NIALL'S pov
Hned jak Liam odjel, vydal jsem se do kuchyně udělat nějaký oběd. Udělal jsem si rychlou čínu s rýží a společně s tou mňamkou si sedl k televizi.
U té jsem strávil celý den. Nakonec jsem si dal já večeři tousty a pustil si film Feel The Beat - doporučuji.
Jakmile film skončil, zkontroloval jsem telefon, jestli tam nemám od Liama nepřijatý hovor nebo zprávu. Nic.
Čas ukazoval něco po půl jedenácté v noci. Rychle jsem zhasl v dolním patře a utíkal do koupelny. Tam jsem si dal rychlou sprchu. Následně jsem zhasl i v horním patře a od dveří jsem skákal do postele.
V posteli jsem se zabalil do deky a smutně, s myšlenkou na Liama, usínal.
Někdy uprostřed noci mě vzbudilo zběsilé klepání na dveře. Nejdřív jsem si myslel, že by to mohl být Liam, ale ten si bral klíče. Kontroloval jsem tom. I když je tu možnost, že si je nechal v kanceláři.
Rozsvítil jsem si telefon a podíval se na čas. 1:30. A hned na mě vyskočila zpráva od Liho.
23:48
Li❤️💋: Přijedu ráno. Vypadla nám elektřina a teď musíme od znova nastavovat všechny počítače. Promiň zlato. Milují tě ❤️
A sakra. To není dobrý. Než jsem stačil cokoli vymyslet, že spodní se ozvala rána.
Někdo vyrazil dveře. Jsem v prdeli.
,,Kde jsi?!" zakřičí někdo a já vůbec nevím, kdo to je.
Následně slyším jak začíná přicházet kuchyň a obývák. Já toho využiju a vyběhnu z ložnice. Rychle vběhnu do Liamovi pracovny a zamknul. Lili tu má takové tajné dveře ve kterých se schovávají taková malinkatá místnůstka. Je tak akorát na vysavač a na mě. Rychle tam vlezu a zavřu za sebou ta malá dvířka.
Jen co dosednu, vystačím Liama.
,,Nini, jak to že nespíš?" zeptá se mě a já poznám že je v autě.
,,Li, někdo je doma." zašeptám.
,,Co? Nialle, já ti vůbec nerozumím." řekne zoufale.
,,Že je někdo u nás doma. Vykopl dveře a teď je dole. Dokonce křičel." zašeptám se vzlykem a po tvářích mi stečou první slzy.
,,Jak že je někdo u nás? A co křičel?" ptá se rychle.
,,No, křičel "Kde jsi?!" a pak začal prohledávat spodní patro." teď už brečím a mám tváře úplně mokré.
,,A kde jsi? Schoval jsi se?" opět se ptá.
,,Jsem v té skrýši v tvé kanceláři." řeknu.
,,Výborně zlato. Za chvíli jsem doma. Zůstaň tam kde jsi a nic se nestane. Neboj..." ještě by dál mluvil ale já ho neslyšel. On si mě totiž vytáhl.
,,Tak tady jsi." řekne nějaký chlap a vytáhne mě ven.
,,Ne, prosím." začnu sebou škubat a ohánět se.
,,Ale jo, teď půjdeš se mnou kurvičko." zasměje se hnusně ten chlápek.
,,Prosím ne." vzlykám ale ten chlápek mě již táhne po schodech dolů.
Celou dobu vzlykám a modlím se, aby přijel Liam v čas. Bojím se, že už ho nikdy neuvidím. Bojím se už nikdy neuvidím mámu, Louise a všechny které mám rád.
Před domem stála stará, hnusná a zrezivělá dodávkách. Chlap si mě vyzdvihl a mrskl se mnou jak s kusem masa dovnitř. Následné si dovnitř vlezl i ten muž s injekční stříkačkou a chtěl mi něco píchnout. Už už byl u mě, někdo ho však praštil do hlavy a muž spadl vedle mě.
V ten moment jsem se rozvzlykal jako ještě nikdy.
,,Hej Nini. To jsem já." slyšel jsem uklidňující hlas.
,,Liame?"zeptám se a podívám se na něj přes slzy.
,,Jo, jsem to já. Pojď, policie už je na cestě. Půjdeme domů." řekne a zvedne si mě k sobě do náruče.
V tu chvíli jsem strachem a únavou usl.
LIAM'S pov
Chudák. Musel se hrozně vylekat. Hned jak jsem si ho zvedl do náruče, usl. Přenesl jsem ho naší ložnice a uložil ho.
Rychle jsem vyběhl zpět před dům a čekal na policii. Hned jak přijeli, i s odtahovkou, sebrali si toho chlapa a zavřeli ho v autě. Jeden z nich se mnou sepsal nějaké papíry a vzal si moje číslo. Prý budou potřebovat aby jsem s Niallem přijel k nim na stanici.
No, to bude ještě zajímavý....
Čau čau, jsem tu po dlouhé době s novou kapitolou.
Jestli máte zájem na mém profilu je nová ff s Liamem. Sice tam je hetero, ale to nevadí.
Tessie ❤️
ČTEŠ
Our Song / Niam
Fanfiction'Naše píseň' tu má určitě každý pár. Ale tyhle písně Vám mají ukázat vaší spřízněnou duši. 1. díl M_preg! !!obsah pro dospělé!! Niall - omega (18) Louis - omega (18) Harry - alfa (19) Liam - alfa (19) Zayn - alfa (19) #1 -horayne