« italiano »

480 31 2
                                    

LIAM'S pov o rok později

Dnes je to přesně rok od doby, co byl Niall v nemocnici. Právě proto pro něj mám přichystané překvapení. Dneska pro něj připravím romantickou večeři, uvařím jeho oblíbené jídlo a význam mu své city k němu. Za ten rok jsme se hrozně ublížili a já můžu říct, že ho neuvěřitelně miluju. Sice nevím jestli to tak má i Ni, ale jsem připravený mu to říct.

V tuto chvíli je Niall ve škole a já pro něj jedu až ve tři. Asi si říkáte, že Niall do školy chodit neměl. No, původně neměl. Ale doma ho to samotného přestalo bavit, tak zavolal doktorovi a ten mu to dovolil. Sice jen na dva týdny v měsíců, ale aspoň něco.

Já s ním být doma nemůžu. Musím jezdit do firmy a ještě k tomu dodělávám stodolu. Důležité pro mě, tedy pro nás, bylo dodělat dům. Potřebovali jsme v zimě už normálně žít a jedna místnost nám nestačila. Teď už máme hotový dům, ohrady a louky. Na podzim musím dodělat stodolu, aby jsme si mohly nechat dovést zvířata.

Dům Nialla a Liama

Niall taky furt mluví o psovi a já mu na to vždy odpovím, že si nějakého pořídíme až budeme bydlet spolu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Niall taky furt mluví o psovi a já mu na to vždy odpovím, že si nějakého pořídíme až budeme bydlet spolu. Sice jsme si určení, milujeme se ale spolu nebydlíme. Niallova máma se o něj pořád bojí. Bojí se i přes to, že už mě snad milionkrát viděla.

V tuto chvíli je asi půl druhé a já mám skoro hotovo.

Salát

400 g cherry rajčátka
3 ks rajčata zralá keříčková
2 ks broskve pevné
4 plátek prosciutto
2 hrst bazalka
500 kg mozzarella 2x250 g
4 plátek chléb kmínový
1 lžíce olivový olej
1 stroužek česnek
1 špetka sůl vločková
1 šálek pepř drcený

Zálivka
100 ml olivový olej
2 lžíce červený vinný ocet

První krok: Drobná rajčata nakrájejte na poloviny, větší na klínky, broskve na plátky. Prosciutto natrhejte stejně jako mozzarellu. Vše až na mozzarellu dejte do mísy a promíchejte se zálivkou z oleje a octa. Nechte 30 minut odležet v ledničce.

Druhý krok: Krajíce chleba potřete z obou stran olejem a opečte nejlépe na grilu nebo grilovací pánvi. Pak je potřete česnekem a rozložte na talíře. Zasypejte je bazalkou a mozzarellou, tu zastříkněte olivovým olejem, vše dochuťte solí a pepřem. Nechte pár minut nasáknout a podávejte.

Vepřová panenka po italsku

Suroviny

500 g vepřové panenky
2 žluté papriky
2 červené papriky
1 vetší cibule
1 plechovka loupaných rajčat (400 g - 240 pevný podíl ) - použijeme i nálev
125 vanička 125 g vanička rukoly
bazalka - buď v kvetináčku a nebo sušená
500 g gnocchi
olivový olej - rostlinný olej

Our Song / NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat