«but what about dinner»

338 25 12
                                    

Liam

,,Tak jsme tu." řeknu když podle navigace zastavíme u útulného malého domečku.

,,Je to tu hezké." řekne Niall trochu přiškrceně.

,,Co je?" zeptám se se smíchem.

,,Jen, máme větší." řekne a rozhlédne se kolem.

,,Tak to určitě." zasměji se a jdu k brance.

Když už ji chci otevřít, doběhl mě můj maličký a chytl mě za ruku. Otočil jsem se na něj a chtěl se ho zeptat co se děje. Než jsem to však stihl, tak mě rychle políbil. Hned jak se odtáhl, krapet zčervenal a spokojeně se usmál.

Zrovna jsem otevíral branku, přiběhli k nám tři vlčáci. Hned za nimi šla paní Blasová a hned je začala karát. Nejdřív jsme to nechápal, ale když jsem se otočil za sebe, stál tam úplně vylekaný Niall. Ani se mu nedivím. Všichni tři byli větší než on.

,,Moc se omlouvám. Oni jsou jenom hrozně přátelští a chtěli vás přivítat." omlouvala se nám.

,,To je v pořádku." řeknu a Nialla si přitáhnu k sobě.

,,Liam má pravdu. Jen jsem se hrozně vylekal. Navíc tihle jsou nádherní." usmál se rozzářeně Nini a už je všechny hladil.

,,Jinak, já jsem Rose Blasová." řekne a natáhne ke mně ruku.

,,Liam Payne a tohle je můj přítel Niall Horan." řeknu a ruku přijmu.

,,Jsi celý táta Liame." zasměje se.

,,Tak to děkuji." usměji se a vidím jak Niall začíná žárlit. Žárlivka jedna.

,,Ale tobě to samozřejmě sluší víc, tvůj otec nikdy nebyl tak vypracovaný. A budu po tobě potřebovat, aby jsi si vjel autem do dvora. Bude to tak jednodušší dostat do auta." usmála se a mně se přestávala líbit.

,,Tak dobře. Ni, chceš jet se mnou nebo půjdeš tady s paní Blasovou?" zeptám se a odpověď mi je jasná už dopředu.

,,Já pojedu s tebou." vyhrkl a sobecky mě chytl za ruku a táhl k autu.

,,Co se děje?" zeptám se nechápavě.

,,Furt po tobě čumí a ty si to necháš líbit." řekne a uraženě nafoukne tváře.

,,Ale Nini, ty víš že mám oči jenom pro tebe." usmál jsem se něj a pohladil ho po stehně.

,,Tak mi to dokaž." řekl roztomile namyšleně.

,,Hmm, a jak?" zeptal jsem se hloupě.

,,No, prozatím, by mi stačila dlouuhá pusa." řekl a našpulil rty.

,,Prozatím, takže co pak?" zeptal jsem se a začal jsem se k němu pomalu přibližovat.

,,Uvidím. Ale myslím, že by jsi mi to mohl udělat pěkně tvrdě. Třeba na gauči a nebo na lince." řekl a hned na povel zčervenal.

,,Hmm, a co třeba romantický večeře ve dvoum? " navrhl jsem.

,,Oo, pan je romantik.ake vůbec to nezní vůbec špatně. Ale pak bych si...to je jedno." začervená se ještě víc a vypadá úplně jako rajčátko.

,,Jen ti řekni. Zašukal, co? Ale co kdyby jsme si jen zapálili svíčky a dali si vanu." navrhl jsem a maličký se úplně rozzářil.

,,Opravdu?" zeptal se jako by mi nevěřil.

,,Opravdu. Udělám nám supr večeři, dáme si vanu a pak se můžeme kouknout na nějaký film. Výběr nechám na tobě." usmál jsem se na něj zářivě.

Our Song / NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat