Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen, iyi okumalar 💜
" Lee Sungho. Adın bu, değil mi? "
Yaşlı adam başını salladı. " Evet. Ama adımı hiçbir yerde söylemeyeceksin. " dedi.
" Bu bilgiyi tüm halka dağıtmanı istiyorum. Karşılığında paranı ödeyeceğim. "Genç adam afişleri inceledi. " Bu bilgiyi dağıtmamdaki amaç ne? "
" Alessia'dan memnun musun? "
" Elbette değilim. Halkına birer köle gibi davranıyor. Bizi bu ülkeye getirdi ama hiçbir etkimiz yok. Kendi adımıza bir tarla bile edinemiyoruz. Saatlerce çalışıyor ve buna rağmen ona para ödüyoruz. Keşke buranın kraliçesi şu an yaşıyor olsaydı. "
Sungho buruk bir şekilde gülümsedi.
" Bunu ben de isterdim. " dedi ve nefes verdi. " Ama hala bir şansımız var. " diyerek hazırladığı afişleri gösterdi." Kraliçe öldü ama oğulları yaşıyor. Lee Minho ve Lee Felix. "
Genç adam ona şaşkınlıkla baktı. " Bu demek oluyor ki.."
" Evet. " dedi Sungho. " Onu tahttan indirmemiz için elimizde büyük bir koz var. Tahtın asıl sahipleri. "
Genç adam heyecanla gözlerini araladı. Sonra duraksadı.
" Bu Alessia'yı durdurabilir mi ki? "
Sungho gülümsedi. " Dünyanın kanunlarında 70.madde: Kraliyet toplu katliam yapamaz. Giriştiği takdirde diğer devletler müdahalede bulunmalıdır. "
Genç adam gülümsedi. " Ne kadar isyan edersek edelim, bizi öldüremez."
" Ve eğer diğer devletler tahtın asıl sahiplerini öğrenirlerse, Alessia'yı indirmek için elinden geleni yapacaklardır. " dedi Sungho.
" Tamam, her şey mantıklı duruyor. " dedi genç adam. " Anlamadığım, prensler neden saklanmış. Kral ve kraliçe neden çocuklarını hiç göstermemiş? "
" Kralın çocukları değiller çünkü. " dedi Sungho. " Kraliçe, kralla isteyerek evlenmedi. Kraliçenin bir sevdiği vardı, bir yasak aşkı. " Sungho burukça gülümseyerek gökyüzüne çevirdi bakışlarını. " Bu iki çocuk o yasak aşkından oldu. Kralın yıllar süren seferleri sırasındaydı. Kral bu durumdan hiç haberdar olmadı. Tahtın başında kraliçe vardı. Kralın o seferlerden sağ çıkması zordu, kraliçe bunun rahatlığını yaşarken bir gün beklenmedik bir şey oldu. Kralın kızkardeşi uzak diyarlardan ani bir şekilde geldi. Kraliçe çocuklarını ve yasak aşkını bir kenara fırlatmak zorunda kaldı. "
" Bütün bunları sen nasıl? " Genç adam şaşkınlıkla ona döndü. " Yoksa? "
" Evet, benim. " dedi Sungho. " Kralın kızkardeşi olanları öğrendiğinde beni Alessia'nın topraklarına sürgün etti. Oğullarımı ise yetimhaneye bıraktı. " dedi ve gülümsedi. " Yıllar sonra ülkeme geri döndüm ve oğullarım için mücadele ediyorum. Bir kereliğine bile olsa... Onlar için gerçek bir mücadele vermek istiyorum. "
Genç adam afişleri toparladı. " İnanılmaz bir hikaye. " dedi hala hazmedemeyişliği ile.
" O iş bende. Tüm halk bugün gerçekleri öğrenecek. " diyerek koşarak orayı terk etti.
" Teşekkür ederim. "
°°°
Felix'in geldiği evrende beşinci günüydü.
Junghoon gerçekten bu evrende bulup bulabileceği en iyi kişiydi. Ona sıcak bir ev vermiş, yemekler hazırlamış ve onunla ilgilenmişti.
Tabii, onun da bazı gariplikleri vardı. Biraz fazla baskıcı biriydi. Felix'in dışarı çıkmasına izin vermiyordu, tehlikeli olduğunu söylüyordu.
YOU ARE READING
trapped souls // skz
FanfictionFelix sadece kapana kısıldığı bu diyarda bir ailesi olsun istedi.