Final pt.1

793 132 100
                                    

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen, iyi okumalar 💜

" Hala şaşkınım. " dedi Seungmin. " Sizin kraliyetten olacağınız aklımın ucundan geçmezdi. "

Diğerleri de onlara katılırken Minho konuştu.

" Bizim için de şaşırtıcı oldu. " dedi Felix'e bakarak. Felix ise sessizdi biraz, muhtemelen anne ve babasının hikayesini düşünüyordu. Kırgındı, Minho'ya nazaran biraz daha duygusal bakıyordu olanlara. Minho bunu bildiğinden elini sırtına attı. Gülümsedi.

Felix de ufak bir gülümseme sunduğunda Jisung ona sarıldı, bir süre öylece kaldılar.

" Bay Choi mekanizmayı kontrol ediyor, son kez burada bulunuyoruz. Yine bir zaman yolculuğu yapacağız ve sonra, ülkemizdeyiz. Tamamen. " dedi Minho gülümseyerek.

" Hepinizin güçlü olması gerek. " dedi Changbin teker teker herkese bakarken.
" Hiçbir şeyi kaybedemeyiz. "

" Alessia'nın geleceğimizden muhtemelen haberi vardır. " dedi Chan.

" Elbette var. " dedi Minho. " Felix'i kurtardığımızı biliyordur. "

" O zaman bizim için hazırlanıyordur da." dedi Jisung.

Minho kollarını arkasında birleştirdi, arkada kalan Bay Choi ile göz göze geldi.

" Bizimle gelmeyi düşünüyorsun, değil mi?" dedi hafifçe gülümseyerek.

" Evet, artık burada kalmam için hiçbir sebep yok. " dedi. " Hem belki halkı sizin konunuzda bilinçlendirebilirim. "

Jisung hızla Bay Choi'ye sarıldı. Diğerleri de yavaş yavaş ona katılarak büyük bir sarılma verdiler Bay Choi'ye.

" Her şey için teşekkür ederiz. " dedi Chan gülümseyerek.

Bir süre sonra Felix rahatsızca söylendi.

" Changbin! "

" Efendim?  "

" Yine çok fazla sıkıyorsun. " dedi kollarını göstererek.

" Ah, pardon. " diyerek geri çekildi, ultra güçlü olmak her zaman kolay değildi.

Güldüler.

" Öyleyse, hazırsak artık gidelim. " dedi Minho.

" Hazırız. " dedi Seungmin kararlılıkla.

Bay Choi mekanizmayı düzeltti, diğerleri geri çekilerek Jisung'a yol açtı.

Jisung gözlerini diğerlerinin üzerinde gezdirdi. Minho başıyla onu onayladı. Parmaklarını hızla oynatarak mekanizmanın içine mor bir geçit açtı.

" Gidelim. "

°°°

Felix şaşkınlıkla geldikleri yere baktı.

" Burası epey değişmiş. " dedi Jisung şaşkınlıkla.

Felix elini bütün duvarları, dükkanları kaplayan afişlere baktı. Minho ve kendisinin resimlerinin olduğu afişlere.

" Her yerdeyiz. " dedi Felix Minho'ya dönerek.

" Sizi biliyorlar. Sizden haberleri var. " dedi Changbin afişlere bakarak.

Minho afişlerden birini eline aldı.
" Önemli olan bilmeleri değil. " dedi.
" Bizi istemeleri. "

" Alessia onlara ne yaşattıysa, haberleri olduğunda hemen ayaklanmışlar." dedi Seungmin.

Herkes başını salladı onaylarcasına. Bay Choi onlara döndü.

" Sizin prens olduğunuzu bilen kişi sayısı çok azdı. " dedi, Minho'ya baktı. Minho başıyla onayladı.

trapped souls // skzWhere stories live. Discover now