý a obětavý. Myslím že je ještě daleko víc, ale to jsem nestihl objevit.
Taky už vím, že mu bude za dva týdny osmnáct. Bydlí s mamkou a ta je zdravotní sestra. Taky vím že je věčně v práci a on je sám. To se mi však nelíbilo, tak jsem mu nabídl, že by mi mohl pomáhat. Samozřejmě nabídku přijal.
Doufám že mu nebude vadit mi pomáhat natírat a uklízet věci které tam zůstaly. On však nebude tahat nic těžkého.
A teď, když ležím v posteli, přemýšlím proč ještě nemám svou větu. A teď mi začal hrozně moc vonět maličký. Co když je to zrovna on...
Nová kapitolaaaa
Snad se líbí a zítra snad znovu.
Tessie ❤️
ČTEŠ
Our Song / Niam
Fanfic'Naše píseň' tu má určitě každý pár. Ale tyhle písně Vám mají ukázat vaší spřízněnou duši. 1. díl M_preg! !!obsah pro dospělé!! Niall - omega (18) Louis - omega (18) Harry - alfa (19) Liam - alfa (19) Zayn - alfa (19) #1 -horayne