Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen, iyi okumalar 💜
" Ne demek Felix yok? " dedi Minho ayağa kalkarak.
" Her yere baktım, hiçbir yerde yok. " dedi Changbin nefes nefese.
" En son bahçeye kiraz toplamaya çıkmıştı, belki bir yere gitmiştir? " dedi Jisung arkasından.
" Felix kimseye haber vermeden hiçbir yere gitmez. " dedi Minho ayaklanarak. Hızla bahçeye indiler. Chan onlara seslendi, ağacın oradaydı.
Jisung gözlerini ona çevirdi. Yerde Felix'e verdiği sepet duruyordu.
Kirazlarla doluydu ama Felix gitmişti.
" Chan, onu bulabilirsin değil mi? Felix'i bulabilirsin? " dedi Minho sesini sabit tutmaya çalışarak.
Chan omuzlarını düşürdü. " Çok üzgünüm Minho. Onu hiç hissedemiyorum." Nefes verdi. " Sanki bu evrenden silinmiş gibi. "
" Öyle olmuş zaten. " dedi Hyunjin bembeyaz bir halde.
" Ne? " diye bağırdı Jisung.
Hyunjin kamera kayıtlarını açarak onlara gösterdi. Hepsi hızla ekranın önünde toplandı.
Kayıtta Felix normal bir şekilde kiraz topluyor, her şey normal ilerliyor en başta. Felix aşağı inerken ağacın üstünde bir geçit açılıyor.
Ve Felix'i içine çekiyor.
Sonra hızla kayboluyor.
Changbin sinirle kendini geriye çekti. Elini sertçe ağaca vurdu. Ağacın dallarında kalan kirazlar hızla yere döküldüler.
" Bu nasıl mümkün olabilir? " dedi Seungmin şaşkınlıkla.
" Hani bu dünyada sihir yoktu? " diye sordu Hyunjin üzerine.
Minho ise düşünceli bir şekilde önüne bakıyordu.
" Demek ki varmış. " dedi Changbin sinirle. İçindeki siniri bastıramıyordu.
" Kim böyle bir geçit açabilir ki? " diye sordu Jeongin.
" Halktan biri yapmış olamaz. Geçit açmak göründüğü kadar kolay bir şey değil. "
" Alessia. " dedi Minho ve gözlerini yumdu. " Bunu onun dışında kimse yapmış olamaz."
Chan onu onayladı. " Ben de öyle seziyorum. "
" Bizi buraya yolladığı yetmedi, hala bizimle uğraşıyor. " dedi Hyunjin nefes vererek.
Changbin bağırdı. " Alessia! Beni duyuyor musun? " dedi.
" Hayır, hayır Changbin. " dedi Seungmin onu durdurmaya çalışarak. Changbin sinirle silkelendi.
Jisung elini ağacın yüzeyine değdirdi. Minho kolundan hızla geri çekti onu.
" Dikkatli ol. "
°°°
Minho hepsini salonda toplamıştı. Kafayı yememek için kendini zor tutarken aklından geçenleri onlara aktardı.
" Bunu yapabilecek tek kişinin kim olduğu konusunda hemfikiriz. " dedi.
" Ama şöyle bir şey var ki, Alessia burada değil. Alessia burada olsaydı bunu hissederdik ve o çok istediği ülkeyi bırakıp buraya gelmesi için hiçbir mantıklı sebep yok. " Minho hızla Chan'a döndü. " Değil mi? Onun varlığını seziyor musun? "Chan birkaç saniye sessiz kaldı. " Hayır. O bu evrende olamaz. "
" Tam tahmin ettiğim gibi. " dedi Minho. Changbin lafa atladı. " Her şey bu kadar kolay mı? Oradan burayı yönetebilmesi bu kadar basit mi? "
YOU ARE READING
trapped souls // skz
FanfictionFelix sadece kapana kısıldığı bu diyarda bir ailesi olsun istedi.