Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen, iyi okumalar 💜
" Şimdi, her şeyi öğrendiğine göre senden sadece şunu istiyorum. " dedi Jeongin ayağa kalkarak. " Ne olursa olsun, aramız ne kadar bozulursa bozulsun, çocuklara hiçbir şey yansıtmayalım. Başka hiçbir şey istemiyorum. " dedi. " Felix'in hayali gerçekleşmişken bozamayız. " diyerek hızla eve doğru koşmaya başladı.
" Jeongin! Dur! " dedi Hyunjin hızla ayaklanarak.
Nefes verdi.
" Benim de söyleyeceklerim vardı. "
Jeongin eve girdiğinde Chan ile karşılaştı.
" Miniğim, iyi misin? Ağrın yok değil mi?"
" İyiyim hyung. " dedi Jeongin gülümseyerek. " Ama dinlenmek istiyorum, uyuyacağım. "
Uyku iyi bir kaçış yöntemidir çünkü.
" Nasıl istersen. " dedi Chan onu bir süre inceleyerek. " Akşam yemeğine uyandırırım o zaman? "
" Çok iyi olur, hyung. "
Chan salondan yükselen çocukların bağırışları ile yanlarına gitti. Bay Choi aralarında gülerek oturuyordu.
" Şşş. " dedi parmağını dudaklarına götürerek. " Jeongin geldi, uyuyacak. Biraz daha sessiz olalım. "
Changbin ve Jisung hızla yerlerine oturdular.
" O zaman ben dışarı çıkıyorum. " dedi Changbin. " Bu Seungmin denen adam sinirlerimi yoruyor. "
Seungmin altlarındaki halıyı çekiştirerek Changbin'i sendeletti.
Changbin ona kötü bakışlar atmaya başladığında Felix onu kendine çekti.
" Hadi gel dışarı çıkalım. "
Seungmin ve Jisung birbirine bakıp gülmeye başladılar.
" Seungmin sshi, seninle Changbin'le uğraşma konusunda müthiş bir ekibiz. " dedi Jisung omzuna vurarak.
Seungmin gözlerini kısarak ona baktı, sanki alakasız bir şey söylemiş gibi.
" Kırıcısın. " dedi Jisung. Dudaklarını büzerek Seungmin'e baktı. " Ama seni seviyorum. "
Seungmin Jisung'un dudaklarına vurdu gülerek. Chan ve Minho da gülerek onları izliyorlardı.
Hyunjin eve girdiğinde Chan ona döndü.
" Jeongin ile konuşmam gerek. " dedi Chan'a bakarak.
" Odasında uyuyor, konuşmak istiyorsan akşamı beklemelisin. "
Minho Hyunjin'in yanına yaklaştı.
" Sonunda konuşabildiniz mi? " dedi ilgiyle." Sayılır. " dedi Hyunjin nefes vererek.
" Ama boşver hyung, bunu kendi aramızda halledeceğiz. "" Jeongin senden hoşlanıyor ve seni daha önceden tanıyor? " dedi Minho.
" Seninle beni mi konuştu? "
" Hayır, ben tahmin ettim. " dedi. " Her şeyi bildiğim için benimle konuşmanda sorun yok. "
" Her şeyi gördüm, bana anılarını gösterdi." dedi. " Beni önceden beri seviyormuş ve ben onu hiç fark edememişim hyung. Suçlu hissediyorum çünkü.. "
" Sen de onu seviyorsun ama muhtemelen Jeongin hala bunu bilmiyor. Duygularını ortaya çıkarıp kaçtı ve şimdi odada uyuyor. Sen hala onunla konuşamadın ve için içini yiyor. " dedi Minho hızlıca.
YOU ARE READING
trapped souls // skz
FanfictionFelix sadece kapana kısıldığı bu diyarda bir ailesi olsun istedi.