Pátá část

714 26 1
                                    

Nachytala jsem bratrům kvádra, košile, kalhoty a boty. Sobě jsem si nachystala nádherné vínové šaty s černými podpatky. Namalovala jsem se, upravila si vlasy a bratři se mezi tím oblékli a já potom přišla dolů.

V: „můžeme jít? "

Oba na mě koukali jak na zjevení z jiné dimense, ale po chvilce mi odpověděli.

D: „jo můžeme jít jen si vezmi nějaký sako, aby ti nebyla zima"

V: „kdyby mi byla zima tak vám řeknu "

S: „tak tím pádem můžeme vyrazit "

Vyšli jsme z penzionu a zamknuli ho. Upíří rychlostí jsme se pak dostali k jejich domu. Otevřeli nám dveře a my vešli dovnitř. Klaus se na mě díval do té doby, dokud do něj Elijah nedrknul a šli nás oba přivítat. 

Šli jsme do jídelny, kde byl nádherně prostřený stůl. Sedli jsme si ke stolu a začali nám nosit jídlo. Všimla jsem si, že po mě Klaus tak pokukoval, ale když jsem se na něj podívala tak uhnul pohledem. Jak jsme dojedli neměli jsme žádné téma na konverzaci.

E: „chtěli bychom se vám omluvit za Rebekah to co udělala Viki "

V: „to je v pohodě co se stalo, stalo se "

Přišla mi SMS od Eleny, ale nepřečetla jsem si jí a začali jsme si povídat o životu a tak.

Po večeři

Upíří rychlostí jsme byly hned u penzionu. A šli dovnitř.

V: „říkám vám, že na podpatkách upíří rychlostí se blbě běhá "

D: „tak si je máš sundat "

V: „jo jasný hele "

Vešli jsme dovnitř a já šla do pokoje se převléknout z šatů do normálního oblečení. Úplně jsem zapomněla na tu SMS od Eleny takže jsem si jí ani nezobrazila a hned jsem šla do Grillu na drink s Klausem. Když jsem přišla do Grillu Klaus už seděl u baru tak jsem šla za ním.

V: „Ahojky "

KM: „Ahoj "

V: „takže jaký drink si dáme "

KM: „San Francisko "

V: „to zní dobře "

V: „dvakrát San Francisko prosím "

KM: „dneska ti to slušelo na té večeři "

V: „děkuji ale potřebuju se tě na něco zeptat "

KM: „jen se ptej "

V: „jak to mě tvoje krev vyléčila vlkodlačí kousnutí? Co jsi zač? "

Klaus se usmál a podíval se na mě.

KM: „jsem původní hybrid první svého druhu a jenom moje krev dokáže vyléčit vlkodlačí kousnutí "

V: „takže jsi jeden z původních zajímavý "

KM: „a ty jsi sestra Salvatorových nevím kdo je víc překvapený. Stefana znám už docela dlouho a nikdy mi o tobě neřekl "

V: „taky mi o tobě bratři neřekli "

KM: „ani se nedivým "

V: „proč? "

KM: „máme nějaké neshody a Damonem

V: „aha, a to je důvod proč mi o tobě ani o tvé rodině neřekl?"

KM: „pravděpodobně "

V: „divím se, že jsi si ještě někoho nenašel takového sympaťáka by brala každá "

KM: „to si jen myslíš "

Barman nám podal drinky a my se napili.

KM: „mohl bych tě požádat o telefonní číslo, že bych tě zase někdy pozval já na drink "

V: „samozřejmě "

Vyměnili jsme si s Klausem čísla. Zdál se mi jako fajn týpek nevím sice proč mají s Damonem neshody, ale na mě působí fajnově. 

Začali jsme si povídat a ani jsem si nevšimla že do Gillu přišla Elena s Caroline které hned volali Damonovi že jsem v Grillu s Klausem. Damon se Stefanem tam hned byly a Damon pro mě přišel a odvedl mě z Grillu pryč a Stefan zaplatil.

V: „co děláš?!"

D: „spíš mi řekni co jsi dělala v Grillu s Klausem?!"

V: „pozvala jsem ho na drink za to, jak mě zachránil život! "

D: „nepřeju si abys jsi se s ním stýkala! "

V: „to že máte nějaké neshody neznamená, že nemůžeme být přátelé! "

D: „je to vrah Viki! Zabil tisícovky nevinných lidí a všechny co mu stály v cestě! Je to původní hybrid je to zlo!"

V: „ale my jsme taky vrahové! Zabíjíme taky lidi jen abychom se nakrmili...je mi to sice líto ale už jsem dospělá Damone "

D: „ Viki já vím ale i tak tě prosím nescházej se s ním nechci, aby zabil i tebe... "

V: „on mě ale nechce zabít když mi zachránil život "

D: „nebudu to tady s tebou řešit, takže pojď jdeme domů a tam to vyřešíme "

Vrtalo mi to hlavou, protože mě se nezdálo že by mě chtěl zabít. Damon mě pak chytil za ruku a upíří rychlostí odtáhl k penzionu. Vešli jsme dovnitř a tam už byl Stefan. 

Mě začal zvonit v kabelce mobil tak jsem se Damonovi vyškubla a podívala se kdo mi volá. Byl to Klaus a Damon se na mě podíval pohledem "děláš si ze mě srandu " bylo mi jasný že nechce abych to zvedla. Chtěl mi sebrat mobil, ale já upíří rychlostí vyběhla na schody a dívala se na něj.

V: „Damone nech toto jsme jen přátelé "

D: „já si nepřeju abys se s ním stýkala a vůbec s ním trávila čas "

V: „to tvoje přání můžu tak leda respektovat, ale je to můj život a já si budu dělat co chci "

Byla jsem na něj naštvaná že mi zasahuje do života i když na to měl tak trochu právo. Šla jsem do pokoje a jen slyšela Damona jak zamrčel.

D: „já jsem ještě neskončil pořád s tebou mluvím Viki "

V: „ale já už skončila "

Klaus to mezi tím co jsme si tam vyměňovali názory položil tak jsem mu z pokoje zavolala.

V: „promiň zrovna jsem něco řešila s Damonem co jsi potřeboval? "

KM: „jen jestli jsi v pohodě Damon vypadal docela naštvaně "

V: „jo jsem v pohodě "

Z pohledu Klause

­Měl jsem o ní strach asi jsem k ní něco cítil. Bylo to stejné jako u Caroline, když jsem jí, poprvé viděl. Taky jsem měl nutkání jí chránit za jakoukoliv cenu, ale Viki byla jiná oproti Caroline...Viki byla svá, nezajímalo jí, co si lidi o ní myslí a nosí si co chce.

 Říkal jsem si, že to je kravina, že jsem se znovu zamiloval, ale na Damonovi bylo vidět, že mu to vadí ale mě to je jedno. Jak jsem dotelefonoval s Viki nalil jsem si burbon do skleničky a díval se z okna a usmíval se což u mě nebylo obvyklé. 

Když za mnou přišel Elijah s tím, že se musíme vrátit do New Orleans už nebyl důvod se usmívat. Vzal jsem si sebou nějaké věci a odjeli jsme i s polečně s Rebekah do New Orleans. Nejhorší na tom bylo to že jsem se ani nemohl rozloučit se Stefanem a hlavě s Viki..

Middle SalvatoreKde žijí příběhy. Začni objevovat