Niall
,,Tak už se ti objevila?" zeptal se mě Louis, můj nejlepší kamarád.
,,Co se objevilo?" zeptal jsem se nechápavě.
,,No ta věta z vaší písničky. Ta kterou máš mít stejnou s tvou spřízněnou duší." vysvětlil mi a ukázal na svou větu.
Abych vám to vysvětlil. Každému se v osmnácti letech ukáže na ruce něco jako tetování. Má to být věta z písničky, kterou máte mít stejnou s vaší spřízněnou polovičkou. Věty by na sebe měli navazovat, jinak je to omyl a vy si nejste spříznění.
Teď sedíme před školou na betonovém sloupků a čekáme na Louiho přítele. Louisovi bylo osmnáct už loni a jeho přítel letos oslavil dvacet. Je ve čtvrťáku, byl tam nějakým ten odklad a propadnutí na základce.
Já a Loui jsme letos ve třeťáku. Jenže já mám svoje osmnáct narozeniny oslavit až letos v září. Přesněji za dva týdny.
,,Nó, až za dva týdny." řekl jsem šeptem a sklopil hlavu protože se k nám blížily tři alfy.
,,Lásko!" vykřikl Louis a už běžel se svými věcmi za svým přítelem.
,,Ahoj Lou. Hej Horane, díky že jsi počkal s ním." zakřičel na mě Harry a už byly všichni v trapu.
Jenže ta jedna vůně mi dělala husí kůži. Byla pro mě naprosto neznámá. Ještě jsem ji tady za ty tři roky necítil. To znamená že do čtvrťáku přišla nová Alfa. A strašně hezky voněla.
A tady moje dobrodružství začíná...
Vysvětlení:
alfa - Nejvyšší životní i pracovní vrstva.
-Alfy jsou sebevědomé, egoistické, sebestředné a hlavně dominantní. ( Alfa svou Omegu většinou pozná podle pachu. Zde ji vyhledávají pomocí vět, které na sebe navzájem navazují. Věty jsou uzpůsobeny tak, aby na ně jiné nenavazovali.)
- V době heatu Omegu je povinna jí pomoct
- Ženy i mužibeta - Střední vrstva. Jsou to vlastně normální lidé.
-Svůj vztah potvrzují svatbou.
- Ženy i mužiomega - Nejnižší, submisivní vrstva.
- Většinou tiché, poddajné osobnosti s pudem sklonit hlavu před nejvyšší vrstvou.
-Dokáží se odvážně postavit za svoje potomstvo.
-Všechny omegy jsou plodné a dokáží mít děti. Dokonce i muži.
- V době rutu Alfy je povinna jí pomoct
- Ženy i mužiheat - Období kdy je omega sexuálně nadržená a potřebuje se uvolnit.
- Trvá většinou jeden týden v měsíci. Omega v tomto období potřebuje cokoliv, co by jí dodalo orgasmus
- Automaticky se jim zesiluje intenzita pachu
- V tomto období bývá Omega buď sama a nebo se svou Alfourut - Období kdy je alfa sexuálně nadržená, podobně jako omega při heatu.
- Toto období trvá obvykle 3 až 5 dní jednou měsíčně.
- V tomto období Alfy hledají omegy se kterými by se mohli uvolnit.
- Mají rutem zesílenou intenzitu pachuknot „nottin: - Vyvrcholení alfy do těla omegy. Dočasné spojení mezi alfou a omegou.
bond/bonding - Označení omegy alfou.
-Při bondu se alfa zahryzne do krku omegy a spojí tak jejich duše v jednu. Tím se stávají mates.mates - Spojení duší alfy a omegy.
- Mohou sdílet pocity a emoce přes jejich společné pouto.
- Mates se dají zrušit, ale není to časté, protože je to bolestivé a z alfy se může stát beta nebo omega a z omegy se může stát beta.Supresiva - Léky pro omegy v heatu. Dokáží na pár hodin zmírnit účinky heatu a oslabit vábivou vůni omegy.
Alfa hlas - Křik, který alfa používá hlavně když je naštvaná.
- Omegám způsobuje bolest hlavy.
- Pro bety je to jako obyčejný křik a pro alfy jen varování.Čau čau, vítám vás u nového příběhu. Teď je to pro změnu Niam.
Snad se bude líbit.🥰
A co první den ve škole? Já už mám i rozvrh. Díly by mohly vycházet častěji. Obtížnější bude ale úterý, středa a čtvrtek. Ale doufám že i ty dny budou.Tak užívejte.
Tessie ❤️
ČTEŠ
Our Song / Niam
Fiksi Penggemar'Naše píseň' tu má určitě každý pár. Ale tyhle písně Vám mají ukázat vaší spřízněnou duši. 1. díl M_preg! !!obsah pro dospělé!! Niall - omega (18) Louis - omega (18) Harry - alfa (19) Liam - alfa (19) Zayn - alfa (19) #1 -horayne