Sekiz

753 128 31
                                    

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen, iyi okumalar 💜

Minho hızla telsizini çıkarırken bir yandan da koşturuyordu.

" Hyunjin. " dedi cevap vermesini bekleyerek.

" Evet Minho hyung? "

" Tek olacağın bir yere geç. "

Telsizin ardından hışırtılar duyuldu. Hyunjin fısıldadı.

" Neler oluyor? " dedi merakla.

" Eve geliyorum. Jisung'un dışarı çıkmasına izin verme, sakın.  "

" Ne saçmalıyorsun sen? "

" Her şeyi anlatacağım. Sadece onu evin içinde tut. "

" Tamam, tamam peki. "

Minho hızla eve giderken kalbinde hissettiği şeyin tam olarak ne olduğunu çözemiyordu.

İhanet? Galiba öyle derlerdi.

Flashback

Minho ve Felix gökyüzünün üzerinde uçuşan gölgeleri fark ettiğinde hızla bir evin altına saklandılar.

Felix korkudan titreyen elleri ile Minho'nun ellerini tuttu.

" Onlar da kim? "

Minho bakışlarını gökyüzüne çevirdi, uçan sihirli süpürgeleri ve karanlık bir aura yayan koyu kıyafetli kadınlara baktı. Kırmızı göz bebekleri korkunç bir şekilde şehrin üzerinde dolaşıyordu.

Asalarını hızla sallayarak yangınlar çıkarttılar.

" Hyung ne yapacağız? "

" Birilerinin gelmesini bekleyeceğiz. Geçecek Felix. Korkma. "

Cadılar gökyüzünde uçarlarken Minho insanlara saldıran ve şehri yağmalayan çocukları gördü. Küçük büyük kalabalık bir topluluktu. Hepsi birer kalpsiz canavardı.

Birkaçı onları fark etti. Minho hızla görünmez olarak Felix'i çekiştirdi.

" Kaçmalıyız. "

" Vernonlar... " dedi nefes nefese. " Lanet olasıca Vernonlar.. "

Flashback end

Jisung bir Vernon'dı.

Minho aralarında bir haini barındırdıklarına inanamıyordu.

Minho inanılmaz kızgın hissediyordu. Hem Jisung'a, hem de kendisine... Ona kandığı için kendisine kızgındı. Tahmin etmeliydi, o lanet gülümsemesinin altında bir sahtelik olduğunu bilmeliydi.

Felix hayal kırıklığına uğrayacaktı ve bu düşünce Minho'yu daha da sinirlendiriyordu.

Hızla evin kapısını çaldı. Vücudu sinirden titriyordu.

Jeongin kapıyı açtığında Minho öyle bir yürüyordu ki hızla kendini kenara çekmek zorunda kalmıştı.

Minho hızla koltukta oturan Jisung'u tişörtünden çekti. Yüzüne sert bir yumruk indirdi.

Jisung neye uğradığını şaşırmıştı. Minho'yu sertçe ittirdi. " Ne bok yediğini sanıyorsun sen? "

" Neler oluyor hyung? " dedi Hyunjin hızla araya girerek.

Felix ve Changbin şok içerisinde onlara bakıyorlardı.

Minho nefes nefese parmağını salladı.

" Sen.. Seni piç. " Tekrar saldırmaya başlayacakken Changbin ayağa kalkıp Minho'yu geriye ittirdi.

" Ne olduğunu söyler misin artık? " dedi Felix sinirine hakim olmayarak.

trapped souls // skzWhere stories live. Discover now