«great, thank you»

297 29 4
                                    

Niall

Jak Liam slíbil, tak se taky stalo.( PS: o tom ani nevíte, ale Liam mi slíbil úžasnou snídani.) Ráno jsme si udělali wafle s nuttelou a kakaem pro mě a kávou pro Liama.

Teď Liamovi pomáhám dávat nádobí do myčky a přemýšlím, jestli to s tím štěňátkem myslel.

,,Ni, ten talíř." zamává mi před očima Liam.

,,Promiň." zašeptám a talíř mu podám.

,,Co se stalo Nini?" zeptá se mě.

,,Jen jsem se zamyslel." zašeptám znovu.

,,Řekneš mi nad čím dumáš?" zeptá se mě zvědavě.

,,To je jedno." zašeptám a podám mu poslední talíř.

,,Ni, já vidím že tě něco trápí. Snad víš, že mi můžeš říct." řekne mi s úsměvem a vtáhne si mě do objetí.

,,Jen přemýšlím nad tím pejskem." zašeptám mu do hrudi a následně si položím hlavu na jeho hruď.

,,Tak pojď. Půjdeme ke mně do kanceláře a koukneme na jednu stránku. Kámoš mi ji poradil když si s přítelkyní pořizoval psa. Tak půjdeme" zeptal se a jemně mě políbil.

,,Tak jo." usměji se a polibek mi oplatím.

Liam se jen usmál a už mě tahal do kanceláře. Když jsme tam došli, osadil se na židli a mě si vysadil na klín. Otevřel svůj Macbook který následně zapl. V čekací době jsme si, jak by řekl Greg, vyměňovali sliny.

,,Už to najelo." zašeptal Liam a najel na Googlu.

Tam našel tu stránku, kde zadal že chceme štěně německého dlouhosrstého ovčáka.

,,My chceme německé ovčáka?" zeptal jsem se.

,,Tak já si myslím, že by se k naší farmě i docela hodil. Ty ho nechceš? Malé, chlupaťoučké štěně?" zeptal se.

,,Já s tím problémy nemám. Ale asi jsme nikdy neviděl toho dlouhosrstého. Ukážeš mi fotku?" zeptám se.

,,Jasně." najede na novou složku a najde fotky. ,,Tady." řekne a nechá mě si ty fotky projíždět.

,,Ten je ňuňu." zapištím a podívám se blíž. ,,A víš jak bude příjemné se k němu tulit?" zeptám se energeticky.

,,Tak hlavně aby jsi mě nevyměnil." zasměje se a vrací se do složky se stránkou.

Chvíli jsme hledali nějaké poblíž, ale žádné nebyli. Nejbližší byl asi tři a půl hodiny odsud. Smutně jsem si povzdechl.

,,Co je Ni?" zeptá se starostlivě Li.

,,Jen mi je líto, že jsou tak daleko." vzlyknu.

,,A proč je ti to líto?" zeptá se a pořádně mě obejme. Následně můžu cítit i polibek do vlasů.

,,Protože tam nepojedeme. Je to poc daleko." v tuto chvíli se úplně zalykám slzami.

,,A proč by jsme tam nejeli?" zeptá se se smíchem.

,,My tam pojedeme?" zeptám se s údivem.

,,Můžeme. Ale taky my musíš slíbit, že se o něj budeš vzorně starat. I když já nebudu doma." pohrozil mi.

,,Li, já nejsem žádné malé dítě. Jasně že se o něj budu starat. Bude to můj mazel." řeknu se zvednutou hlavou.

,,Tak fajn. Já tam teď zavolám. Může to být třeba starej inzerát a štěňata třeba už nemají." řekne a bere jeho obří telefon.

,,Máš hrozně velký telefon." řeknu zamýšleně.

,,Akorát do dlaně." řekne a začne pootáčet se zápěstím.

,,Vždycky když držím tvůj telefon, musím ho držet ve dvou rukách." řeknu naštvaně.

,, Protože máš roztomiloučké ručičky." zašišle a vytáčí číslo na chovatelskou stanici.

,,..."

,,Dobrý den, u telefonu Payne. Chtěl bych se zeptat, jestli máte stále štěňata německého dlouhosrstého ovčáka." oznámí Liam a z telefonu se opět ozve huhlání příjemného mužského hlasů.

,,..."

,,No, já jsem po dědečkovi zdědil farmu asi dvě hodiny od Londýna. S přítelem tu už rok žijeme a teď si chceme pořídit pořádného hlídače." vysvětlí.

,,..."

,,Nad tím ještě přemýšlíme. Ale kozy, krávy a ovce by jsme tu asi chtěli." už mě to přestává bavit a tak si položím hlavu na jeho vypracovanou hruď.

,,..." Liam mě začne hladit po zádech a dělat tam různé čtverečky, kolečka a srdíčka.

,,Chceme psa nebo fenu?" zašeptá mi Liam do ucha.

,,Kluka." šeptnu do prostoru.

,,Tak kluka." zasměje se Liam do telefonu. A já začínám žárlit.

,,..." stále mluví a já se na Liamovi začínám kroutit.

,,Ahh, můžeme se když tak přijet podívat? Budeme muset vyjet dřív." vzdychne a následně mu vysvětlí naši situaci.

,,..." otočím se na Liama čelem a zrychlím pohyby pánví.

,,Umm." zadrží vzdych když trochu přitlačím. ,,To by jste byl naprosto úžasný. Mockrát děkuji." řekne Liam vděčně a já v tu chvíli přestanu. Však ne na dlouho a Liamovi svleču tričko.

,,..." začnu mu klást polibky na odhalenou hruď a sem tam udělám cucflek.

,, Dobře, děkuji. Nashledanou." rozloučí se, počká na odezvu a následně hovor típne, mobil odhodí na stůl a otočí se na mě. ,,Co to tady vyvádíš. Když chceš psa a já konečně souhlasím, tak začneš provokovat." zasměje se a ukradne mi pár polibků.

,,Ahh." vzdychnu když přirazí proti mně.

A když už se k něčemu schylovalo, oba dva jsme byli pouze ve spodním prádle. Liamovi zazvonil telefon.

,,Payne." vydechne a pohladí mě po zádech.

,,..."

,,Už jedu." vydechne naštvaně.

Postaví mě na zem a začne se oblíkat.

,,Práce. Musím jet, večer ti to vynahradím." řekne a odejde.

A za chvíli jsem slyšel zvuk motoru který se každou chvílí ztrácel v dáli.


Tohle jsem při vás psala ve finanční gramotnosti.
Pěkný den.

Tessie ❤️

Our Song / NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat