Niall
Krásný dobrý den. Dneska je čtvrtek, šestnáctého září a já čekám před vchodem do školy a čekám na Liama než přijde z oběda. Sedl bych si klidně i na lavičku, abych nemusel sedět na té studené zemi jako nějaký bezďák. Jenže strašně prší a já jsem k tomu donucen. Taky mi, teda nám to zkazilo plány.
Chtěli jsme dnes uskutečnit to rande. Liam mi říkal že půjdeme do parku a pak že pro mě má překvapení. Strašně jsem se na to těšil a pak kolem desáté dopoledne začne hrozně pršet. Když nad tím tak přemýšlím, musím zakňučet. Je mi hrozná zima, protože ráno bylo docela teplo a já mám jen tričko a rifle s dírami na kolenou. Taky kňučím kvůli tomu, že je hnusně a to naše rande nevyjde.
,,Co tady kňučíš maličký? A proč sedíš na zemi? Vždyť nachladneš. A ani nemáš žádnou mikinu. Rychle si ji obleč, vždyť je hrozná zima." rozkázal mi Li a já myslel že se rozbrečím.
,,Ale já žádnou nemám." zakňučím znovu a koukni se na něj očima plnýma slz.
,,Ach pojď jsem." zašeptal, dal mi přes hlavu jeho mikinu, která byla strašně teploučká a zvedl si mě do náruče. Já mu obmotal nohy kolem pasu a hlavu si strčil tam, kde má nejintenzivnější vůni.
,,Tak čau Harry. Zítra." rozloučil se se svým kamarádem, o kterém jsem ani nevěděl že tu je.
,,Tak pojď ty moje pandičko. Jedeme domů." zašeptal mi do ouška, nasadil mi kapuci a i přes hrozný slejvák, se se mnou rozešel k autu, do kterého mě následně posadil a připoutal.O chvíli později si nasedl i Liam, nastartoval a mi mohli vyjet. Byl jsme hrozně unavený, ale i přes to jsem přemýšlel nad tím, jestli chce zrušit to naše rande.
,,A Li?" začal jsem.
,,Ano broučku?" zeptal se mě s úsměvem Liam a spojil naše ruce které následně opřel o mé stehno.
,,No, tak mě napadlo. Jak to bude s tím naším odpolednem. Víš, když takhle prší." zašeptal jsem protože jsem ho nechtěl nějak naštvat. Třeba chtěl znova spravovat svůj dům a já bych mu překážel.
,,Asi bych to změnil spíš na podvečer a večer. Teď by jsme jeli k tobě. Tam by jsi si odložil věci, převlékl by ses a jeli by jsme ke mně. Já se taky potřebuji převléct a musím rychle dodělat ložnici ať tam můžu spát." určitě chtěl ještě pokračovat, ale já ho přerušil.
,,A kde jsi spal teď?" zeptal jsem se zvědavě až jsem musel sklonit hlavu. Jsem hrozně nevychovaný.
,,No, v obýváku. Ten mi pomáhal dělat táta když za mnou přijel." usmál se na mě. Takže v pohodě.
,,Aha." řekl jsem a podíval se ven kde déšť ani trochu neustoupil.
,,A ještě k tomu programu. Mohli by jsme si potom zajet na večeři a jít do kina, ne?" zeptal se.
,,To by bylo fajn. A nevíš co dneska dávají?" zeptal jsem se skoro až dětinsky. Ale takové omegy prostě jsou.
,,Myslím si, že je tam nějaká nová pohádka a tři nové filmy. Ale mám takové tušení, že tu pohádku jsem viděl s neteřemi." řekl a po zmínce neteří, se usmál.
,,Ty máš neteře?" zamračil jsem se.
*,,Jo, mám. Mám dvě starší sestry a ty už mají děti. Ruth, ta je nejstarší. Ta má dvě dcery a pak Nicola a ta má jednu dceru. Jsou to hrozná zlatíčka. Jednou ti je představím." byl hrozně nadšený a já mu to nechtěl kazit.
,,Tak fajn." snažil jsem se vykouzlit úsměv. Ale moc mi to nešlo.
,,Co je baby?" zeptal se mě smutně.
,,Nic. Jen o nich hrozně pěkně mluvíš a já jim závidím." zašeptal jsem s pohledem zabodnutým na krajinu venku.
,,Ale ty jim přece závidět nemusíš. Jsi můj maličký. Jsme pro sebe stvořeni. A to doopravdy. Bůh chtěl, aby jsme byli zrovna my dva spolu. Možná proto mi nadělil tenhle dům." vysvětlil mi a na důraz svých slov mi silněji stiskl ruku.
,,Tak dobře." řekl jsem a cítil se hrozně špatně. Já závidím malým dětem, že jsou neteře MÉHO Liama. Jsem fakt jak malý, žárlivý dítě.
,,Ni, ale ty nemusíš být vůbec smutný. Já tě úplně chápu. Je to tvůj pud. Ty si vlastně taky musíš hlídat svou Alfu. Jen žárlíš a to je normální." zasmál se. Ale nebyl to výsměch. Na to jsem mu musel úsměv vrátit.
Liam
Jedno vím...
A to to, že ho nehorázně miluju a nechci ho ztratit. NIKDY!Čau čau, tahle kapitola je ještě za včerejšek. Začala jsem jí psát, ale kvůli únavě jsem ji nedopsala.🥱
Ale dneska jsem plná energie, tak dnes bude ještě jedna✌️
A chci se zeptat. Měli by jste zájem o Instagram příběh? Jeden na profilu už mám. Sice je jen na Louiho ale snad nevadí. Tak kdo by chtěl, tak napište. ---> téma: Niam, Larry
Tessie ❤️
ČTEŠ
Our Song / Niam
Fanfiction'Naše píseň' tu má určitě každý pár. Ale tyhle písně Vám mají ukázat vaší spřízněnou duši. 1. díl M_preg! !!obsah pro dospělé!! Niall - omega (18) Louis - omega (18) Harry - alfa (19) Liam - alfa (19) Zayn - alfa (19) #1 -horayne