« heat »

408 27 16
                                    

15+

NIALL'S pov

Z mého úžasného spánku mě vzbudil pocit horka. Nejdřív jsem vůbec nechápal co se děje. Ale pak mi to docvaklo. Heat.

Začal jsem být hrozně nadržený a začal prahnout po uspokojení. Na mou tvrdou erekci tlačila teď už nepříjemná látka mých kalhot. Na místě mého zadečku byla obrovská skvrna mé vlastní šťávy.

Otočil jsem se na břicho a začal se otírat o matraci podemnou. Musel jsem nad tím slastně vzdychnout.

Když v tom jsem si uvědomil že mám vedle sebe svou úžasnou Alfu. Chvíli jsem ho pozoroval a musím uznat, že je opravdu sexy. Ležel vedle mě na zádech, vlasy mírně rozcuchané, jeho nahá a vypracovaná hruď která přímo volala o označkování. Když jsem ho tak pozoroval, uviděl jsme, jak se zhluboka nadechl.

,,Ni, ty máš heat?" zeptal se ospale.

,,Ano Daddy." vzdychl jsem a znova se otřel o matraci.

V tu chvíli se Liam zcela probudil a hned mě přetočil pod sebe. Automaticky jsem začal zvedat boky abych vytvořil nějaké tření.

,,Ale, ale. Tady je někdo zlobivý." zavrčel mi Liam do ucha a zakousl se mi do lalůčku.

,,Promiň Daddy." zavzdychal jsem a poprvé se udělal.

,,Tady je někdo špinavý. Baby boy si snad nepamatuje pravidla?" zavrčel na mě a hrubě mě políbil.

,,Pamatuju." zavzdychal jsem a znovu jsem zvedl boky.

Flashback

,,Tak si stanovíme nějaký ty pravidla. Co ty na to?" zeptal se mě Liam v průběhu mého prvního heatu.

,,Tak j-jo." zavzdychal jsem mu do krku.

,,Za prvé - budeš mě poslouchat na slovo." a hrubě přirazil. ,,Za druhé - nikdy se neuděláš bez mého svolení." znovu hrubě přirazil. ,,Vždy když budeš mít hreat, neopustíš tento dům." hrubě přirazil. ,,A za čtvrté vždy bude tvůj heat zapsaný do kalendáře. Nesmí se na něj zapomenout." a hrubě přirazil. ,,Zbytek pravidel budeme přidávat postupně." opět hrubě přirazil a udělal se do mě čímž mezi námi začal vznikat knot.

,,Ahh." zavzdychal jsem a udělal se mezi naše těla.

Konec flashbacku

,,Tak jak to že je nedodržuješ?" zeptal se a jeho zorničky se zvětšily.

,,Omlouvám se Daddy." zavzlykal jsem a se udělal.

,,A zase. Za tohle dostaneš trest." řekl a už vstával z postele.

,,Ne, Li. Omlouvám se. Moc se omlouvám. Daddy, vrať se." začal jsem vzlykat. Opustil mě protože jsem byl neposlušný.

,,Hej Baby. Jsem tady. Jen jsem šel pro nějaké hračky." zašeptal mi hlasem s nadřízeným podtónem. ,,A teď ten trest." řekl, sedl si na kraj postele a ukázal na svůj klín.

Já jsem se jako poslušná omega přes jeho klín natáhl a povystrčil zadeček.

,,Takže deset ran přes kalhoty a deset ran na holou prdelku. Souhlasíš?" zeptá se začne mi prohmatávat zadeček.

,,Ano." vzdychnu a souhlas.

,,Tak jdeme na to. A abych nezapomněl, za každou ráno poděkuješ." řekl a hned mě poprvé švihl.

,,Děkuji " zavzdychal jsem.

Švih

,,Děkuji." vzdychnu.

Our Song / NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat